X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מסעדת הכריכים הכשרה "סנדוויץ' פקטורי", שהגיעה לארץ היישר מניו-יורק, מציעה 30 סוגים מהם, וגם קישים, חביתות, סלטים, מרקים, מתוקים ומבחר גדול של שתייה
▪  ▪  ▪
כריכים מגוונים
סנדוויץ' פקטורי

לפני 14 שנה עשתה מסעדת הכריכים המפורסמת, "סנדוויץ' פקטורי", את דרכה מה"דאון-טאון" של מנהטן לתל אביב. בתום עשור על אי החלום האמריקני ארזו בעליה, בייבוא אישי, את כל הידע המקצועי, הטעמים, הריחות, השירות, האיכות והאווירה, ונחתו היישר בארץ הקודש.
ספינת הדגל של ה"סנדוויץ' פקטורי" ממוקמת בתל אביב (אחד העם 58) ומחרה מחזיק אחריה הסניף ההרצלייני (אריה שנקר 16). היא מתמקדת במשלוחים (טלפוני מרכז ההזמנות: 03-5666666 ו-03-5666611) של 30 סוגי סנדוויצ'ים, המוגשים במבחר לחמים הנאפים במקום: בגט מחיטה מלאה, מסובין, כפרי-קצה או לבן-שומשום, עשויים כולם מלחם חם וטרי. יש של רוסטביף, חזה עוף, טונה, סלמון מעושן, אבוקדו, חציל-פסטו ועוד רבים אחרים. המחירים נעים מ-15 שקל לסנדוויץ' קטן, של גבינת שמנת, זיתים ועירית, ועד ל-39.50 שקל לסנדוויץ' גדול, של סלמון מעושן, גבינת-שמנת, חסה, עגבניות וצלפים.
מתוק ומלוח
ה"סנדוויץ' פקטורי" שולח גם מבחר של קישים ב-45 שקל, בתוספת סלט ירוק או מרק קטן של פטריות, חצילים, בטטות, בצל, תרד וזוקיני. יש מרקים חמים עם קרוטונים של ירקות, עגבניות, אורז, אפונה, עדשים ובטטות, ב-15 עד 20 שקל; יש חביתות של ירק או בצל מטוגן, פטריות או גבינה צהובה, ב-18 עד 25 שקל.
ה"סנדוויץ' פקטורי" טומן ידו גם בצלחת של מבחר סלטים. המחירים נעים מ-35 שקל לצ'יקן סלט, של חסה, עגבניות, מלפפונים, תירס וחזה עוף מוקפץ, ועד ל-37.50 שקל לסלט טונה עם מיונז, המכיל חסה, עגבניות, מלפפונים, גזר, תירס, ביצה קשה וסלט-טונה. יש אפילו מוזלי-בריאות של יוגורט, פירות-עונה טריים וגרנולה בתוספת דבש, ב-17.50 שקל; מבחר מתוקים (פרווה) של רוגלך, תפוחית, קרואסון-חמאה או שוקולד ב-5 שקלים. יש גם שתייה, של מיצים טבעיים, סחוטים במקום, בבקבוק של חצי ליטר, ב-13 עד 15 שקל; ופחיות-שתייה, של קולה, ספרייט, תה קר, מים בטעמים ומים מינרליים ב-7 עד 9.50 שקל.
הלהיט האחרון של ה"סנדוויץ' פקטורי" הם משלוחי הקישים החלביים והבשריים, הירקות והפירות, הצמחוניים, המתוקים והמלוחים. אלה מיועדים למשרדים ולעסקים ומוצעים במחירים של 180 עד 350 שקל לקבוצת סועדים.

תאריך:  16/10/2009   |   עודכן:  16/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
בצלם דוחה את גרסאות צה"ל וחמאס לפיהן מלווהו האישי של השיח' יאסין נהרג לאחר ששיגר פצצות מרגמה לעבר ישראל, ומוסיף לטעון שנסיבות מותו "אינן ידועות"    בכך, מטה בצלם את נתוני ההרוגים הפלשתינים לרעת צה"ל ע"י הגדלת שיעור "האזרחים ההרוגים"
אהרון שחר
בפרשה הזו אין נמנעים    שתיקה בנושא גירוש הילדים - כמוה כתמיכה בסוחרי העובדים
מנחם רבוי
לקראת פתיחת שנת הלימודים באוניברסיטאות פורסם כי המרצים יוותרו על תוספת שכר שהובטחה, אבל נוכח מה שנחשף בדוח מבקר המדינה על הבזבוזים במשרד הביטחון - למה המרצים צריכים לוותר? כדי שפקידי משרד הביטחון יתאכסנו במלונות פאר?    צרפו יחד את סכומי הבזבוז המצטברים במערכת ותגיעו לסכומים בלתי מבוטלים, אולי תמורתם היה מתאפשר צמצום הקיצוץ בתקציב?
יוסף דוריאל
הסתה שהתבססה על שקרים ועלילות דם גבתה מחיר נוראי של קורבנות לאורך ההיסטוריה היהודית מאז צליבת ישו ועד לדוח גולדסטון. את הנזק שהצטבר מכך, מחוסר יכולת היהודים בגולה להילחם בתופעה, אפשר לתקן רק ע"י חוק אפליה מתקנת, שיחמיר במיוחד עם המסיתים
יוסי עבדי
כלת פרס נובל לכימיה טענה בראיון עיתונאי, כי המניע לפיגועי הטרור הפלשתינים, טמון במצב הכלכלי הקשה בשטחים. בפועל, לא מחסור כיס הוא שמניע את לב המחבלים, כי אם אידיאולוגיה דתית סדורה; לא פיגועי ייאוש, כי אם "פיגועים של תקווה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il