X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
דוח גולדסטון הוא אקט של טרור דיפלומטי נגד מדינת ישראל ואזרחיה, שנועד לסחוט ממנה בהמשך וויתורים מופלגים בנושא הפלשתיני ולהגבילה בכל מהלך צבאי עתידי אם יאומץ הדוח על-ידי מוסדות האו"ם, תהפוך הקהילה הבינלאומית ובראשה טורקיה לשותפה לפשעי הטרור, ולאחראית הבלעדית למה שיתרחש בעולם בעתיד לבוא
▪  ▪  ▪
רוח גבית לטרור. גולדסטון [צילום: AP]
דוח גולדסטון מועבר לטיפול במועצת הביטחון
איציק וולף
דיון סוער על דוח גולדסטון במועצת זכויות האדם של האו"ם בז'נבה הסתיים באישור צפוי * ארצות הברית התנגדה
לרשימה המלאה

   עידן יוסף
ח"כ דני דנון קרע בכנסת את דוח גולדסטון

התרגשות רבה מהולה בכעס רב אפיינה את ישיבת הכנסת, שבמהלכה קרע ח"כ דנון את דפי דוח גולדסטון לגזרים בזה אחר זה, ובצדק, דבר שעורר סערה גדולה במליאה. בצדק, מכיוון שמדובר בדוח מגמתי, מרושע וחד-צדדי, הקורא תיגר על מוסריותה של המדינה המוסרית ביותר בעולם, גם אם אין מוסריותה מושלמת. הדוח הזה מעמיד את יכולתה השיפוטית של ישראל לחקור את מעשיה בסימן שאלה גדול ובאור שלילי לעיני עולם ומלואו.
דוח גולדסטון, הראוי יותר לכינוי הגנאי: "לינץ' גולדסטון", קורא תיגר על מערכת המשפט הצבאית של ישראל ולמעשה מטיל רפש על המערכת המשפטית האזרחית כולה, למרות שלכולם ידוע וברור כי זהו דוח חד-צדדי המבוסס על שקרים פלשתינים גסים, כמיטב המסורת המזרח תיכונית; דוח נקמני המתעלם לחלוטין מקורבנות הטרור הישראלים. גולדסטון עצמו הודה כי הדוח בעייתי ויתכן שלא יעמוד במבחן בית המשפט הבינלאומי.
דוח גולדסטון, אינו רק דוח שיקרי, מעוות ומגמתי; זהו בפירוש מסמך בלתי מוסרי, השם ללעג את התבונה האנושית וחושף את כיעורו הערכי של מוסד האו"ם, הנרמס תחת מגפי קלגסי האיסלאם. דוח גולדסטון אינו רק דוח המעודד טרור, כפי שהתבטא שר הביטחון אהוד ברק, ואינו עוד דוח הכובל את ידינו בטיפול בטרור, כפי שאמר יו"ר הכנסת רובי ריבלין. דוח גולדסטון אינו מעניק רק חסינות דיפלומטית לטרור ומשמש לו רוח גבית, כפי שהכריז שר החוץ אביגדור ליברמן, אלא התגלמותה של טיפשות מערבית חסרת שיפוט, מעצורים וגבולות.
דוח גולדסטון, שאינו שווה את הנייר עליו נכתב, הינו מסמך מעליב ומזיק יותר מפעולת טרור, משום שהובא לעולם בחטא היוהרה של תרבות המערב, המתיימרת להיות נאורה, מתוך אונס והתנכרות. פרי באושים אנטי ציוני חסר אחריות דווקא כלפי מדינה דמוקרטית קטנה הנתונה במאבק קיומי מזה 61 שנה, בסביבה ערבית מוסלמית עוינת מאין כמוה, זמן רב בטרם נולד התירוץ הפלשתיני.
אימוץ הדוח יפגע אומנם במעמדה הבינלאומי הרעוע ממילא של ישראל בעיני הגויים, ללא קשר למעשינו, בשל מוסריותם הנחותה, אך בשום אופן לא יפגע ביכולתה להלחם בטרור האזורי והעולמי אם רק תדע לעמוד בתוקף (ואם צריך גם בתוקפנות) על זכותה להגן על עצמה. אדרבא, אימוץ הדוח המסולף רק יעניק לגיטימציה נוספת לצדקת דרכנו, אך מעבר לכך יפגע בסופו של דבר דווקא במדינות המערב המדושנות הנרדמות היום בשמירה על הדמוקרטיה ועל זהותן שלהן. דבר זה יש להבהיר לכל המשתעשעים במחשבה הנלוזה, שהנה בקרוב יונחו האזיקים על ידיהם של מנהיגי ישראל ובכירי צה"ל, על פשעים שמעולם לא ביצעו. יידעו הגויים כי מדובר בחרב פיפיות.
דוח גולדסטון אינו עוד פן חדש של מזימה (מ)ערבית שפלה וקנוניה אנטי ציונית חובקת עולם. הפעם זהו אקט של טרור דיפלומטי נגד מדינת ישראל ואזרחיה, שנועד לסחוט ממנה בהמשך וויתורים מופלגים בנושא הפלשתיני ולהגבילה בכל מהלך צבאי עתידי. אם יאומץ הדוח המגמתי, נטול התוקף המשפטי הזה, שאינו מתייחס כלל לצרכיה הביטחוניים של ישראל ולפגיעה באזרחיה, על-ידי מוסדות האו"ם, תהפוך הקהילה הבינלאומית ובראשה טורקיה לשותפה לפשעי הטרור ולאחראית הבלעדית למה שיתרחש בעולם בעתיד לבוא.
על ממשלת ישראל והמערכת המשפטית להיערך לתגובה נגדית שתבחן גם את הצד השני. ראשית יש דרוש הקמתן של ועדות חקירה בינלאומיות בעיקר נגד טורקיה וכוחות הקואליציה על פשעי מלחמה שביצעו ומבוצעים נגד העם העירקי והעם הכורדי, גם בעת כתיבת מסמך זה. בנוסף יש לדרוש גם את חקירת פשעי המלחמה של המערב ובראשו בריטניה וארה"ב באפגניסטן.
לא יעלה על הדעת שרק ענייני המדינה היהודית יעלו על שולחן מועצת הביטחון, בעוד אומות תוקפניות ופושעות מלחמה מוכחות כגון: טורקיה, בריטניה, צרפת וארה"ב עושות כרצונן וחומקות מלתת דין.

הכותב הוא סא"ל (מיל.), חבר אגודת הסופרים העבריים.
תאריך:  16/10/2009   |   עודכן:  16/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דוח גולדסטון - טרור אנטי ציוני
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
דו"ח בירו
עידןסובול  |  17/10/09 09:53
 
- ואין היוצא מהכלל מוכיח...
נחום שחף  |  17/10/09 11:15
2
במה גולדסטון גרוע מגדעון לוי
נחום שחף  |  17/10/09 11:09
3
נראה שהכבוד המזרח התיכוני שלך
אלטע קאקער  |  25/10/09 13:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי גנני
האם מספיק להיות ראש ממשלה שנכשל ורמטכ"ל עם יכולות אינטלקטואליות גבוהות כדי להיות שר ביטחון, שהנושא החשוב ביותר – הגנת המדינה - נתון לאחריותו? האם הוא לא צריך גם להיות פשוט בן אדם?    מכתב גלוי לשר הביטחון
טובה ספרא
ונוס הגיע למזל מאזניים - מקום בו הביקורת נעלמת והעולם מאיר פנים, גם לאוהבים    תחזית לשבוע שבין 15.10.2009-22-10.2009
עפר דרורי
"מותה של הבושה" מאפשרת לשרים להזמין כל מלון שחפצה נפשם על חשבון הציבור ללא כל מגבלה או פיקוח    הגיעה העת לשנות, וכציטוט לדבריו של ברק: "שחר חדש הגיע", שחר בו יחולו אמות המידה הציבוריות גם על משרד הביטחון
ד"ר אברהם בן-עזרא
מדובר בהתקדמות ובהפקת לקחים ממלחמת בין המצרים, שהרי אז לא ידענו, ואפילו שר הביטחון אמר כי לא היה ידוע לו כלל כי לחיזבאללה היו טילים, ואילו עכשיו - אומנם המצב העובדתי הוא הרבה יותר מסוכן - אך שלא תטעו: זרועות הביטחון של ישראל הן ארוכות
שאול בן-נתן
אינספור קולמוסים נשברו, משך אלפי שנים, כדי להעביר מסר אחד ויחיד לעם ישראל, ודרכו לאנושות כולה. מסר שמהווה את המפתח לאושר, לשלמות, לחיי הנצח    המסר - באהבה מוחלטת יסודו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il