X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נועם דקרס, שף הצמרת של מסעדת "לילית" התל אביבית, מיטיב להוציא מתחת ידיו מעדנים גסטרונומיים שהם גם מלאכת מחשבת אמנותית
▪  ▪  ▪
מסעדת לילית
השף נועם דקרס

לא בכדי חרתה על דגלה מסעדת "לילית" התל אביבית (בקומת הכניסה של בית אסיה, מול בתי המשפט) את הסיסמה "אוכל, אנשים, נשמה". מאחורי הסיסמה היומרנית הזאת עומדת הנהלתה של המסעדה, בשיתוף עם "עלם" - עמותה לנוער במצבי סיכון, שעושה כל שלאל-ידה כד להאיר לו פנים. בין היתר היא דואגת לשלב נערים ונערות במעגל העבודה שלה.
"לילית" הוכיחה עצמה לא רק כנאה דורשת, אלא גם כנאה מקיימת. היא מיטיבה לשלב קולינריה משובחת עם יזמות עסקית לשמה. במסעדה הכשרה, אולי הטובה בארץ, מוגשות ארוחות עסקיות במשך כל ימי החול ובין קהל הסועדים נמנים מטבע הדברים, שופטים, עורכי-דין ואנשי-עסקים למיניהם, שמשרדיהם פרוסים בסביבה.
לעילא ולעילא
על מלאכת הבישול מופקד שף הצמרת, נועם דקרס, עתיר הניסיון, שכבר הוכיח עצמו בעבר במסעדות רבות אחרות. כשלעצמי אני מודה ומתוודה על שאני נמנה עם קהל-מעריציו עוד מימי "ברקרולה" של כפר סבא, שבה הוכיח את כישורי בישוליו היצירתיים. מסתבר שגם ב"לילית", משכנו הנוכחי, הוא מיטיב להכין את מעדניו כדרך הכנתה של יצירה אמנותית: הרבה דמיון מודרך ועיצוב דקורטיבי מושלם.
מן המנות הראשונות שהוצעו לנו בתפריט בחרנו בחציל צרוב בגריל, טבול בטחינה מוקצפת ובסירופ בלסמי עם הל. בת הזוג בחרה בשיפודוני-עוף במיסו ולימון, עם סלט-תירס, נבטים ושומשום - שתי מנות פיקנטיות ועשירות בטעמן. ממבחר העיקריות דליתי כבדים עם מחית-בטטות וירקות מאודים. בת הזוג בחרה בסטיק אנטרקוט בגריל, עם מחית תפוחי-אדמה. גם המנות האלה היו משובחות.
טעם מיוחד
הקינוח, אם להשתמש בלשון המעטה, לא איכזב אף הוא: טארט קטן עם קרם-קוקוס ובננות-ברולה - מעדן מעודן ונימוח בפה. את צמאוננו הרווינו בבקבוק גדול של סודה, בקפה אספרסו דומיננטי ובלימונצ'לו נפלא, שהוגש על חשבון הבית, ושהותיר בפינו את טעמו המיוחד עוד זמן רב.
החשבון הסתכם ב-238 שקל, שעליו הוספנו תשר של 12 אחוז על שירות מקצועי וקשוב. כיאה למסעדה מעולה (ציון 9) נחזור אל "לילית" בהקדם האפשרי.

תאריך:  18/10/2009   |   עודכן:  18/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד עוז גדות
אנו נוכחים לראות בעינינו את תוצאותיו העגומות של מבצע עופרת יצוקה ע"י דוח גולדסטון. יהא זה זה נכון להתעלם מאבו מאזן, להפילו ולהכיר בחמאס כמייצגו הבלעדי של העם הפלשתיני. אז העולם יתחיל לטפל בבעיה האמיתית - מירוץ החימוש הגרעיני של אירן    מסקנות אישיות ממבצע עופרת יצוקה
ד"ר גלי וינשטיין
מי רוצה לקרוא מאמרים מדעיים בכתבי עת מדעיים, כאשר מדענים מספקים בשפה 'ברורה לכל' את פניני מחקרם, באופן נגיש וקליט? על ה'ברוך' החדש של כתבי העת המדעיים, וכיצד הם מצטרפים לגל הפופולרי (חלק א')
מרדכי קידר
המשבר הנוכחי ביחסי ישראל-טורקיה אינו עניין מקומי וחולף, אלא חלק משינוי מהותי במדיניות החוץ הטורקית: היחלשות הזיקה למערב וחיזוק הקשרים עם העולם הערבי והאיסלאמי, כולל אירן
עמוס גורן
המבטא היידי שבו דיברו (בעברית) ראשוני העולים ממזרח אירופה, בבואם לארץ ישראל היה לצנינים בעיני בני העליה השניה    הוא סימל גלותיות והתרפסות    הם, מצדם, העדיפו את המבטא הספרדי הברור והמפריד- הברות    תענוגות העברית (כ"ו)
איציק סיבוש
במפגש עם השחקן אליוט גולד במסגרת פסטיבל הקולנוע בחיפה, לא ניתן היה ללמוד ממנו הרבה על עמדותיו האמנותיות או הפוליטיות    אבל נראה כי הסרטים הגדולים שלו ממשיכים להרשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il