X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אקנה אצל מבוגרים יכול להופיע כתוצאה משינויים הורמונליים, מבעיות של עודף רעלים בגוף, מכולסטרול, מתזונה לקויה, מבעיות במערכת העיכול, או כתוצאה מבעיות אחרות
▪  ▪  ▪
גם מבוגרים סובלים מפצעים [צילום אילוסטרציה: AP]

אקנה הינה מחלת עור המאפיינת לא רק בני נוער עתירי הורמונים. התופעה יכולה ללוות אותנו גם בבגרותנו, להציק ולהפריע שנים רבות מבחינה אסטטית. קרמים קוסמטיים לא תמיד יועילו ואז צריך לחשוב על טיפול 'שורש' לבעיה.
אקנה אצל מבוגרים יכול להופיע כתוצאה ממספר סיבות: שינויים הורמונליים, בעיות של עודף רעלים בגוף, כולסטרול, תזונה לקויה, בעיות במערכת העיכול, או כתוצאה מבעיות אחרות.
יש לאבחן מהי הבעיה הדומיננטית שבגללה נגרם האקנה. נוסף על כך יש לזכור, שקרמים טיפוליים קונבנציונליים הם על בסיס כימי וייתכן ויש בהם רכיבים שהמטופל רגיש אליהם.
הטיפול המומלץ הוא פנימי וחיצוני. הטיפול בחוסר איזון המערכות הפנימיות כולל דיקור סיני ונטילה בבליעה פנימית של מיצויים של צמחי מרפא המותאמים באופן אישי למטופל/ת. כך למשל לצורך ניקוי הגוף מרעלים מומלץ צמח השקיסנדה המנקה, מגן ומשקם את תאי הכבד.
גם צמח שן הארי יעיל בטיהור הכבד, לטיפול בפגעי עור, אקזמות ועוד. לטיפול בבעיות של חוסר איזון הורמונלי אצל נשים מומלץ מיצוי משיח אברהם, המוכר כצמח המסדיר את פעילות המחזור ולכן יעיל בטיפול במחלות עור שהרקע שלהן הוא הורמונלי.
יש לבדוק את מרכיבי התזונה של המטופל, חשוב להפחית אכילת חלבונים מן החי בשעות הערב והלילה (בשר, דגים, עוף, גבינות, חלב, ביצים) מאחר שמזונות אלו קשים לעיכול בשעות אלה של היממה והתוצאה היא הצטברות שומנים בפנים. קרם טיפולי חיצוני המורכב מצמחי מרפא כגון: גוטוקולה, הלקריסום, לבנדר, עץ התה ועוד ישלים את הטיפול. זהו קרם אנטי דלקתי שיטפל גם בפצעים וגם בסימנים שהם מותירים.

מחברת המאמר הינה קוסמטיקאית רפואית ומטפלת מוסמכת ברפואה משלימה (נטורופתית N.D., ומטפלת ברפואה סינית) ממרכז החיים היפים בראשון לציון
תאריך:  09/11/2009   |   עודכן:  09/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעז העצני
אם ימונה עו"ד אייל ינון, מי שהוביל בתוקף את הריסת בתי הכנסת בגוש קטיף, למשרת היועץ המשפטי של הכנסת - האם לפנינו עוד סיבה למסיבה של הכת הפקידותית השמאלנית השלטת?    יכול להיות שכן ויכול להיות שלא - הכל תלוי ביושב-ראש ריבלין
רפאל בוכניק
טרוריסט מוסלמי בבבסיס הגדול ביותר של צבא ארה"ב - מסר מבן-לאדן    ממשל אובמה נתקף חרדה מהתמודדות עם אמת קשה לעיכול, לפיה האיסלאם הקיצוני שב ומרים ראש ותוקע סכין חדה בלב המעצמה הגדולה בעולם, על אפו וחמתו של הנשיא אשר גמר אומר "ללחוץ את ידם של הקיצוניים בעולם המוסלמי"    שעת כושר נוספת למעצבי המדיניות בישראל
ד"ר רמי שקלים
52 סגולות צמח הרוזמרין המשמש למרפא, לאכילה ואפילו להעברת חלומות רעים
נדב פופלבסקי
כל מה שצריך לדעת על נתב שיחות כדי שיעשה עבורך כסף
עופר הירש
זכרונות מהקיץ האחרון ולקחים לקראת החורף הקרב ובא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il