X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התקשורת, כדרכה בקודש, במקום לחקור ולתהות, מתעסקת בהכפשה ובקידום האג'נדה השמאלנית
▪  ▪  ▪
רביב דרוקר [צילום: מתוך "שישי"]
עופר שלח [צילום: פלאש 90]

השיטות הבולשביקיות מימי הרדיפה והסזון כנגד אנשי האצ"ל והלח"י לא השתנו; כך גם השיטות של ירי על מנחם בגין וניצולי שואה באלטלנה (שיצחק רבין כה התגאה בכך), רצח ארלוזורוב וזריקת האחריות על הרוויזיוניסטים, והסגרת יהודים לבריטים - לא היו חדשות לשמאל בתקופת ממשלת רבין

   רשימות קודמות
  הרצח בראשל"צ - חשיפת גזענות התקשורת
  רצח רבין - מה באמת יש לחקור
  המתקפה על אלהרר - משל לצביעות השמאל
  הרחמנות כלפי המסתננים הזרים - צביעות בהתגלמותה
  צה"ל - מינויים כושלים והסתאבות

ראיתי את ה"תחקיר" ה"מדהים" של עופר שלח ורביב דרוקר בתוכנית ה"מקור" ולא התפלאתי. האמת, אפילו ריחמתי עליהם שככה נראית ה"תקשורת החוקרת".
כמו שחשבתי, ההר הוליד עכבר, ומה שנגלה לעיניי הוא למרבה הצער הסיפור הידוע: התקשורת ה"חוקרת" שלנו שוב עוזרת בטיוח ובשיתוף פעולה הדוק עם השב"כ (כן, כן, אותו השב"כ של קו 300). במקום להציג שאלות קשות ורלוונטיות ולדרוש הוכחות בליסטיות הציגו לנו ה"חוקרים" רצף של השמצות כנגד הימין, קטעים מחקירתו של עמיר, שהוצגה באופן ערוך, מסולף ומגמתי על-ידי שני חוקרים ששיתפו פעולה עם ההצגה המבוימת של התקשורת.
אם אני הייתי חוקר את העניין בתוכנית הייתי שואל את השאלות ומעלה את התהיות הבאות:
1. מאיפה הסימן של הכדור מקדימה בחולצה של רבין?
2. למה הפתק עם השיר לשלום שהיה בכיס הקדמי של רבין נמצא מוכתם בדם?
3. למה רבין הוכנס לרכב ולא לאמבולנס?
4. למה לא נורה יגאל עמיר לפי הנהלים המקובלים במקרים כאלה?
5. להיכן הועלמה המורה מרים אורן שעמדה על יד רבין וטענה שראתה שרבין לא נפגע?
6. מי צעק "סרק, סרק"? ב"תחקיר" של שלח ודרוקר אומרים לנו כי אותו "אלמוני" מהשב"כ נלחץ ולכן צעק... (???!!!)
7. איך ייתכן שכל המאבטחים שהקיפו את לאה רבין אמרו לה כי זה לא אמיתי וכי זה מה שנאמר להם מלמעלה, וכי יותר מזה - הם לא יודעים? מה, במקרה כולם נלחצו כתופעת טבע?
8. למה לקח לפנות את רבין לבית החולים כ-25 דקות? מה, גם הנהג נלחץ ושכח את הדרך לאיכילוב?
9. איך ייתכן כי לפי הדוח הפתולוגי של יהודה היס, רבין נורה מכדור בחזה ב-21:53 בעוד עמיר נעצר ב-21:35 - 18 דקות קודם לכן?
10. למה התנהג שמעון פרס בצורה חשודה בסיום העצרת, נראה לחוץ ולא רצה לדבר בסיומה עם האנשים? למה הסתלק משם במהירות?
11. איך ייתכן שעמיר עמד בצורה חופשית על-יד מאבטחי השב"כ ואף אחד לא שאל מה מעשיו שם?
12. איך ייתכן כי ה"צלם החובב" רוני קמפלר צילם במשך 20 דקות רק את יגאל עמיר בעוד שעיקר העצרת התקיימה בכלל בצד השני? למה הועלמה מצלמתו? למה הסרט שראו בתקשורת הוכח אחר-כך
כסרט שנערך ושקטעים ממנו הועלמו ונערכו מחדש?
13. למה ציפצפו הביפרים של כל הכתבים שנכחו במקום מיד לאחר היריות ונכתב בהם: "הפעם נכשלנו, בפעם הבאה נצליח - ארגון דוב - דיכוי בוגדים"? הרי היה ידוע כי אותו ארגון לא היה ולא נברא - אלא שהיה פרובוקציה של סוכן השב"כ והפרובוקטור אבישי רביב (שמפניה), וכאן נשאלות שתי שאלות חמורות ביותר:
1) אם היה אחראי אבישי רביב לשליחת הביפרים לתקשורת, הרי השב"כ שהפעיל אותו אמור היה לדעת מכך ואז הכל הופך לקנוניה יזומה ולבימוי גרוע שהתפקשש...
2) אם לא ידע השב"כ (מה שאני לא מאמין) על כך, הרי שהדבר חמור שבעתיים כי הארגון מפעיל סוכן ולא יודע מה הסוכן עושה (מזכיר אולי את פרשת טייטל האחרונה...).
14. איך ייתכן שהשב"כ תיפקד בצורה כה שלומיאלית? לפי גרסת השב"כ: 1) סרק... סרק... הוא נלחץ? 2) הנהג נסע 25 דקות לבית החולים כי נלחץ? 3) רבין לא פונה באמבולנס כי כולם נלחצו? 4) עמיר לא חוסל כי כולם נלחצו? 5) לא ידעו על הביפרים שנשלחו לכתבים עם סיפור הבדוי של ארגונו של אבישי רביב? - כיצד השב"כ יכול היה לבצע סדרת פאשלות כה גדולה? (שוב זה מזכיר למישהו את פרשת טייטל האחרונה?)
השב"כ עשה לפני כן פרובוקציות דומות עם האחים קהלני שהואשמו ברצח ערבים, למרות שלא עשו זאת. בדיעבד התברר, כי הכל פרובוקציה מתוזמנת של השב"כ בכדי להכפיש את הימין. הפרובוקציה של אבישי רביב, בידיעת התקשורת, על השבעת ארגון אי"ל, כאשר ההשבעה כולה הייתה הצגה מתחילתה ועד סופה; זכורים דבריו של הכתב של הערוץ הראשון איתן אורן "בוא נדפוק את הימין", וזאת שמעו וידעו כל הכתבים שנכחו במקום... הפרובוקציה של ארון הקבורה ורבין במדי אס.אס...
גיוס השב"כ, אם כן, כזרוע פוליטית של השלטון, נעשה גם קודם לכן בסיועו של ראש השב"כ כרמי גילון שהיה ידוע בדעותיו השמאלניות. אכן אנו רואים איפוא, שהשיטות הבולשביקיות מימי הרדיפה והסזון כנגד אנשי האצ"ל והלח"י לא השתנו; כך גם השיטות של ירי על מנחם בגין וניצולי שואה באלטלנה (שיצחק רבין כה התגאה בכך), רצח ארלוזורוב וזריקת האחריות על הרוויזיוניסטים, והסגרת יהודים לבריטים - לא היו חדשות לשמאל בתקופת ממשלת רבין.
15. מי ישב ברכב השרד מאחור זמן רב עוד לפני שנורו היריות? ומי סגר מיד את הדלת בזמן שרבין הושלך בכוח לרכב?
16. מדוע אנשים שחקרו את העניין, דוגמת אריה זריצקי, גפן נתן, דוד רוטשטיין, דייויד מוריסון ואחרים לא הוזמנו להציג את טיעוניהם בתוכנית, בכדי שאותם "חוקרי שב"כ" ו"חוקרי משטרה" יוכלו להתעמת איתם?
17. מדוע כנסים שנגעו לעניין ועמדו להתקיים באישור זכו לפשיטות של המשטרה? הרי אם אלה אכן "סיפורי מעשיות", מה יש למשטרה ולשב"כ להסתיר וממה יש להם לפחד?
18. מיהו המאבטח שטוענים שהתאבד ישר לאחר הרצח? מדוע נמצאו על גופתו לפני שנקבר בבית העלמין ירקון שמונה יריות בגבו? האם ידע משהו ואם כן, מה? ולמה חוסל, האם איים לפתוח את פיו ולדבר?
19. איך ייתכן שהמאבטח של רבין קודם בשב"כ, הרי ידוע כי בפאשלות מסוג זה זורקים קודם כל את הש"ג. אז איך הוא נשאר ואף קודם בתפקידו? האם קודם כתגמול על שתיקתו?
20. מדוע אנשים שהיו מעורבים בעניין - יהודה היס הפתולוג, גבי ברבש מנהל בית החולים, ואפילו השופט בדימוס מאיר שמגר - פוחדים לדבר על כך?
21. מדוע הוצאות הספרים פוחדות ולא רוצות להוציא את הספרים שקשורים לקונספירציה? האם יש כאן פולחן אישיות לרבין - כאשר כל אמת עובדתית על מחדליו של רבין בעברו בצבא נתפסת מיד כהסתה... כידוע, לפעמים בשמאל האג'נדה גוברת על האמת. וכך, כמו בנוגע לעברו של רבין שסולף והגיע לדרגה של גיבור ומיתוס (ההפך הוא הנכון), גם אפשר לסלף, לבלף ולביים בנוגע לרצח בשם האג'נדה.
זכורים וידועים המקרים שכל מי שלא חושב כמו "משטרת המחשבות של מהדורת השבט" אוטומטית מוחרם - אורי מילשטיין, דודו אלהרר, אריאל זילבר - אולי מכך חוששות הוצאות הספרים שברובן שייכות לאליטה של מהדורת השבט?
22. למה הראו לנו את חקירתו של עמיר, את השיחזור שלו ואת הסרט של "צלמנו החובב" קמפלר, כאשר היה ידוע שהכל מבוים? האם כדי לחזק את דעת הקהל נגד עמיר? ואולי בכדי לטשטש עקבות?
23. למה לא נתבעו אותם האנשים הדוגלים בתיאוריית הקונספירציה? מצד שני, אם הכל סיפורים, למה לא הובאו הוכחות שמפריכות זאת?

טייטל, רביב ועמיר הבאים

יש עוד המון שאלות וקצרה היריעה מלהביא את כולן, אך אפשר לסכם - אם לא יינתנו תשובות חד-משמעיות שמבוססות על עובדות, הוכחות בליסטיות ואחרות, ולא יקשקשו לנו באמצעות מילים, מניפולציות רגשיות ודמגוגיה, ואם התקשורת לא תתחיל לעשות את מה שכל תקשורת במדינה דמוקרטית הייתה עושה - אם כל זה לא יתבצע, סימני השאלה רק יגברו!
נשאלת השאלה - מדוע לקח לשב"כ ולתקשורת 14 שנים להכין סרט בכדי להזים את סימני השאלה והתהיות הרבות? מדוע נזכרו רק עכשיו? הערכה אישית שלי, היא כי השב"כ נבהל ממבול האינפורמציה שיש באינטרנט (כן, באינטרנט, היכן שאין משטרת מחשבות וצינזור אינפורמציה שאינה נוחה ל"אנשי שלומנו") ולכן, לאחר שנתפס השב"כ עם המכנסיים למטה, שתק והשתיק 14 שנה! החליט, כרגיל, להיעזר בתקשורת המגויסת (אותה התקשורת שידעה על ההצגות של הפרובוקטור וסוכן השב"כ אבישי רביב, ובכל זאת שיתפה עימו פעולה בכדי "לדפוק את הימין"), אותה תקשורת שתזים את "האינפורמציה המדאיגה" - המתחילה לרקום עור וגידים, אלא שאליה וקוץ בה - כל מה שיש ל"תחקירנים המהוללים" למכור לנו זה מילים ריקות, הצטדקויות ודמגוגיה בגרוש.
אין הוכחות בליסטיות, אין הסברים משכנעים וכאשר זה כך, לא מפתיע גם שהאנשים האינטליגנטיים מבינים שפשוט עובדים עליהם. הניסיון של השב"כ ביחד עם התקשורת המגויסת להפריך את תיאוריית הקונספירציה, משול בעיניי לאדם המנסה לכבות שריפה עם דלי של 5 ליטר מים כאשר השריפה התפשטה כבר בכל היער. אי-אפשר לשקר לכולם כל הזמן.
אז מי פה "מעקם את האמת" - חסידי תיאוריית הקונספירציה או שמא הדמגוגים שמכפישים ותוקפים את הימין ללא טיעוני נגד רציניים. כנראה שהיו צריכים עכשיו עוד כמה טייטלים בכדי שיסייעו להם לבצע פרובוקציות ולהכפיש את הימין, כי כידוע, מי שאין לו צידוק לאידיאולוגיה ולאג'נדה שלו, ולא רוצה לראות את המציאות נכוחה - פשוט מתחיל לביים את המציאות ולעצב אותה על-פי האג'נדה הסהרורית שלו וזאת באמצעות כל מה שאפשר...
אם לא ייתפסו המתנקשים והמביימים האמיתיים, נכונו לנו למרבה הצער עוד הרבה אבישי רביב, טייטלים ויגאל עמירים...

תאריך:  11/11/2009   |   עודכן:  11/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רצח רבין על-פי שלח ודרוקר
תגובות  [ 40 ] מוצגות  [ 40 ]  כתוב תגובה 
1
על ראש השב"כ בוער הרצח ל"ת
חור בקידמת החולצה  |  11/11/09 09:39
2
כל מילה בסלע ! ל"ת
קורא ותיק  |  11/11/09 10:06
3
מעניין. כנראה שהשב"כ חיסל את  ל"ת
רבין  |  11/11/09 10:10
4
כישלון של היחידה לאבטחת אישים
אליהו חיים  |  11/11/09 10:25
 
- תגיד, אתה חושב שכל הקוראים
מטומטמים?   |  11/11/09 10:40
 
- לא כל הקוראים מטומטמים,אבל....
אליהו חיים  |  11/11/09 11:04
 
- כך חשפת את זהותך כסוכן שב"כ
ידעתי שכך תענה  |  11/11/09 11:21
 
- נראה שהם לא ממש יודעים........ ל"ת
בתכנית אמרו שלושה  |  11/11/09 10:48
 
- אבל ברור שעמיר המנוול רצח !
גילוי נאות   |  11/11/09 19:03
5
מסקנה..יגעל עמיר ימח שמו רצח !
גילוי האמת   |  11/11/09 10:41
 
- השב"כ לא יכול להפריך את החשדות
באמצעות קללות  |  11/11/09 11:34
6
מתבקשות אם כן השאלות הבאות
בוטן  |  11/11/09 10:48
 
- מישהו מטיל פחד על אלה שיודעים
שששששש.....  |  11/11/09 11:53
7
זלזול ועלבון לאינטליגנציה=גם ע
קורןנאוה טבריה  |  11/11/09 11:06
 
- איזה אינטליגנציה יש לך ??
ימנים--מה הרעש ?  |  11/11/09 18:40
 
- ברוך השם רק לא אינטליגנציה סמו
קורןנאוה טבריה  |  11/11/09 20:32
8
הערות לסדר:
מד' ליונה עיוורת  |  11/11/09 12:17
 
- מדריך ליונה עיוורת סוכן שב"כ
'34/5רא  |  11/11/09 13:41
 
- פעם זו היתה גאווה
מד' ליונה עיוורת  |  11/11/09 14:26
 
- לא מני ולא מקצתי. אני בהחלט
לא שב"כניק  |  11/11/09 20:07
9
הכל מתחיל משימון. רק אחרי שהוא ל"ת
ימות הכל יצא  |  11/11/09 12:38
10
יצחק רבין נורה בכדור מלפנים ?? ל"ת
מלפנים ????????  |  11/11/09 14:06
 
- דף מוכתם בדם מכיס קדמי בחולצה
מוכיח ירי מלפנים  |  11/11/09 20:14
11
יורם רובין בתגובה:"הוא(רבין)עז
קורןנאוה טבריה  |  11/11/09 14:09
 
- תבינו צבועים..יגאל עמיר הרוצח
א. פובליציסט  |  11/11/09 18:34
 
- אין ספק שכול כלב ביג'י יומו כמ
קורןנאוה טבריה  |  11/11/09 20:23
12
אדון פרי,אולי מספיק כבר
אורי טל  |  11/11/09 15:44
13
סרט כה משעמם.שלא חידש כלום.
ידעתי שכך יהיה..  |  11/11/09 15:48
14
הוכחה ניצחת שיש מחתרת יהודית
ישר כח שלח ודרוקר  |  11/11/09 18:22
 
- אילו היה ימין קיצוני ומחתרת יה
קורןנאוה טבריה  |  11/11/09 20:47
15
צריך לבדוק אם נאווהקורן היתה ?
א. פובליציסט  |  11/11/09 18:48
 
- אמור לי מי המנהיג הנערץ עליך ו
קורןנאוה טבריה  |  11/11/09 20:08
16
למגיבים השפויים....
אורה הכפולה  |  11/11/09 18:50
 
- מי קבע שאת שפויה ????
פסיכולוג באברבנאל  |  11/11/09 19:11
17
לאריה פרי-יש פיגור קל בשעונך
אהרן הכהן  |  11/11/09 19:16
18
לפסיכי מאברבנאל -
אורה הכפולה  |  11/11/09 19:38
19
לפובליציסט המשתלח בנאוה
א-ב-ג יהושע הפרוע  |  11/11/09 19:48
20
הגיגים
דני חשדני  |  11/11/09 19:52
21
תגובה לפרי
אחד שהיה שם  |  24/11/09 22:39
22
אדיר זיק ז"ל,שאל את השאלות
דרור מרמת גן  |  2/11/14 09:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי אורן
הזובור שהעביר נשיא ארצות הברית ברק אובמה לראש הממשלה בנימין נתניהו מראה את המראה האמיתית של היחסים הקיימים בין ישראל לארצות הברית
קובי כהן
מדיונים המתנהלים בין משרד הבריאות, האוצר וקופות החולים עולה מגמה להקטין את תוספת התקציב המיועד לסל התרופות 2010 והעברתו לטובת טיפולי השיניים
אמנון שטרסנוב
אם האזרח יכול, מדוע לא המדינה? בוררות בין האזרח למדינה תתאפשר מעתה וזאת באמצעות הנחיה של היועמ"ש    למעט כאשר מדובר בעניין עקרוני, מהותי או ציבורי
ד"ר צ'לו רוזנברג
הדממה התקשורתית באשר לתוכן השיחה מוכיחה שהפגישה עם נשיא ארה"ב הייתה חשובה למדי    מדוע היה צורך ב"זובור" לראש הממשלה?
מעיין כהן
מנכ"ל Ynet היקר, על חוסר האמינות של סקר TIM היית צריך להלין חודש קודם, כששיקף לכם עלייה חריגה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il