X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
הגיע הזמן שתשקיעו קצת ביחסים שלכם עם חשבון הבנק זה לא מפחיד כמו שזה נשמע כמה טיפים ועצות, ואתם יכולים לייעל ולהתייעל כך תנהלו נכון את חשבון הבנק שלכם המדריך האולטימטיבי
▪  ▪  ▪
האדם הוא תבנית נוף מסגרת האשראי שלו?

לכולנו יש חשבון בנק אחד. לפחות אחד. מה חשוב לדעת עליו, איך נכון לנהל אותו, ואיך לחסוך בעלויות אחזקת החשבון? המדריך לניהול מושכל של חשבון הבנק.
  • מעקב אחר חשבון הבנק – חשוב לעקוב אחר התנהלותו של החשבון, להכיר את המסמכים עליהם חתמתם. לעבור על התנועות בחשבון, לבדוק את חיובי העמלות, הריביות ודמי הניהול. בדקו שלא חויבתם בעמלה "בלתי מזוהה" ואם כן, אל תתעצלו, התקשרו לפקיד הבנק שלכם ובררו.
  • מסלול עמלות - בדקו את מסלול העמלות שלכם וודאו שהוא המסלול המתאים והחסכוני ביותר עבורכם. ואל תתביישו להתמקח. התחרות הרבה בין הבנקים מאפשרת לכם לנצל זאת לטובתכם. ואם אתם לקוחות טובים של הבנק, תיווכחו כי הבנק מעדיף לבוא לקראתכם מאשר להפסיד אתכם.
  • שמירת מסמכים - שמרו תכתובת עם הבנק שבע שנים אחורה. חשוב מאוד - כל ההתנהלות מול הבנק צריכה להיות מגובה במסמכים, עם העתקים ללקוח, ויש לשמור את המסמכים וההתכתבויות עם הבנק שבע שנים אחורה לפחות.
  • ביצוע פעולות בערוצים ישירים – בצעו פעולות בערוצים הישירים כגון גישה לחשבון באינטרנט. הפעולות המקוונות באמצעות גישה לחשבון באינטרנט מוזילות באופן משמעותי את עלויות אחזקת החשבון. כך גם תתרגלו לבדוק מצב חשבון ופעולות באמצעות האינטרנט ותהיו מעודכנים בזמן אמת לגבי כל פעילות המתבצעת בחשבונכם.
שימו לב! אל תגלשו לחשבון הבנק שלכם ממקומות ציבוריים, מקום עבודה וכדומה.
  • הוראות קבע – מבחינה כלכלית עדיף להעביר את כל הוראות הקבע לכרטיס האשראי, כך חוסכים בעמלות בניהול חשבון הבנק. מאידך-גיסא, הוראות קבע בכרטיס אשראי אינה ניתנת לביטול בקלות. פעולת ביטול הוראות קבע דורשת החתמות והסכמות של צד ג'. הוראות קבע המתבצעות ישירות מחשבון הבנק ניתנות לביטול מיידי על-ידי הוראה של בעל החשבון.
  • המחאות (שקים) – הזמינו פנקסי שקים "מוגבלי סחירות" (קרוס, למוטב בלבד, שלמו ל: ולא 'שלמו לפקודת'). כך תרכשו מוצר ותשלמו עבורו בשק דחוי, ולא תקבלו את התמורה המלאה עבורו, תוכלו לבטל אותו.
חשוב: אם קיבלתם שק מגורם אחר, וודאו כי יש לו כיסוי. היכנסו לאתר בנק ישראל, למערכת "מושכי שקים ללא כיסוי", בכתובת: בנק ישראל.
  • מעבר לבנק אחר – אל תפחדו מזה אבל גם אל תמהרו לבצע מעבר מבנק אח לאחר. אל תהיו שבויים של בנק אחד לאורך שנים מבלי לבדוק את התועלות האמיתיות שיש לכם מניהול החשבון דווקא באותו בנק. מאידך-גיסא, אל תבצעו מעבר על סמך מבצעים ופיתויים בעמלות לטווח קצר. הביטו לטווח הארוך יותר ותראו אם זה באמת כדאי. קחו בחשבון גם את הקשר שלכם לפקיד הבנק, את היחס לו אתם זוכים במקרה של בעיה בחשבון. הבנק שלכם נמדד לא רק לפי הטבות בעמלות אלא גם על-פי התייחסותו אליכם ביום הדין.

ייעוץ לכלכלת המשפחה
הכותבת היא יועצת ומאמנת לכלכלת המשפחה
תאריך:  13/11/2009   |   עודכן:  14/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אז איך היחסים שלך עם חשבון הבנק?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרדכי קידר
למרות ניצחון מפלגתו של אלחרירי, צורפו לממשלה חיזבאללה ובעלי בריתו    ההנחה: מוטב לחלוק עימם חלק מהאחריות הלאומית
יואב יצחק
ביקורתו של כספית על מזוז אינה לגיטימית. היא פסולה מעיקרה ואינה ראויה, בדיוק כפי שאין זה ראוי להטיל ספק, ולו ברמז, ואף לא לעסוק בתסמינים, כביכול, בדבר נטיותיו המיניות של פרשן בכיר
דן שילון
שלום לא ייכון. אין מי שיעשה שלום. איש לא מסוגל. לא אצלנו ולא אצלם. אין פרטנר בצד הפלשתיני, ואין פרטנר בצד הישראלי.
בועז סנג'רו
העומס הרב המוטל על היועץ בעל שני הכובעים הכל כך שונים צפוי לפגוע בתפקודו, בין בכך שבדיקת כל סוגיה תארך זמן רב יותר, ובין בכך שהיועץ ייאלץ להאציל יותר סמכויות לאחרים, שיגבשו את הייעוץ ואת ההחלטות במקומו
יובל ברנדשטטר
לו גילה יצחק רבין בפומבי את כוונותיו, היה מאבד את תמיכת קברניטיה האמיתיים של המדינה: בעלי האינטרסים הכלכליים-תקשורתיים בשפלת החוף    לכן, על כל נאום שבו גילה דרכו האמיתית - ביצור היישוב היהודי בארץ ישראל, הוא העניק לשוחרי אחיזת העיניים עשרה נאומים של קורה בין עיניהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il