X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ההכרח לחסוך מים ולצמצם באופן משמעותי את השימוש בהם עלול לגרום להיווצרות זיהומים ומחלות אנשים לא יתקלחו מדי יום אלא אחת לשבוע אפילו מים לשתייה ייצרכו במשורה כשם שהמדינה אינה מתרגשת מהריבוי (טבעי? לא טבעי) השערורייתי במספר הרעבים, היא מן הסתם גם לא תתרגש כאשר מדי לילה יעלו על יצועם אנשים צמאים
▪  ▪  ▪
לנתק לעניים את המיים פירושו לנתק להם את מקור החיים. ממשלתנו האטומה - מסוגלת
המחשבה על מצב, שבו ייוותרו אנשים רבים, רבים עד אימה, חסרי אונים נוכח אי-אפשרותם לשלם את הסכומים העצומים של המים שהם צורכים, אפילו יפחיתו את כמותם, היא בלתי נסבלת. היא בלתי אנושית.

יקור תעריפי המים - הכרזת מלחמה על העניים
ענבל בר-און
אם מס הבצורת היווה אמצעי של השלטונות להתעמר באזרחים, הרי שיקור תעריפי המים בשיעור של כ-40% מן הטיפה הראשונה מכיל את כל חסרונות מס הבצורת, ואף למעלה מכך * אז מה עושים?
לרשימה המלאה

ההאמרה הממאירה במחיר המים עלולה לגרום להיווצרותן של מחתרות מים אימתניות שיהלכו אימים על תושבי המדינה. לוחמי גרילה רעולי פנים וערלי לב יגיחו בחשאי ובמבצעי-קומנדו מסמרי שיער יבזזו מים מברזים של אנשים, ירוקנו מימיות של מטיילים במטה קסמים, יאיידו כל טיפת מי שתיקרה בדרכם ואחר-כך, בבית, יעבו אותה למים חיים.
בוזזי המים יפתחו מכשיר קטן, סמוי, שבאמצעותו יקפיאו כל פיסת מים שיפגשו כדי להקל על נשיאתה ואחר-כך, בבית, יפשירו אותה לשימושם. אחדים מהם בוודאי אף יספסרו במים.
מים חיים הם ביטוי המעיד על חיוניותם של המים ועל הכרחיותם לקיום. תארו לעצמכם – ראו הוזהרתם, אף שהומלצתם לעשות כן, כי עם התיאור עלול לצמרר ולהבעית אתכם – שלאנשים לא יהיה די כסף לשלם עבור המים לצריכה ביתית וכמו שחברת חשמל מנתקת את זרם החשמל בביתם של בעלי החוב כלפי אלו אשר אינם מסוגלים לשלם את הסכום שהם חייבים בו, כך חברת מקורות עלולה לנתק את המים בביתם של בעלי החוב הרבים שידם לא תהיה משגת לשלם עבור המים שיצרכו.
מה יעשו לחייבים – יצמיאו אותם?
ההכרח לחסוך מים ולצמצם באופן משמעותי את השימוש בהם עלול לגרום להיווצרות זיהומים ומחלות. אנשים לא יתקלחו מדי יום אלא אחת לשבוע. אפילו מים לשתייה ייצרכו במשורה.
כשם שהמדינה אינה מתרגשת מהריבוי (טבעי? לא טבעי) השערורייתי במספר הרעבים, היא מן הסתם גם לא תתרגש כאשר מדי לילה יעלו על יצועם אנשים צמאים.
המדינה צריכה להידרש לסוגיית המים בדחיפות. עליה להיערך לספק מים לתושבים – אם על-ידי התפלה ואם על-ידי ייבוא שלהם. המחשבה על מצב, שבו ייוותרו אנשים רבים, רבים עד אימה, חסרי אונים נוכח אי-אפשרותם לשלם את הסכומים העצומים של המים שהם צורכים, אפילו יפחיתו את כמותם, היא בלתי נסבלת. היא בלתי אנושית.
לא ניתן לתאר חיים בלא מים. לא ניתן גם לתאר חיים שבהם אנשים ייאבקו למען השגת מים בדרכים-לא-דרכים. עלייה חריפה, קיצונית, דרמטית במחיר המים עלולה לגרום ליציאה של רבים לרחובות להפגנות של זעם. מראה נוסף שעלול ל היראות במקומותינו הוא אנשים שיקוששו מים בקופסאות או בדליים. מישהו יקיש על דלת ביתכם ובעודכם תוהים ומשתאים מה הוא רוצה מהחיים שלכם הוא יושיט לכם דלי וימלמל, נבוך וסמוק: מים, בבקשה. ואתם תתפלאו, אולי אף תתפלצו ותתפוצצו – לאן הגענו?! אכן, לאן?
במקביל להיערכותה של המדינה נוכח איומים וסיכונים ביטחוניים, עליה להיערך מבעוד מועד לקראת גל הצונאמי האדיר של המים (כלומר – של תוצאות המחסור החמור בהם) שישטוף את המדינה כאשר מחירי המים יאמירו, על-פי הצפי, בכ – 40% בקירוב, לפני הטלת מס בצורת.
אנשים שסובלים בשקט חרפת רעב לא יסבלו בשקט חרפת צימאון. הם יהפכו עולמות כדי להשיג מים. מה אתם, שרי המדינה ושועיה, הרווים משקאות מגוונים ושונים, מוגזים ושאינם כאלה,נהנים מצריכת מים חופשית ובלתי מוגבלת ולא טרודים כלל ועיקר במחשבה על אודות מימונם דם בעתיד, הייתם עושים במקומם?

תאריך:  14/11/2009   |   עודכן:  14/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שאבתם מים באסון
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
הם עושים כמו בטורקיה
אחד העם---------  |  14/11/09 19:43
2
מספיק פעם בשבוע
חנה איסלר  |  14/11/09 20:12
3
נכון להחריד.. ועצוב עד מאוד.
סיגל ראובני  |  15/11/09 10:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
עיתון ידיעות אחרונות מפרסם שקרים משיקולים זרים    ועכשיו: שמעון שיפר פרסם בדותות על אודות פגישת אובמה-נתניהו
אריה אבנרי
במקרה מאד מקרי, זבוב שהשתחל לשיערו הדליל של ביבי, הגיע לארץ    אריה אבנרי (לאחר שלימדו באולפן עברית) דובב אותו וחילץ ממנו את תוכן השיחה    הנה היא בפניכם    קיפוד (14)
ראובן לייב
ב"מסעדה המשוכללת" של "צימעס" בהרצליה יודעים לשמר את הגחלת היהודית. אפשר למצוא בה מבחר מגוון של מאכלי בית-אמא, על טהרת המטבח המזרח-אירופאי
עו"ד משה גולדבלט
מינוי יועץ משפטי חדש אשר אינו חביב על עמוס שוקן ועל-כנופיית 'הארץ' שלו יעמיד את עקביות עמדת 'הארץ' במבחן: האם גם אז הם יתנגדו לפיצול?
עו"ד אביגדור פלדמן
כפל התפקידים של היועמ"ש אינו אלא המצאות תמידית בניגוד עניינים    בני אנוש אינם יכולים לכפל זה    נכון שמזוז הוא רובוט - חסר חולשות אנוש, אבל בכ"ז    כנופיית ("אגדע את ידו") שלטון החוק מפחידה אותנו בסיפורי אלף לילה ולילה על התפוצצות אטומית של פשע ושחיתות אם רק נפריד את התאומים הסיאמים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il