X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בארץ תתקיים הערב המסיבה המובילה במסעדת "פושקין" התל אביבית, במחיר של 1,000 אירו לזוג; ובעולם יככבו "אל-בולי" שבקוסטה בראווה; "הברווז השמן" בברקשייר; "פייר גנייר בפריז; ו"נומה" בקופנהגן
▪  ▪  ▪
מסעדת פושקין בתל אביב [צילום: פושקין]
השף גלעד פלד בפעולה

צוות מסעדת "אל-בולי"

בין מסיבות הסילבסטר היוקרתיות ביותר שיתקיימו הערב ברחבי העולם תהיה גם אחת ישראלית מיוחדת ויוצאת-דופן: המסיבה של מסעדת "פושקין" התל אביבית (רחוב מונטיפיורי 27), הנחשבת למסעדה המובילה בארץ. את פני השנה החדשה תקבל המסעדה, המתמחה בגורמה צרפתי עם נגיעות ישראליות, כשהיא עוטה מחלצות-חורף של שטיחים לבנים מקיר לקיר, גופי-תאורה בהירים, קריסטלים במראה קרח וזרי-פרחים לבנים בכל אחת מפינותיה.
את תפריט הסילבסטר של "פושקין" הרכיב הרכש החדש שלה, השף גלעד פלד, שזה מקרוב הגיע היישר מהמסעדה עטורת כוכבי המישלן של השף גורדון רמזי בלונדון. נכללים בו טרין כבד-אווז, סירופ פורט, צ'טני אגסים וזעפרן, טוסט בריוש, סלמון מעושן, בליני קרם פרש וקוויאר בלוגה, רביולי לחי-עגל וכמהין לבנות, קציפת פטרוזיליה, רוטב מורייל, פיטיבייה שליו, כבד-אווז ופטריות-בר, משקה ז'ן פורט ןפירות-חורף. יהיו גם מבחר-קינוחים, של פנקוטה שוקולד לבן, תותים בבלסמי, גלידת-פיסטוק וטירמיסו. על כל שולחן יוצב בקבוק דום פריניון, ועל הבר - וודקה גרייגוס וויסקי בלו-לייבל. בתוכנית האמנותית יככב סנטה קלאוס, שיקבל את פני האורחים כשהוא מלווה בעוזרות יפהפיות. להקת הכושים העבריים תנעים לקהל החוגגים בשירה, ודי. ג'יי ירקיד אותו. מחיר התענוג לזוג מרקיע לשמיים: 1,000 אירו (!) והלבוש בהתאם: חליפה ועניבה לגברים ושמלות-קוקטייל לנשים. קהל האורחים יורכב מצמרת ה"מי ומי".
מעבר לים
לחוגגים שמעבר לים תהיה המסיבה המובילה במסעדת "אל-בולי" הספרדית, הנחשבת למסעדה היוקרתית ביותר בעולם. המסעדה, הממוקמת על חוף הים ברוגס שבקסטה בראווה, צפונית לברצלונה, אמורה למשוך אליה הערב קהל מובחר ומאושר, שהזמין בה מקום לאירוע החגיגי עוד לפני מחצית השנה. במסעדה, בעלת שלושה כוכבי מישלן, בניצוחו של השף המיתולוגי, פראן אדריה, ישלם כל אחד מאורחיה סכום אגדי של 500 אירו עבור ארוחת החג. בארוחה, בת חמש השעות, יככב המטבח המולקולרי המפורסם ביותר עלי אדמות. בין היתר יוגשו בארוחה מנות ביזאריות: החל בסוכריות על מקל, עשויות גלידת-סלק, ועד לאומלט ספרדי, שיוגש בכוסות המיועדות לפרפה. התוכנית האמנותית תכלול את המיטב שבמיטב הכוכבים הספרדיים.
מסעדת "הברווז השמן" שבברקשייר, אנגליה, הניצבת במקום השני היוקרתי בין מסעדות העולם, תגיש אף היא ארוחת-סילבסטר מולקולרית, בניצוחו של השף שלה, הסטון בלומנטל. בארוחה, על-פי המסורת הצרפתית, יככבו, כמובן, ברווזים בוואריאציות שונות, כשאת זהותם, על-פי המסורת המולקולרית, יהיה קשה לגלות. הארוחה כאן תעלה 450 אירו לזוג.
מסעדת "פייר גנייר" הפריזאית (רחוב בלזק 6), השוברת את המוסכמות של הבישול הצרפתי, ממוקמת במקום השלישי בין המסעדות היוקרתיות בעולם. הערב יוצג בה בישול חדשני, עם צירופים לא-שיגרתיים של ריחות, טעמים, מרקמים ומרכיבים. מחיר הארוחה: 400 אירו לזוג.
גם מסעדת "נומה" שבקופנהגן (מקום רביעי ברשימת המסעדות היוקרתיות על פני הגלובוס) תגיש תפריט של תריסר מנות וביניהן סרטן עם כרישה, ענפים של עור-עוף מטוגן וקריספי, צ'יפס-חיטה ואצות מיובשות, שרימפס מקומיים, מטוגנים עם חלמון, ביצה וכדורי-בשר נורדיים. לקינוח יוגשו גלידת תפוחי-עץ בוסריים, ללא סוכר, ופודינג-לחם מלא.

תאריך:  31/12/2009   |   עודכן:  31/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מסיבות הסילבסטר הכי-הכי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
גם אתה חזיר נוצרי ? ל"ת
סער פז  |  31/12/09 10:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חני לוז
נערה נשרפה השבוע חלקית בגין יהדותה    מרבית הערוצים הקדישו לפיגוע מס' מילים, ממש כאילו לא הייתה ולא נבראה אלימות בשטחים
דניאל (דני) כהן
נגע השחיתות מסכן את בטחוננו ואין חולק על ההכרח למגרו - אך חתירה תחת אושיות הדמוקרטיה מהווה גם היא שחיתות וסכנה לישראל
שולמית קיסרי
פסליה של הפסלת דורותי רובינס, המוצגים במוזיאון ינקו דאדא בעין הוד, מספרים מה קורה שאהבה ואמנות הפיסול "מתחברים"
עדי ברוד
בינקותה חלתה בשיתוק ילדים והפכה נכה, אך זה לא שבר אותה, להפך - זה רק חישל אותה    איילה פועלת למען הנכים על 4 גלגלים
מוטי היינריך
פשיטת רגל היא הדרך בה השוק מסלק עסק שלא מצליח להפיק את המרב מהמשאבים שעומדים לרשותו    המדינה והפוליטיקאים נוהגים להתעלם מכך ולהציע לפעמים "סיוע", כסות לרווח פוליטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il