X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חומר למחשבה לבעלי החלומות על מגזריהם ונטיותיהם הפוליטיות היזהרו מלרמות את עצמכם בחלומות על מציאות יפה יותר
▪  ▪  ▪
זקוק לעוד הוכחות. אובמה [צילום: AP]

חלום מס' 1:
הרב הסדרוביץ' טרוד מאוד בזמן האחרון. בתקופה האחרונה, לא פעם הוא מתעורר באמצע הלילה (או היום) מכוסה זיעה קרה - חלומות רעים הוא חולם.
והנה בחלומו, המדינה העברית, "יסוד כסא ה' בעולם” מתנכלת לו. שריה, ראשיה ויועציה דורשים ממנו לעבור על דברי תורה ומתלמידיו לעבור על אמונתם ועל כל דרך חינוכם.
הצבא הקדוש מתגייס למלחמה נגד היישוב בו הוא גר - מיסוך רשת טלפונית, חיל אויר, שב"כ, ימ"מ, יס"מ...
"זה לא יכול להיות..." אומר לעצמו הרב הסדרוביץ' - "לא מתקבל על הדעת. הרי נאמנותנו לא יכולה להיות מוטלת בספק, הרי כבר שנים אנו בונים את הארץ הזאת ביחד. הרי אנו מתגייסים בכל כוחנו להילחם באויב, הרי אנו מתיישבים במסירות נפש בכל חלקי הארץ ובמקומות המסוכנים ביותר, הרי אנחנו כל-כך נחמדים, תמיד מסורקים מתחת לכיפה - לא ייתכן שראשיה, שריה ויועציה ינהגו בנו כבאויב - זה בודאי רק חלום רע.
נכון שהיה המקרה ההוא בגוש קטיף, אבל זה היה משהו חריג. השותפות שלנו חזקה מכל - במקום להתמקד במפריד (ולעשות הפגנות מטופשות) - יש להתמקד במשותף. וכך עם רצון טוב מכל הצדדים (והרי ברור שראשיה, שריה ויועציה רוצים רק טוב) נמשיך את שותפותינו האמיצה ונתעלה מעל כל המחלוקות".
עכשיו כשהרב הסדרוביץ' נרגע, הוא יכול לחזור אל המציאות היפה שבנה לעצמו...

חלום מס' 2:

מר ימיני הוא איש ימין ותיק ושורשי - עוד בבית קיבל חינוך רביזיוניסטי - בזמן האחרון הוא טרוד מאוד. בתקופה האחרונה, לא פעם הוא מתעורר באמצע הלילה (או היום) מכוסה זיעה קרה - חלומות רעים הוא חולם.
והנה בחלומו, הליכוד ומנהיגו (הבן של ההיסטוריון והאידיאולוג הגדול) מממש שלב אחר שלב את מדיניות השמאל הקיצוני דווקא כשכולם כבר מבינים עד כמה הרת אסון היא הדרך.
"זה לא יכול להיות..." אומר לעצמו מר ימיני - "לא מתקבל על הדעת. הרי לא יכול להיות שהאיש שכתב ספרים על מלחמה בטרור, יעשה כדברים האלה. נכון שהוא כבר התקפל בוואי ובחברון, נכון שהוא הצביע שלוש פעמים בעד עקירת גוש קטיף, נכון שהוא ניסה להכניס אנשי שמאל מובהקים למפלגתו ונלחם עד חורמה בנאמנים האידיאולוגים - אבל כנראה שאלו היו צעדים טקטיים - מה שקורה זה בוודאי חלום רע.
נכון שזה כבר לא פעם ראשונה שמנהיג הליכוד עושה דבר כזה ואפילו היה המקרה ההוא בגוש קטיף - אבל זה היה משהו חריג. כנראה שהמציאות באמת לא פשוטה ושיש דברים שאנחנו לא יודעים ומציאות בינלאומית מסובכת... חוץ מזה הרי השרים שלידו כולם משלנו - כנראה שזה רק חלום רע והכל יסתדר עוד מעט - הוא המנהיג וצריך לתת בו אמון - אסור להפיל ממשלת ימין".
עכשיו כשמר ימיני נרגע, הוא יכול לחזור אל המציאות היפה שבנה לעצמו...

חלום מס' 3:

מר ישראלי כבר לא ילד - הוא כבר בגיל של המדינה וכבר ראה הכל. אך בזמן האחרון הוא טרוד מאוד. בתקופה האחרונה, לא פעם הוא מתעורר באמצע הלילה (או היום) מכוסה זיעה קרה - חלומות רעים הוא חולם.
והנה בחלומו, ארה"ב, המודל התרבותי שלו, ידידתנו הגדולה מפנה לנו עורף ומעדיפה את העולם המוסלמי דווקא כשברור לכל מי שעיניו בראשו שאלה מהווים איום על העולם כולו.
"זה לא יכול להיות..." אומר לעצמו מר ישראלי - "לא מתקבל על הדעת. הרי לא יכול להיות שארה"ב תעדיף את אלה שבזים לה ולערכיה, השורפים את דגליה ומפוצצים את בנייניה, על ידידתה הנאמנה במזה"ת - הידידה שמוכנה לוותר על מהותה, זהותה ומאווייה רק כדי לזכות בידידותה. לא ייתכן שארה"ב לא מבינה מי אשם בסכסוך בינינו לערבים, הם הרי דחו כל פשרה במאה השנים האחרונות ועל כל ויתור הגיבו בתוקפנות.
ואולי בעצם, להם - שם מעבר לים לא הכל ברור, אולי הם עדיין צריכים עוד הוכחות - אז נכיר במדינה פלשתינית ונקפיא את הבנייה ביו"ש. נכון שהמתנחלים הנחמדים יסבלו, אבל עם כל הכבוד, הנודניקים האלה מיהודה ושומרון, עם הדביקות שלהם בכל אות שכתובה בתנ"ך, לא יכולים לסכן את מעמדנו הבינלאומי - גם ככה שונאים אותנו בגללם... עכשיו, לאחר ההקפאה האמריקנים סוף-סוף יקבלו אותנו ואיתם כל שאר האומות וסוף-סוף נוכל להיות עם נורמלי - כמו כולם".
עכשיו כשמר ישראלי נרגע, הוא יכול לחזור אל המציאות היפה שבנה לעצמו...
החסידים מספרים שהאדמו"ר השישי של חב"ד, הרב יוסף יצחק שניאורסון סיפר שאביו הזהירו על שלושה דברים:
1. שלא לרמות את עצמו.
2. שלא לרמות את הזולת.
3. שלא להרשות לזולת לרמות אותו.
כנראה שלא בכדי ראה האדמו"ר להיזהר תחילה מהרמייה העצמית.
  • מוגש כחומר למחשבה לכל בעלי החלומות על מגזריהם ונטיותיהם הפוליטיות.

תאריך:  08/01/2010   |   עודכן:  08/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד דב אבן-אור
התנהלות בנק ישראל בזמן המשבר הפיננסי הייתה חסרת אחראיות    הבנקים הרוויחו הון עתק בגין הלוואות שנתנו ואילו האזרח הקטן הוא שמימן את עלות המשבר    מה הצורך בבנק ישראל כאשר אין פיקוח אמיתי על הבנקים?
ראובן לייב
65 שנים אחרי - לא רק ניאו-נאצים, גם סתם אספנים ואפילו קורבנות המשטר האפל לא בוחלים בהן
דוד שריקי
טופס 4? צווי הריסה? פקחי בנייה? הצחקתם את הבדווים המתגוררים בנגב. 750 אלף דונם כבר נכבשו במבנים לא חוקיים, ועוד כף הדחפור נטויה    במקום שבו מדינת ישראל לא מפגינה נוכחות, אין פלא שהתושבים חזרו לנסוע בשיירות, כמו לפני 48'
נסים ישעיהו
בהתחלה בני ישראל עבדו בהתנדבות. פרעה הכריז על פרויקט לאומי, הקמת מונומנט כלשהו, וכדי להמחיש עד כמה חשוב לו הפרויקט הזה, הוא עצמו נרתם לעבוד פיזית. הם הרי חיים במצרים, ומשימה שפרעה הכריז עליה כפרויקט לאומי - היהודים מתגייסים לבצע אותה. הם כבר מתחילים להרגיש חלק מהלאום המצרי
אריה יואלי
מדמותו של משה רבינו אנו נדרשים ללמוד מהן התכונות ההופכות אדם למנהיג    מעט לפרשת שמות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il