X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות עצה לילידי השבוע: כנות לגבי הדרך חשובה לכם בתקופה זו, אל תהססו לשנות תוכניות
▪  ▪  ▪

טיפ לילידי השבוע - בימים אלה תצטרכו להיות כנים עם עצמכם לגבי המשך דרככם. מסתבר שהתוכניות שלכם אינן יוצאות לפועל כפי שהייתם רוצים, ולכן עליכם לשנותן.
גדי
מרבית הכוכבים נמצאים במזל שלכם כך שזה הזמן המתאים ביותר לעשות חשבון-נפש מחודש ביחס לתוכניותיכם. יש לכם אפשרויות רבות להתחלות חדשות, אך בגלל נטייתכם הטבעית לקיבעון, קשה לכם לזרום עם הנסיבות - עובדה שאתם צריכים להסתגל אליה במידה שתרצו להצליח בהמשך. למעשה, היכולת שלכם להתגמש עם שינויים היא מילת המפתח להצלחה עתידית.
דלי
כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית תת-המודע, כך שזה הזמן עבורכם לבדוק את רגשותיכם ביחס לתוכניותיכם העתידיות. חשוב לשלב בין היגיון לרגש כיוון שההכוונה הטובה ביותר עבורכם תגיע מתוך האני הפנימי שלכם. חוסר היציבות הפיננסי אינו גורם שתורם כרגע לביטחון וליציבות, לכן חכו לחודש הבא, כאשר כוכב השפע יעבור לבית הכספים שלכם ואז יגיעו אליכם גם האפשרויות להצליח.
דגים
מבחינה חברתית, זוהי אחת התקופות היותר טובות. מרבית הכוכבים נמצאים בבית החברה שלכם, כך שקיימת אצלכם התעוררות בנושא. מומלץ לכם בשלב זה לעשות רענון מחודש בחייכם ולהוציא מתוך מעגל חייכם את האנשים שאינם מתאימים לכם יותר. אל תפחדו לעשות זאת, כיוון שכדי להתקדם בחיים לאן שאתם מצפים להגיע, עליכם ללמוד לשחרר את סגנון החיים הקודם שלכם.
טלה
מבחינה מקצועית, אתם נמצאים בתקופה מעולה. מרבית הכוכבים נמצאים בבית הקריירה שלכם, כך שאתם פתוחים לאפשרויות חדשות שמזמן רציתם שיגיעו אל חייכם. זה הזמן לשווק את עצמכם כמה שיותר ולדאוג לכך ששמכם יישמע גם למרחקים. מה שתבנו החודש יהיה מאוד משמעותי עבורכם גם בהמשך, כיוון שהיום אתם סוללים לעצמכם דרך חיים חדשה בעקבות ההכרה שתזכו בעבודתכם.
שור
הכוכב מארס נמצא בנסיגה בבית המשפחה שלכם - עובדה שמניעה אתכם להשקיע יותר זמן ומחשבה בכל הקשור למעגל המשפחתי הקרוב ביותר שלכם. נראה שאנשים יותר זקוקים לכם ממה שאתם מודעים, ולכן אתם חייבים לפנות לעצמכם זמן איכות להשקעה במשפחה לפחות עד לחודש מרס. לאחר חלוף תקופת הנסיגה, דברים יתחילו להתאזן ולמצוא את מקומם הטבעי כך שתוכלו לשוב לשגרה.
תאומים
למרות שאתם אוהבים תזזית וחוסר מנוחה, הרי קשה לכם עכשיו עם העובדה שאין יציבות בחייכם ושאינכם יודעים לאן פניכם מועדות. גם היחסים הבין-אישיים קשים לכם יותר מפעמים אחרות, ואתם מרגישים שאתם משקיעים ומשקיעים ולא תמיד מקבלים מה שאתם מצפים לו בתמורה. היחסים שלכם עם הסובבים מטרידים אתכם מאוד ואתם חסרי מנוחה. חכו לאחר סיום הנסיגה ואז חיזרו לתוכניותיכם המקוריות.
סרטן
נושאי זוגיות ושותפויות בכלל, עולים מחדש בחייכם וגורמים לכם לעשות חשבון נפש מחודש ביחס לאיך אתם רוצים להמשיך להתנהל איתם. אתם מתלבטים מה לעשות, אך אינכם מצליחים להגיע לתשובות. תהליך הנסיגה בבית השותפויות והזוגיות שלכם כעת גורם לכם לתהות האם אתם בכיוון הנכון. מומלץ לכם לחכות לסיום הנסיגה ורק אחר-כך להחליט ולנקוט עמדה לגבי נושאים אלה.
אריה
אתם נמצאים בתקופה מאוד פעילה ואינטנסיבית בחייכם. אתם בפריצה קדימה בתחומים רבים בחייכם וגם בנושאי עבודה. בולטים יותר בתחומכם המקצועי ויש לכם הזדמנויות חדשות ללכת קדימה ולהיות מוכרים אף יותר. ההערכה לה אתם זוכים לאחרונה תעזור לכם בהמשך לממש את תוכניותיכם. נראה שהקרובים לכם דורשים מכם יותר זמן איכות משותף והתייחסות, ועדיין הדבר קשה לכם בשלב זה.
בתולה
בשנים האחרונות היו לכם התחלות חדשות רבות שהגיעו מתוך הכרח להסתגל לנסיבות חייכם שהשתנו מבלי שיכולתם לשלוט בכך. יחד עם זאת, עדיין לא הסתיימו הקשיים וכל הקשור לנושאי כספים עדיין דורש התייחסות. הכוכב סטורן נמצא בבית הכספים שלכם ויגרום לכם לתחושת צמצום, כך שלא תוכלו לממש את כל תוכניותיכם, אך במידה שתפעלו נכון, הרי שבהמשך השנה תוכלו ליישם אותם.
מאזניים
אתם עוברים תקופה סוערת במיוחד בשל העובדה שסטורן, כוכב הגורם למודעות, נכנס למזל שלכם וגורם לכם לקחת אחריות חדשה על חייכם. העובדה אינה פשוטה עבורכם, כיוון שבדרך-כלל קשה לכם להחליט ואתם מעדיפים שמישהו אחר ייקח החלטה עבורכם. ההתלבטויות כרגע הן בעיצומן וכל מה שתחליטו לעשות עשוי להשפיע על המשך דרככם. מומלץ לכם להיעזר באדם שאתם סומכים עליו בבחירת הכיוון הנכון לכם.
עקרב
בתקופה הקרובה, כל מה שקשור לנושאי עבודה יהיה אצלכם מאוד אינטנסיבי. נראה שהעשייה שלכם תוביל אתכם לכיוון מוצלח יותר בקריירה. עד לחודש מרס עליכם להשקיע הרבה זמן מרץ ואנרגיה בקידום עצמכם, כיוון שמה שתעשו עכשיו תיהנו ממנו בשנה הקרובה ובכך תוכלו להועיל לעצמכם. תחום נוסף אותו כדאי לכם לשפר, הוא שיפוץ סביבת המגורים הקיימת שלכם, לעשותה נוחה לכם יותר.
קשת
בחודש הקרוב תצטרכו להתעמת עם נושאי כספים שונים. נראה שלאחרונה הרמתם קצת ידיים, כך שכל הנושא הכספי הוזנח ולכן עכשיו אתם במצוקה כספית. עדיין יש לכם יכולת לשפר את המצב בכך שתבדקו טוב-טוב מה הן האפשרויות העומדות בפניכם. אל תסכימו מיידית לכל תוכנית שיציעו לכם, אלא סימכו רק על שיקול דעתכם, גם אם אתם לא סומכים על עצמכם. האינטואיציה שלכם תוביל אתכם נכון.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  13/01/2010   |   עודכן:  13/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משנים כיוון. בלי פחד
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כבן מזל דלי אני מצפה לראות כי.
בעל הנר  |  13/01/10 15:30
2
מדור אסטרולוגיה
הפיה הטובה  |  13/01/10 23:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קרן אלמוג
הספר העוצמה הרגשית מציג את האבחנה החדשנית והמבוססת של רמת עוררות רגשית נמוכה השופכת אור חדש על אותם מקרי אלימות קשים ומזעזעים שהתרחשו ללא סיבה נראית לעין
יוסף קנדלקר
אחת מהטעויות הנפוצות שעושה האדם החולה הוא לקרוא את הדפים המצורפים לתרופות    הפרק הקשה ביותר לקריאה הינו החלק של תופעות הלוואי, הנוטע בך הרהורים נוגים על זכות הבחירה
יוסי עבדי
ההיסטוריה של האיטי ידעה רק הרס ומצוקה    80% חיים מתחת לקו העוני, והכאוס החברתי מוסיף להרחיק מחצי האי המערבי כל זכר של שגשוג, תשתיות ויציבות    ביקורי האחרון בגבולה של האיטי, המחיש לי כי רק מראה עיניים יבין את עומק הזוועות    קרש ההצלה שחיפשה האיטי, מגיע עתה בעקבות אסון הטבע, לאחר שנים של התעלמות מאסון גדול לא פחות - אסונה של ההיסטוריה עצמה
חיים נוי
קומדיית מצבים קולחת ותזזיתית, המועלית לראשונה בארץ    לצפות, לגעות בצחוק פרוע, לצאת מהאולם עם חיוך טיפשי ולשכוח כעבור שעה קלה את כל מה שהתחולל על הבמה
נרי אבנרי
במדינה שבה פוליטיקאים מוכנים למכור את האימא (הנגבי) והאבא (לבני) שלהם בשביל שררה, אופיר פינס הוא קרן אור. חבל שפרש...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il