X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מאיר כהן מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
היום הם פוגעים בביבי נתניהו, מחר הם יפגעו בך ידיעות אחרונות משתמש במקרה ההזוי של תביעת העוזרת בכדי להמשיך ולפגוע בבנימין נתניהו
▪  ▪  ▪
מה לא עושים בכדי לפגוע בראש ממשלה מכהן? [פלאש 90]
וכאילו שכחנו שלצהובון ידיעות אחרונות כמו גם למר בן כספית ועיתונו מעריב יש בעיה קשה עם העיתון המתחרה, ישראל היום, אותו עיתון שמאיים על שליטתם של האדונים מוזס ונמרודי בשוק התקשורת בישראל והנגזרת ממנה השליטה במדינת ישראל, ואין צורך להרחיב בעניין, כי הדבר גלוי וידוע לכל.

ביום שיש האחרון נדהמתי לקרוא את ידיעות אחרונות המכונה העיתון של המדינה שייצא בפרסום ענק וכותרת מרעישה בה סופר לעם ישראל על מעללי ה"מפלצת" הגברת נתניהו, מכתב תביעה שנראה כאילו נכתב ע"י עיתונאי. מתברר שהגברת נתניהו חייבה את מנהלת משק הבית לקרוא לה גברת וחייבה אותה ללבוש ארבע מערכות בגדים שונים לניקיון חלקים שונים של הבית, ועוד השמצות ורכילויות קטנות. הידיעה נמרחה על פני רוב העמוד הראשון של העיתון וידיעות חשובות כמו רעידת אדמה בהאיטי ועוד ידיעות נדחקו לפינה.
הכתבה עצמה בעמודים הפנימיים עסקה בכתב התביעה ואיך לא, כמובן שלא הובאה תגובה ממשפחת נתניהו.
כמו-כן, הידיעה פורסמה בכותרת ראשית בשלוחה האינטרנטית של ידיעות אחרונות הלוא היאynet ; די היה לקרוא את תגובות הגולשים בכדי להבין עם הבוז שרוחש הציבור לפרסום הנ"ל.
בשבת בערב כבר צפיתי בתוכנית "פגוש את העיתונות" שבחלקה עסקה בנושא הכתבה מיום שישי, שני הפרשנים המכובדים שישבו באולפן, בן כספית וירון דקל, בניצוחה של דנה וויס, הסבירו לצופים שבסיפור העוזרת, האשם העיקרי הוא בכלל ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, כל זאת בגלל שהוא אמור לבחור את האנשים סביבו וכמובן לדעת לנהל אותם.
באותו רגע התחוור לי העניין כולו: הפרסום הצהוב על העוזרת אינו מחזיק מים כשלעצמו, הפרסום נועד לפגוע בראש הממשלה, כי אם אינך יכול להכפיש את רה"מ תכפיש את אשתו וכל המקהלה ישר תצווח "זה האיש שאשם", ו"זה האיש שאינו יודע לנהל את ביתו", ואם את ביתו הוא אינו יודע לנהל אזי בוודאי שמדינה הוא אינו יכול לנהל.
באותו שידור אמר מיודעינו הפרשן הבכיר של עיתון מעריב מר בן כספית, ואני מצטט "אני חושב שזה קצה של קרחון, אני אומר דברים חמורים עכשיו, אני חושב שהיה קשר של שתיקה, לא רק אחרי הבחירות גם לפניהן, סביב מה שקורה בחצר של משפחת נתניהו. זו לא רכילות, מדובר כאן בתפקוד של ראש הממשלה, רבים וטובים, גם שרי ליכוד ועיתונאים, יודעים מי מנהל את העניינים, מי ממנה את המינויים, ומי מטיל השפעה כ"כ בעייתית על ראש הממשלה בישראל", סוף ציטוט.
תאמר לי אדון בן כספית וכי אתה צופה מהצד או טוקבקיסט? וכי אתה אינך עיתונאי? ואם אתה יודע דברים שמטילים צל כבד על התנהלותו של ראש הממשלה מדוע אינך מפרסם?
ומדוע אתה טוען שיש קשר של שתיקה, הרי זו מהותה של העיתונות,כלב השמירה של הדמוקרטיה. אם אתה יודע דברים, התכבד נא ופרסם. העובדה היא שאינך מפרסם את מה שכמובן אינך יודע, ולכך יש הסבר הגיוני אחד: הכל רכילות, ורכילות אתה אינך יכול לפרסם בלי שתתבע תביעת דיבה ותפסיד, לכן אתם מתחבאים מאחרי כתבי תביעה שונים ומשונים שבבית המשפט עד כה התבררו ככלום.
ולגופה של הטענה סביב קשר של שתיקה, הרי בכהונתו הקודמת של רה"מ ידעה שרה נתניהו השמצות והשפלות מהעיתונות הישראלית: פרשת זריקת הנעל על העוזרת,פרשת המלצרית מסדר פסח, פרשת העוזרת הזרה ופרשת היומן מכיתה א שהועלתה באוב ע"מ להכפיש את משפחת נתניהו, ואף אתה בעצמך בטורך השבועי בעיתון מעריב לא חוסך ביקורת מראש הממשלה, לא משנה מה יעשה לך, יש סיבה לתקוף אותו, מימין משמאל מהמרכז מהאמצע מאחורה מקדימה, אז על איזה קשר של שתיקה אתה מדבר???
כאילו שכחנו את הקמפיין שארגנה התקשורת בישראל בראשות ידיעות אחרונות להפלתו של בנימין נתניהו בקדנציה הראשונה שלו.
כאילו שכחנו שהגברת נתניהו ניצחה בשתי התביעות שהוגשו לבית המשפט כנגדה ואף זכתה בכמה עשרות אלפי שקלים כפיצוי וכמובן שאת דבר הניצחון המשפטי לא זכינו לראות בכותרות ענק אלא בידיעות שוליות בעמודים האחרונים.
וכאילו שכחנו שלצהובון ידיעות אחרונות כמו גם למר בן כספית ועיתונו מעריב יש בעיה קשה עם העיתון המתחרה, ישראל היום, אותו עיתון שמאיים על שליטתם של האדונים מוזס ונמרודי בשוק התקשורת בישראל והנגזרת ממנה השליטה במדינת ישראל, ואין צורך להרחיב בעניין, כי הדבר גלוי וידוע לכל.
איך ייתכן שחופש הביטוי הופך לחופש הביזוי ולחופש השיסוי, וכל זאת ע"מ להשחיר פני נבחרי ציבור כשלכולם ברור שלידיעה עצמה אין ערך חדשותי רב.
אני תומך בראש הממשלה כאזרח. הצלחתו היא הצלחתנו, מעולם לא היה לי דבר וחצי דבר איתו, אבל הצורה הקטנונית והמגמתית בה בוחרת העיתונות להשפיל רה"מ ונבחר ציבור בישראל מעוררת בי תחושת גועל וחלחלה עמוקה.
בראשי מתנגן לו השיר של אריק איינשטיין "עיתונאי קטן שלי",- מלבינים את הפנים, פוגעים במשפחה, אם היום היה תורי, מחר יהיה תורך.... אז איך אתה יישן בלילה עיתונאי קטן שלי, איך אתה נרדם? על מה אתה חולם בלילה אחרי שפיכת הדם? איך אתה נרדם בן אדם.
אני תוהה כיצד יגיב קהל הקוראים לאחר ביזוי אינטליגנציה כה מופגן כאשר מלעיטים את הקורא הישראלי ברכילות ומנסים לגרור אותו למקומות קטנוניים: ללא ספק יהיה מעניין לעקוב במה יתבטא הנזק לאותם עיתונים הנמצאים בצרות כלכליות, ומי שמחזיק אותם בחיים מבחינה כלכלית אלו אנו הקוראים, ובמקום למכור לנו עיתונות חדשותית, הם מוכרים לנו צהובונים בכסות חדשותית. אז האם נמשיך לפרנס את אותם עיתונים?
אני מקווה שפרסום מכוער זה מבטא את שירת הברבור של העיתון הכוחני הזה, עיתון שכל כולו מוקדש לפגיעה באדם אחד, וכל כותביו מגויסים למלאכת הקודש הנקראת הפלת נתניהו והשלטת סדר היום של אדון מוזס על מדינת ישראל.
לכן, היות והתקשורת בישראל מתייחסת לקורא המצוי כאל אינפנטיל ללא כל שמץ של חשיבה ביקורתית, אני קורא לכם אזרחי ישראל, בואו נצביע בכיס ונפסיק לממן מערכת הכפשה והסתה כנגד ראש ממשלה נבחר בישראל, אם לא נעצור את זה עכשיו, זה יפגע בכל אחד מאיתנו בעתיד, אם נתן להם להרוויח מהשמצות ומידיעות צהובות, מחר זה יפגע בך ובכל אחד אחר מאיתנו, וכשזה יקרה אל תאמרו שלא הזהרנו!

תאריך:  18/01/2010   |   עודכן:  18/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רכילויות אחרונות
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
נוסי מוזס מאפיונר!
אזרח מודאג  |  18/01/10 10:01
2
ר"המ
שרה  |  18/01/10 10:08
 
- צבועה
יצחק-  |  18/01/10 10:49
 
- איך את בטוחה, מהעיתון???
יוסי זורבה  |  18/01/10 10:52
3
אוי כמה שזה נכון!
יוסי ק  |  18/01/10 10:21
4
הייתי מצטרף לחרם על העיתון אבל
אור החיים  |  18/01/10 10:45
5
זה אינו רק העיתון !
ישמעאל  |  18/01/10 12:00
6
זה לא עיתון זה צהובון
חי- תל אביב  |  18/01/10 12:28
7
יש עוד אפשרות חוץ מחרם
גדעון משה  |  18/01/10 12:34
8
ידיעות מסוכן לישראל??
אור מרמת גן  |  18/01/10 15:07
9
לשאלתך: כן, הציבור מטומטם!
א.ב. רחובות  |  18/01/10 17:23
10
תגובה למאיר כהן
אלכס ארטובסקי  |  19/01/10 02:07
11
אני הפסקתי לקרוא ידיעות!!! ל"ת
חיים כ  |  20/01/10 07:17
12
עיתונות- תקשורת או תשקורת
רם  |  23/05/10 22:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור אידר
המתקפה המרושעת על שרה נתניהו לא באה מאהבת מעמד הפועלים אלא משנאת ביבי נתניהו    כך יסיט אותו נוני מוזס מענייני המדינה
רועי גולדשלגר
עידן הקומוניזם נעלם ממנה; היא הפכה להיות מדינה שחברה באיחוד האירופי; עברה משברים כלכליים קשים ביותר; השחיתות חיסלה כל חלקה טובה בה    אולם היום הרומנים בפרספקטיבה של זמן, 20 שנות מדינה נטולת צ'אושסקו, מסתכלים אחורה ומתגאים במה שעברו    כך או כך, עדיין יש להם גם טענות ושאיפות
סימה לוי
נערה שטרם החלה לקיים יחסי מין, תיבדק באופן חיצוני בלבד    במרפאת נערות, הבדיקה הגניקולוגית נעשית בנוכחות אחות תומכת או בליווי אמא או חברה
מתי דוד
הקרן היא "מגבית יהודית" התורמת גם לעמותות ערביות ישראליות שחלקן פועלות נגד מדינת ישראל וממשלותיה
ד"ר אורנה אבני
היו עדויות, הוגשה תלונה והעיתונות פעלה, אך עשר שנים / עשרה חודשים לקחו ל"כוחות ההצלה" לגאול את קורבנות רצון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il