1. זרום עם הסיפור: במציאות של היום אנשים כמהים לברוח לפנטזיות, גם אם זה לכמה רגעים. לכן, הרשה לעצמך ליצור סיפור מסגרת שיעיף את הקוראים למציאות מדומה שכזו הם יכולים לקבל רק בסרטים.
2. אל תירתע מחבריך לעבודה: אחת הבעיות שלנו כבני אדם היא שאנו "פוחדים ממה שאנשים יחשבו עלינו". הרי שמהלך יוצא דופן יוכתר כטיפשי במידה ולא הצליח, וכמדהים להפליא במידה וכן הצליח, לכן ניתן לשפוט אותו רק לאחר מעשה. פחד פוטנציאלי בישיבת הצוות מהתגובה של הקולגות לרעיון כלשהוא, עשוי להיות מה שימנע מהלקוח את קמפיין העשור.
3. נתקעת? פרסומת טובה נמדדת לפי כמות היח"צ שהיא מקבלת. אם יש ללקוח תקציב, חשוב על ה"טקסט הקנוי" היעיל ביותר שיגרור יח"צ ראוי. מהלך יפה שנעשה בחו"ל היה פרסומת על "שחורה שתלקק את גופך", דבר שהביא פניות רבות של אנשים שלבסוף גילו שמדובר בקמפיין לאגודה שאוספת כלבים מהרחוב ומציעה לאמצם.
4. הכן עצמך מראש לביקורות שתבוא מצד מי שלא יאהב את המהלך, ואל תיקח ללב.
5. זכור,"בלי סיכון, אין סיכוי". כדי לנצח בתחרות על המקום בעיתון חייבים לחשוב בצורה שונה.