X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
קל מאוד לתקוף אויב ע"מ ללכד שורות אומה מפולגת ומסוכסכת. אך האם מהלך כזה יחפה או יפתור בעיות כלכלה, חברה ופנים, או שמא יהיה זה עוד מהלך מלחמתי שבסופו הפתרון שחשבו שיבוא - ייעלם לעולמים?
▪  ▪  ▪

כל הפארסה הזו - כי ישראל תעשה מהלך מלחמתי נגד האירנים - משכיחה עובדה קטנה: מיליוני אירנים, אין להם שנאה אנטי ישראלית, והיה וייפגעו, עלולים חלקם להצטרף לשונאי ישראל.
העבר וההווה, בהם נלחמים בערבים הפלשתינים, כאילו אינם מהווים שיעור מאלף, והמסקנות הנובעות ממצב זה אינן נלמדות ובטח שלא רוצים להודות בעובדה נוראית לפיה המצב האיום הזה לא פעל לטובתנו הישראלים, שכן המצב בישראל היום הופך מיום ליום למצב בלתי נסבל - חברתית וכלכלית - כאשר ההמונים אומללים ונהיים עניים, והמעטים הופכים לשולטים ולמיליארדרים חסרי התחשבות מינימלית כלפי החלש, השונה והמסכן. וזאת מבלי שננסה להיזכר איך המיעוט הזה של השולטים המחוברים, המקושרים והנבחרים בחסות של מערכת בתי משפט, שבהם שופטים הממונים על-ידי אותו מיעוט חיים בעולם משלהם, כאשר אם מתעורר צורך מיוחד של אותן אליטות, הרי תמיד יהיה לכך תקציב, ואם מדובר באחרים, החלשים, הרי יש מסגרת תקציב נוקשה.
ואכן נכון מאוד לומר כי זהו המצב בכל העולם המערבי המחשיב עצמו לנאור, ואכן הוא נאור לעומת דיקטטורות, אך משנה לשנה הוא הולך ונסוג מכל הישגים חברתיים, כלכליים וזכויות אדם, כאשר פרט לפטפטת הכלל-עולמית, לא נעשה הרבה למען ההמונים, אשר עדיין שרויים בתרדמת כלל-עולמית, המאפשרת מצב בו קיימים שלטונות אפלים במדינות רבות בעולם ובאירן בפרט.
השאלה היא, מה חלקנו אנו במצב?
יש בישראל אוטם בשריר השכל, הגורם למצב שמדינה שלמה, שיש החושבים שיפה היא ומתקדמת, איננה עושה את הנדרש ממנה בקידום שלום עם שכניה הערבים והפלשתינים, כאשר תמיד, אם זה נכון או לא, האשמה מוטלת עליהם, ובזאת ישראל מנקה את מצפונה.
התסריט הזה, עכשיו מול עינינו גם עם המשטר האירני, שכל מה שהוא חפץ בו זה לשרוד, וחלק מהכלים שלו לעשות זאת, הוא לנצל כל דבר אפשרי אשר יחזק את שלטונו לעד. אך בעוד המשטר הנוראי הזה מחפש שיקיפו אותו, בדיוק כמו שהפלשתינים והערבים רוצים, מה עושה ישראל? פשוט משחקת לידיו, תוך שהיא חושבת שהעוצמה הצבאית תאפשר לה שימור המצב הנוראי הקיים לעד.
אז לפני שאתם תוקפים את אירן, ולפני שיהיו עוד ועוד הרוגים משני הצדדים, נסו ללמוד מן העבר. האם מלחמות ישראל סייעו? האם מצב בו היו עושים שלום עם סיום מלחמת ששת הימים לא היה עושה לישראל טוב? האם הערבים בלבד הם האשמים? והאם האירנים אשמים ללא שום עידוד של ישראל?
יש להניח שהמצב החברתי, הכלכלי והמצב בביטחון הפנים היה הרבה יותר טוב, לו היינו לומדים מהמצב הבלתי נסבל הזה, בו אנו צודקים, אך אנו גם הטיפשים. השחיתות והאטימות הלאומית היו זוכות ליתר משקל, והמצב בו איש הישר בעיניו יעשה היה נמנע בחלקו לפחות. ייתכן שהמצב העולמי, בו הטרור זוכה לצבירת כוח עולה ובלתי מסתיימת, היה נמנע ברובו או בחלקו.
האיש הקטן משני צידי המתרס רוצה לחיות בשקט, בשלווה, בבריאות ובאריכות ימים - דבר שמנהיגי העולם נכשלו בו ובגדול! אז רק תחשבו לפני שתוקפים את אירן...

תאריך:  31/01/2010   |   עודכן:  31/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לפני שתוקפים את אירן
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לבור וההדיוט
שרון ר.  |  3/02/10 00:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור אֵידָר
איך מסתדרות הכותרות הראשיות עם חשיפת זהותו של החשוד בהטרדת העוזרת?    והאם ידו הארוכה של מוזס הגיעה גם ל"אולפן שישי"?
אורי אליצור
ראש הממשלה נוטע עצים בגוש עציון ובמעלה אדומים, ולא במקרה דווקא שם ורק שם. בנאום בר-אילן הוא צעד לתוך המדרון החלקלק, והציע להעמיד למבחן את השאלה אם מולנו נוסעים שני אופנועים או משאית
ד"ר אברהם בן-עזרא
בנייה ערבית ללא היתר שיש נגדה צווי הריסה - קיימת לא רק בירושלים אלא בכל מקום, לא רק בגין בנייה בניגוד לתקנות הבנייה אלא גם בגלל בנייה על קרקע שאינה שייכת כלל לבונים, וכל עוד לא נאכף החוק שם - הוא גם לא ייאכף כאן
עמי דור-און
אם נפל פגם עובדתי בדוח שעסק בעניינו של זליכה, יתכבד המבקר ויודה בטעותו ואל יסתמך על "פסיקת" מי שהחליט לקחת על עצמו את תפקיד השופט
יוסי אחימאיר
ישראל נלכדה במלכודת הגולדסטונית, ועכשיו היא משיבה לדוח של אותו או"ם, שלא מעניינות אותו הפרות זכויות אדם של ערבים כנגד ערבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il