X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
כאשר ההסברה הישראלית כושלת משתלם לחזק קשר עם ישראלים שירדו עבודת ההסברה העיקרית והייחודית ללא תשלום וללא הערכה מישראל נעשית על-ידי היורדים וילדיהם
▪  ▪  ▪

מבלי להכנס לעומקה של סוגיית הישראלי היורד, כאשר הסיבות להגירה רבות ומגוונות, החל מחיפוש אחרי הצדק שאבד, או אובדן פרנסה או יכולת להתקיים במולדת, או אפילו סתם רצון להתאוורר מאזור הרווי שנאה שלא יודעת שובע. קשה שלא להתפלא על העלאת הקשר בין הישראלים לבין מדינת ישראל, אשר בועטת ללא רחם בכל מי שטוב עבורה.
אולי לא רבים ערים לעובדה שישראלי החי בגלות, תמיד יהייה ישראלי במיוחד כלפי הסובבים אותו. חברת התעופה הלאומית, הערוץ הישראלי, חברות יצור ושווק מזון, חברות הייטק ועסקים רבים אחרים זוכים לעסקים מעולים הודות לישראלי היורד, החי והצורך מכל הבא או קשור למדינת ישראל. זאת מבלי להזכיר שהישראלי היורד חייב למדינה תמיד ולעולם ועד. ישראל לעולם לא תאפשר לו בבואו לבקר להיות ככל התיירים. תמיד הוא יחוייב במיסים כישראלי.
משפחתו החיה בגלות תאלץ לעשות עבודת הסברה, בכל שלב משלבי החיים שלה בגלות. ילדיו יתמודדו עם השנאה הבלתי נגמרת של גורמים ערביים ומוסלמים קיצוניים, המחממים את האווירה האנטי-ישראלית בבתי הספר, באוניברסיטאות, ואפילו בתור לקופה בקניון.
רק בגלות, בפגישות בין מוסלמים וערבים, יש אפשרות להסיר כל מיני שמועות המופצות על-ידי גורמי חיזבאללה, חאמאס, והאירנים, המציגים את ישראל והישראלים כחיות אדם חסרות לב, אשר באו לעולם כדי לעשוק ולרמוס זכויות הפלשתינים. כאשר האמת לכל ידועה, והיא שרק בישראל מחנכים לאהבה, לצדק, לשיוויון, ולדמוקרטיה. זה שיש בישראל בעיות, זה כבר סיפור אחר, אשר איננו יכול לסתור את האמת הניראת לכל העולם, שכן רק בישראל מאפשרים למיעוט אהוב או שנוא להתבטא בעד ונגד, זכויות שאין מדינות רבות בעולם המאפשרות אותן.
המאבק בתוך מוסדות ההשכלה האקדמית חריף אף הוא שבעתיים. ישנם מקרים לא מעטים בהם צעירים ישראלים בני יורדים זוכים להתקפות מילוליות ופיסיות, אשר במקום להיות מטופלות באופן הראוי, מוסדות רבים נמנעים מלהתמודד עם התופעות הללו. כאשר כל העובדה נעשת על-ידי אותם ילדי היורדים.
גם תגובות הטוקבקים במדיה בחו"ל נעשות על-ידי אוהבי ישראל אך בעיקר על-ידי היורדים וילדיהם, כך שממש קשה להבין הכיצד יש המבקשים למנוע זכות להשפיע על הנעשה בישראל, אבל להסכים לכך שהיורד תמיד יהיה טוב לתרומות, לשירות מילואים בעת מלחמה ולעסקים שיטיבו עם ישראל, אך חלילה מלהודות לו על עשייתו הרבה והברוכה.
רצוי היה שמקום להעלות הנושא הזה, יו"ר האופזיציה, הגברת ציפי ליבני,וחברים ממפלגות השלטון, כמו אופיר פינס, יחד עם גורמי הממשלה, יעשו יותר למניעת הפשע, תאונות הדרכים, קיום בכבוד לכל, וקשר ממוסד ומאורגן עם הישראלי היורד תוך ניסיון להבין המניעים, וזאת לו רק בגלל הסיבה שהישראלי שירד יכול להיות שיהיה מחר זה שיעלה, כי פעם ישראלי תמיד ישראלי, גם אם יש כאלו שקשה להם להודות בזה, בין השאר בגלל שבישראל הם פשוט נמחקו, ולא על-ידי שכנינו אלא על-ידי בני ישראל האוכלים ומסרבים לפרגן זה לזה בישראל או מחוץ לישראל. ובכלל כבר אמרו אחרים אמרה כל כך נכונה - שמור אותי אלוהי מאוהבי ששונאי אשמר בעצמי.

תאריך:  11/02/2010   |   עודכן:  11/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אופיר פינס (פז)
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
למה צריך לאפשר לישראלים יורדים לבחור?
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
הסברה זה דבר רציני.
אליהו חיים  |  11/02/10 17:47
2
בוא נסכם שלא צריך וזהו אבל....
דני בז  |  11/02/10 17:48
3
היכנסו
נביל  |  12/02/10 02:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אברהם בן-עזרא
מומחה הרואה כתמי עובש ורטיבות, ורק אז הוא יכול לקבוע שיש רטיבות בבניין - אינו נדרש    זאת יכול לקבוע גם מוכר פלאפל    מומחה הקובע שיש סדקים בבניין רק לאחר שכולם רואים את הסדקים, לא מוסיף דבר    כמוהו כד"ר טיכו מהפיליטון של שייקה אופיר ז"ל "מקרה עין" שאמר לפציינטית כי... העין שלה כואבת
ח"כ דני דנון
האם זכויות אדם בישראל מגיעות רק לערבים ולשמאלנים?    אם הייתה זכות שווה לערבי וליהודי - לא הייתי צריך ליזום חוק שיפצה יהודי שנפגע כלכלית ונפשית מהחלטה ממשלתית שרירותית
יצחק גאגולה
ממש כפי שהתורה ניתנה בשני לוחות הברית, אלה ש"מזה ומזה הם כתובים"    כי רק בקיום שני החלקים האלה יחד - יקרא האדם - "האדם השלם"
יאיר דקל
רובם המוחלט של הכותבים מסתתרים מאחורי כינויים או שמות פרטיים, ללא שם משפחה, מקום או זיהוי    למה? כי הם מפחדים
איתן גנור
למדינה אין חובה ואין סיבה להביא את הקלפי אל האזרח אשר בחר לחיות מחוץ למדינה    "יורדים", תנו לנהל את חיינו בשקט!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il