|
1 |
|
|
בראיונות איתו בעיתונות המנכ"ל של הרכבת תמיד הצטייר לי כאיש רציני שבא לעשות את עבודתו הציבורית. אף פעם לא הבנתי איך זה ייתכן ברכבת ישראל השלומיאלית. ההתפטרות היא התשובה לתהיותי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נירררררררררר |
|
|
|
|
|
לא ידידי, השלומיאל זה דווקא הוא, יחסי אנוש ויכולות הם חלק מנהול, והוא פשוט לא הסתדר מקצועית ואנושית עם הנדרש,
זה שהוא היה אלוף זו לא ערובה שהוא גם מנהל רציני. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עובדת רכבת |
|
|
|
|
|
לא מספיק שהוא הובא ע"י מופז כפרוטקציונר ולא מספיק שהוא מילא את הרכבת עם כל פרוטקציונרים ולא מתאימים אחרים הוא היום משחק את הנעלב או הנפגע קם ועוזב ומנסה להאשים את האחרים, אולי הוא מחכה שיתחננו בפניו שישאר אבל אם יש שכל למקבלי ההחלטות שישחררו אותו מה יותר מהר ויביאו איש מקצוע רציני שגם יצטרך "לנקות את הגלריה" הלא מוצלחת שהוא הביא ואולי גם יחזיר לרכבת חלק מאלה שקבוצת "השלומיאלים" שמנהלת את העסק כיום סילקה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמעיה מחיפה |
|
|
2 |
|
|
פרוייקטים תשתייתים חשובים ביותר למדינה שהיו תקועים שנים רבות סוף סוף החלו לזוז בתקופתו... הקו לרשל"צ מערב, הקו המהיר לירושיים, בנייתו מחדש של הקו לבאר שבע. כל אלה היו בתרדמת מלאה עד שהגיע והניע אותם מחדש. אם ההתנהלות של הרכבת בניהול תחזור להיות איטית וחובבנית כבעבר אז עזיבתו את התפקיד שוב תשים את סיומם המתוכנן של פרוייקטים אלו בספק, וחבל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רוג'ר |
|
|
3 |
|
|
מה התאטרליות הזו. האלוף מיל' הראל פשוט הסתבך עם עצמו, ממה נפשכם הרי הוא החליף את כל הסמנכ"לים או לפחות את רובם ופיטר ללא סיבה הרבה מומחים טובים, וכך יצא שהוא והאנשים שהוא הביא לכל מיני תפקידי מפתח נהלו את הרכבת, והסתבר שנהלו אותה גרוע מאד, הרבה יותר גרוע ממה שהיה קודם וזה קרה היות והם לא התאימו או היו ברמה ירודה,(אז על מה בדיוק הוא מלין) מילים אחרות הוא הבין שבמצב כזה הוא לא יגיע להישגים אלה ההפך ולכן הוא בעזרת יחצ"ניו וידידיו החל לזרוק האשמות כלפי משרד התחבורה, ועד העובדים, האוצר והאנשים שנהלו את המערכת בעבר שעלו עליו ועל אנשיו בכמה רמות.(רק כנראה לא על עצמו ונבחרת הכוכבים שהוא הביא)
אי לכך הוא החליט החלטה "נכונה מבחינתו" להרים עוגן ולהשאיר את הנזיד המוקדח לאחרים,
הרי ככלל חלק מנהול הוא עבודת צוות כולל עם המשרד והשר הממונה ולא להסתכסך עימם, וברגע שהיו בעיות להגיד פוס ולהשאיר שובל ריח. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אחד שמכיר |
|
|
4 |
|
|
מה פרוש 6 מנכ"לים, לפי הקצב הזה יהיו 16 מנכ"לים, אם בכל פעם יביאו או ימנו מנכ"לים מקורבים ובלתי מתאימים אחרים וכל אחד כזה יביא איתו צוות מקורבים ובלתי מתאימים נוספים אל לנו להתפלא שמצב הרכבת הוא כמו שהוא,
לכן כאיש צבא לשעבר הוא הבין שבמצב שנוצר לא תהיה רכבת ראויה וביצע "עזיבת שדה" |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מבין ענין |
|
|
5 |
|
|
הוא פשוט השאיר את הרכבת ללא בעלי מקצוע, ומתוך כך בריחתו אינה ללא סיבה...... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מנו |
|
|
|
|
|
מניין הקריאות חקי תשאר, והרכבת מתמוטטת וכד', איזה גיבובי שטויות אלה, הרי המצב שאליו נקלעה הרכבת הוא לא מעט בגלל נהולו לצערנו הכושל, שלו ושל צוותו, אז ממי וע"י מי הקריאות האוויליות הללו(האם מטעמם של עוזריו, נושאי כליו או יחצ"ניו),יש להביא איש רציני ובעל יכולות כלכליות ונהוליות מקצועיות מוכחות ועוזרים שהם בעלי מקצוע מתאימים ע"מ להרים את הרכבת למקומה הראוי וזה ניתן בקלות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חד גדיא |
|