X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המשטרה חייבת להיות המחסום האחרון נגד כל סוג של אלימות, אך ב-5 בפברואר, שוטרים עצרו את טוני קוראטי, אזרח ערבי תושב יפו, תוך כדי הכאתו כל חטאו: הוא הסב את תשומת לב השוטרים לכך שילדים החשודים בדבר עבירה ביקשו לחפור בור כדי לקבור בו את כלבם המת פנייה מצד נבחר ציבור כדי לחקור את המקרה זכתה להתעלמות מצד השר לביטחון פנים
▪  ▪  ▪
צורת ההתבטאות של כבוד השר חלחלה למטה [צילום: פלאש 90]

המשטרה חייבת להיות המחסום האחרון נגד כל סוג של אלימות. כל אזרח מצפה שהמשטרה היא שתגן עליו , ושלא נמצא אותה שותפה לדבר עבירה .
למרבה הצער, התרבו המקרים בהם נהגה המשטרה באלימות כלפי אזרחים ערבים, התנהגות שאינה מוסיפה לדו-קיום בין יהודים וערבים, שלו אנחנו כה מייחלים.
בשבת, ה-5 בפברואר, עצרו שוטרי משטרת יפו את טוני קוראטי, אחיו של במאי הסרט עג'מי. מעצר שהיה מלווה בהכאת העצור. כל אשמתו הייתה שכאזרח הוא מצא לנכון להסב את תשומת לב השוטרים, שהילדים החשודים בדבר עבירה רק ביקשו לכרות בור כדי לקבור את כלבם האהוב שמת.
המשטרה רשאית לא להאמין לגרסת הילדים ולגרסת המבוגרים שביקשו להתערב מתוך מחוייבות אזרחית. המשטרה אינה רשאית להכות את הילדים והמבוגרים שנחלצו לעזרת הילדים, בהיותם כבולים בידיהם . הכאת אדם כבול זה מעשה פשע, שלצערי בוצע על-ידי שוטרים במשטרת ישראל.
חבר מועצת עיריית תל אביב-יפו, אחמד משהארי, שלח מכתב לשר לביטחון פנים בדרישה לחקור מקרה אלימות של שוטרים שפגעו באיברהים עיוטי, למרות שהציג תעודת נכה לשוטרים. תעודת הנכה לא עמדה לזכותו והוא זכה לנחת זרועם של השוטרים שהכו אותו גם בהיותו כבול בנידת.
השר לא מצא לנכון לענות לחבר במועצה של רשות מקומית, שביקש כי מקרה מצער זה ייחקר. קשה להשלים עם עובדה ששר לא מוצא לנכון לענות למכתב של נבחר ציבור. ניתן היה לצפות משר המופקד על ביטחון האזרח שיבין כי ההתעלמות מהמקרה והיחס המתנשא יש בהם רק כדי ללבות גילויי שנאה. היא רק מוסיפה מחסומים מיותרים המקשים על אותם אזרחים, שרק מבקשים להשתית בארצנו גשרים של הידברות, בה יהיה דו-קיום בין יהודים וערבים שמסרבים להיות אויבים.
ציער אותי אישית לשמוע שיחה בין שוטרים, שהתבטאו ביניהם כך: "מי האדיוט שנתן רישיון להפגנה של ערביי יפו . הם צריכים להבין מי הבעל בית כאן. במקום להיכנס בהם בכוח, נותנים רישיון להפגין לערבושים ולכמה יהודים שהתחלקו על השכל".
אותם שוטרים לא הבינו שאני בין אותם אזרחים יהודים "שהתחלקו על השכל", כשבאתי לתמוך בהפגנה של תושבי יפו , שמחאו ביום שבת, ה-6 במרס, נגד האלימות. כנראה , העובדה שישבתי בצד , וכן גם גילי וחזותי כל זה הצטרף לכך שהשוטרים חשו כי הם יכולים לבטא בקול את כל אשר על ליבם בחופשיות רבה. השוטרים לא העלו על דעתם, שאני יושב בצד רק מפאת עייפות . בגילי ביום חם קורה שגם מתעייפים יותר מדי מהר . הם לא הבינו שאני יושב בצד אבל אני חלק מהמחאה. אומנם אני יושב בצד, אבל אני כואב כאזרח, שהמילה ערבושים מבית מדרשו של השר לביטחון פנים הופנמה וקרמה עור וגידים שמביישים את מדי שומרי החוק בגישה וביחס שלהם כלפי ערביי יפו.
משטרת ישראל חייבת תיקון בכל הקשור ליחסה למיעוט הערבי. אם יש פשיעה ביפו, ויש פשיעה, חייבים לטפל באלו שסרחו. אי-אפשר להתייחס לכל ערבי ביפו כפוטנציאל של פושע.

תאריך:  12/03/2010   |   עודכן:  12/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המשטרה נדרשת לחקור אלימות של שוטרים
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
קשה להתעלם מקיומו של פשע ביפו.
אביבית רב.  |  12/03/10 15:17
2
אלימות משטרה
מקס פאואר  |  12/03/10 16:17
 
- תגובה.
איתן.  |  12/03/10 17:12
 
- מהמקום שישבת לנוח אולי גם
שמעת מה ליחשש  |  12/03/10 18:55
3
קלינסקי מגן רק הערבים
זמחש  |  12/03/10 19:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אבנר יופי
הממשלה הנוכחית יכולה להשאיר את רישומה בהיסטוריה כממשלה שהצילה את עם ישראל מהשמדה נוספת, או שתיזכר כממשלה האחרונה של מדינת ישראל, כי אחרי תקיפה גרעינית לא יהיה על מי למשול
טובה ספרא
היחסים בינינו לבין הפלשתינים, על אף מאמצי ביידן, יימצאו עדיין במבוי סתום    גם השבוע, המשיכו להיזהר מתאונות דרכים    כלכלה ושווקים: חודש מרס אינו מבטיח יציבות    תמונת הכוכבים לשבוע 19.3.10-12.3.10
ציפי לידר
המשכן במהדורה חוזרת    אדריכלי המשכן בצלאל ואהליאב    ההופעה הסדרתית של השבת והנשמה היתרה    וגם: משה והקופה הציבורית
דודו אלהרר
הוא נשא נאום יפה וסחב הרבה מחיאות-כפיים, אך על סגן הנשיא האמריקני לדעת כי לא יקרה דבר מכל התוכניות. האווירה, כבר שנים, מורעלת ונפיצה
נסים ישעיהו
לא עוד הקפדה קיצונית על זכויות האויבים והפושעים על-חשבון זכויות בסיסיות של יהודים פשוטים, אלא שמירה קפדנית על חיי יהודים וזכויותיהם בכלל. זאת הדרך היחידה - לא רק לעשות טוב ליהודים, אלא גם לגויים ואפילו לאויבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il