X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
של מי הרחם הזו זורק הגפרורים אלוהי הנשים הבריטיות
▪  ▪  ▪
הרחם תנצח את המדינה הדו-לאומית [יח"צ]

קרב של אחרים
ח"כ יעקב כץ הסביר לנו שלא לצרך לפחד ממדינה דו-לאומית. הרחם היהודית, כך הסביר ברדיו, תנצח את הרחם הערבית, והודיע שכל אישה יהודית ממשפחה חרדית או לאומית דתית יולדת בממוצע 7-6 ואף 10-9 ילדים, שעה שאצל הערבים ניכרת ירידה בשיעור הילודה הפרועה והבלתי אחראית שלהם.
נשמע די מעודד: נחליף את קרבות השריון בשיריון והחי"ר בחי"ר של המזרח התיכון שלנו בקרבות רחם ברחם. אנשי מילואים יקראו לשירות פעיל בחדרי המיטות וגם אברכים יקבלו דרגות קצונה וצל"שים, ובצדק.
רק שלא בטוח אם בתום הקרב האדיר הזה, בין הרחם החרדית לרחם המוסלמית, יבוא לי להשאר כאן עם מי שינצח.
האעבל
מסעדת AZAD במרכז חיפה מסרבת לשרת חיילים במדים. בעלי המסעדה הם ערבים ואפשר להבין אותם. רק ציפיתי שכל ראשי הציבור הערבי, ועימם כל הישראלים שמאמינים בדו-קיום, יעלו על בעל המסעדה להתריע מולו נגד המעשה ואפילו יחסמו את דלתות המסעדה שלו בגופם, עד ליום שהיא תשרת גם חיילים. ולמה?
ראו שוטה: יושב לו אזרח ממוצא ערבי, במדינה הבנויה על עקרונות הדמוקרטיה והשיוויון (ככל שזה ניתן ליישום) ומחליט שבמסגרת הדמוקרטיה הזו הוא רוצה להביע מחאה דווקא בשיטה של אפליה נגד אנשים ומודיע שמעכשיו אין כניסה לחיילים. גם לכושים, לכלבים וערבים? כי לזה דווקא אפשר יהיה להשיג קונצנזוס רחב ולאפשר זאת גם בחוק. טוב, אולי לא לגבי כושים וכלבים.
שוטה שבעולם: יושב על חבית דלק, רגליו טבולות בבנזין, בגדיו ספוגים בנפט, והוא מתחיל לזרוק גפרורים על אחרים.
מחקר על גלולות
בכל יום מתפרסם בעיתונות מחקר מדעי חשוב יותר או חשוב פחות. הבעיה ברוב המחקרים היא לא במהמנות הנתונים, אלא במהמנות השכל של העורכים והפרשנים שלהם. שני טורי נתונים שיש ביניהם קשר סטטיסטי מובהק הם עדין לא הוכחה לקשר של סיבתיות.
החודש התפרסם מחקר בריטי שטוען שנשים שנטלו בעבר גלולות למניעת הריון חיות יותר מנשים אחרות כי נתגלו אצלן פחות מקרי מוות ממחלות. החוקרים הבריטים, שבדקו נתונים של נוטלות גלולות במשך 20 שנה, לא יודעים להצביע על התהליך הביולוגי או להסביר מהי הסיבה לכך, אבל מהנתונים הם מסיקים שטוב לנשים לקחת גלולות, כי אז הן חולות פחות. המחשבה שזה אולי בגלל שהנשים הלו באו מרקע סוציואקונומי טוב יותר (הכולל גם תזונה טובה יותר, חיים קלים יותר ושירותי רפואה איכותיים יותר), או שבחייהן הן ילדו פחות, עבדו פחות או עסקו בעיקר בטיפוח עצמן, לא נשקלה ולא נבדקה.
נאמן לשיטת הדדוקציה הבריטית בדקתי עוד נתון, ומסתבר שהנשים בקבוצה שנטלה גלולות לא חיו בסופו של דבר יותר מנשים שלא משתמשות בגלולות, כי בקרב המשתמשות נתגלו מקרים רבים מאד של מוות מתאונות דרכים ומארועי אלימות.
וזה אולי המימצא האמיתי העולה מהמחקר: סביר שבקרב נוטלות הגלולות היו הרבה יותר נשים שמצאו תירוץ לצאת לעיתים מהבית ולנסוע בשקט למי שהן אהבו לנסוע אליו. אבל אלוהים, כידוע, רואה וזוכר הכל ומוריד טל ומטר וערפל גם באיים הבריטים, וחלקן כבר לא חזרו מנסיעת הלילה הזו, או שחזרו והבעל הכניס אותן מייד לסטטיסטיקה של מות ממקרי אלימות. יש נתונים, ותודה לעולם המדע הבריטי.

תאריך:  12/03/2010   |   עודכן:  26/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יעקב כץ
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הטור של פריצי
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
טור ריק
ציגיבל  |  13/03/10 09:44
2
להאיר את עינך
שועל אדום  |  29/03/10 17:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אברהם בן-עזרא
כשם שלכנופיות הטרור העוטפות את המדינה מכל עבר יש חלום להשמיד את מדינת ישראל, וכשם שלשליט אירן המרוחקת מאיתנו יש חלום בלהות לחסל את הציונות, כך גם לנו יש חלום, אך אנו מבינים שמדובר בחלום וזמנו יגיע בעתיד כלשהו, ואילו אויבי המדינה והעם - חיים את חלומם, וביחד עם קיצוני השמאל בישראל שהולכים ומאבדים השפעה פוליטית ושליטה שלטונית - פועלים ונכשלים לקיים את ה"חלום-עכשיו"
רפי לאופרט
מאז נכנס אובמה לבית הלבן, ישראל משופעת בביקורי אישים אמריקנים רמי-מעלה, שמתלווים להם החמצות פנים, גינויים ולחצים, התערבות בעניינים הפנימיים, דברת מרובה וחסרת תכלית וסממני חוסר אמינות והסתלקות ממחויבויות קודמות    מי את היום, אמריקה?!
מרדכי קידר
בעקבות הבחירות שהתקיימו השבוע בעירק, מקווים במערב שתוקם בה ממשלה על בסיס הסכמה לאומית רחבה, אשר יהיה בכוחה להשליט חוק וסדר, לייצב את מעמדה הבין-ערבי והבינלאומי של המדינה ולהילחם בשחיתות ובמתנגדי השלטון מסוג אלקאעדה
יואל גוז'נסקי
הבחירות שנערכו השבוע בעירק יקבעו במידה רבה את אופייה של המדינה במהלך ולאחר יציאת כוחות ארה"ב מתחומה    ידו של מי תהיה על העליונה? של תומכי הלאומיות העירקית מבפנים ומבחוץ, או דווקא של אלו החוששים מהתבססות של מדינה חילונית, דמוקרטית ויציבה
יוסף אורן
יתרון האבחנה הביוגרפית על האבחנה המגדרית בפענוח יצירת ספרות בולט במיוחד כשמשווים שתי יצירות של יוצרים שונים העוסקות בנושא אחד    השבוע ייבחן כך שירה של לאה גולדברג "באת אלי", ובשבוע הבא - שירה של זלדה "הסתרת את נפשך"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il