X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יהודיו הם דהימים שקיבלו על עצמם את סמכותו של השליט המוסלמי כך יכול אקסלרוד להתבונן בהשפלה שנוהג אובמה בנתניהו ולמשוך בכתפיו בתמיהה כדי לומר: אני כבר דהימי, מדוע שאתה לא תהיה?
▪  ▪  ▪
בראכ חוסיין אובמה. כרזת יהודים נגד הנשיא האמריקני [צילום: פלאש 90]

שמחה גדולה, שמחה גדולה, אביב הגיע, פסח בא. בראכ חוסיין אובמה השתתף בסדר פסח של יהודיו, כך דווח בגלי צה"ל. בכך הוכיח חוסיין אובמה את אהדתו הגדולה ליהודים וסתם את פיותיהם של כל המשטינים והמקטרגים על יחסו ליהודים. ואין משטין ומקטרג כמו אותו אוסטרלי שכותב במאמר בעיתון The Australian כי מדיניות ארצות הברית כלפי ישראל היא ג'יהאד לכל דבר ועניין.
האמנם? האם העובדה שהנשיא אובמה ערך מעין סדר זוטא, ונשא דברים בזכות החירות היא הוכחה כזו? גם נשיאים קודמים הדליקו נרות חנוכה בבית הלבן. את ערכן של מחוות שכאלו יש לבדוק על-רקע התרבות ממנה בא אותו נשיא. אם קלינטון ובוש היו נוצרים האמונים על התנ"ך, הרי הנשיא הנוכחי הוא מוסלמי מבטן ומלידה, מוסלמי בערש ילדותו וחינוכו, ושמאלן רדיקלי בבחרותו. רק על הרקע הזה ניתן להבין את ההבדל ביחס של אובמה למדינת ישראל הריבונית ונציגיה החוקיים לעומת יחסו ליהודים המשמשים אותו במלאכת הנשיאות.

אובמה השליט המוסלמי

במיטב מסורת הג'יהאד משתמש אובמה בכל התחבולות, ובראשן הרמייה. חלק מתהליך הרמייה והכזב הוא אותו "כבוד" שהוא חולק לדהימים שלו. חלק נוסף הוא הקשקשת בנושא העיצומים שיוטלו על אירן ב"תוך שבועות", לאחר ששורה של תאריכי יעד שהוצבו - נפרצו ללא ניד עפעף

בקיצור נמרץ, היהודים שלו הם דהימים. הם קיבלו על עצמם את סמכותו של השליט המוסלמי ומשרתים אותו נאמנה מתוך עמדה של נחיתות מובנית. כך יכול דייויד אקסלרוד להתבונן בהשפלה שנוהג אובמה בראש ממשלת ישראל ולמשוך בכתפיו בתמיהה כדי לומר: אני כבר דהימי, מדוע שאתה לא תהיה? לעומת אקסלרוד ורם עמנואל בנימין נתניהו מייצג את הדהימי שמרד, את היהודי שחרג מן מעמד הנחיתות שהוקצה לו באיסלאם, ולכן את הפרת הסדר המוסלמי, את חילול הקודש המוסלמי.
וכי מה דורש אובמה מנתניהו? כניעה לאיסלאם. כניעה במובן של אי-התערבות בבניית העוצמה המוסלמית הגרעינית באירן, ובנושא השליטה בירושלים. במיטב מסורת הג'יהאד משתמש אובמה בכל התחבולות, ובראשן הרמייה. חלק מתהליך הרמייה והכזב הוא אותו "כבוד" שהוא חולק לדהימים שלו. חלק נוסף הוא הקשקשת בנושא העיצומים שיוטלו על אירן ב"תוך שבועות", לאחר ששורה של תאריכי יעד שהוצבו - נפרצו ללא ניד עפעף. בזאת הוא מחקה מצרי-מוסלמי ידוע ושמו אל-בראדעי שממקום מושבו בראש הפיקוח למניעת הפצת הנשק הגרעיני טיפח את הגרעין האירני. עוד חלק הוא שילוח הדהימים שלו לשאת את דרישות הכניעה גם בפני נציגות יהדות ארה"ב. ולבסוף, בשורה התחתונה, מבהיר השליט המוסלמי את עליונותו בהטלת אמברגו על כלי נשק שיכולים למנוע את הגרעין האירני (פצצות JDAM) ובמסר שהעביר דרך הדהימי הראשי ג'ו ביידן, שארה"ב לא תהסס להפיל מטוסים יהודיים בדרכם למשימת סיכול הגרעין.

התקשורת הדהימית

הערבים המשתוללים ברחבי הארץ הם "פלשתינים" המוחים ב"יום האדמה". הערבים המפגיזים את שער הנגב הם "פלשתינים" המוחים נגד הגדר. חברי הכנסת הערבים המנאצים את המדינה מבטאים את "חופש הביטוי"

אבל מה לנו כי נלין על הדהימי היהודי-אמריקני שמעמדו תלוי בהבל-פיו של המוסלמי, כל עוד התקשורת הישראלית נוהגת כדהימי, כמשרתת כנועה של המושל האיסלאמי, מעל כל מיקרופון, מקלדת ודף מרשתת? הערבים המשתוללים ברחבי הארץ הם "פלשתינים" המוחים ב"יום האדמה". הערבים המפגיזים את שער הנגב הם "פלשתינים" המוחים נגד הגדר. חברי הכנסת הערבים המנאצים את המדינה מבטאים את "חופש הביטוי". הערבים המנהלים מלחמה אנטישמית מובהקת ברחבי העולם וחוליות רצח הם "הפרטנרים לשלום" והמשת"פים היהודים הם "אנרכיסטים" הפועלים בחסות החוק. לעומתם, קציני צה"ל המחרפים נפשם למות על הגנת העם והארץ הם "מתנחלים שהשתלטו על קרקע פלשתינית". התקשורת הישראלית היא דהימית יותר מכל יהודי אמריקני משרת אובמה, ושמחתם למראה הסדר בבית הלבן איננה אלא שמחת הדהימי על היום שבו לוטף ולא הוכה.
הגיעה העת להשמיט את התקינות הפוליטית מן השיח הציבורי. דהימי הוא דהימי ואויב הוא אויב, ופלשתיני אינו אלא ערבי, ונשיא ארצות הברית, שיהודי ארה"ב התקבצו לדגלו כמו דהימים טובים, גם הוא עוין ומייצג את מאוויי הלב של הערבים להשפלת הדהימי המורד והשבתו למקומו הטבעי בתחתית. השיח הדיפלומטי לא קונה ליהודים ולו נקודה אחת במפת האינטרסים העולמית, וכרגיל ידברו שני דברים: הכלכלה והעוצמה הצבאית. שניהם יבואו לידי ביטוי בסיכול האיום הנשקף ליהודים מן הצורר הנוכחי, ובבניין ירושלים השלמה ננוחם.

תאריך:  31/03/2010   |   עודכן:  31/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שמחת הדהימי
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
היכן אתה טועה
ed54  |  31/03/10 17:52
 
- לא נכון! את המעמד קובע השלטון. ל"ת
וחוסיין אנטישמי!  |  31/03/10 20:18
 
- להיפך
דר יובל  |  1/04/10 07:36
2
נכון מאד!!! ל"ת
הניה  |  31/03/10 20:35
3
ברק & ברק: תרגיל ההקפאה הזוחלת
חשדנית  |  31/03/10 21:54
4
דברי אמת
צ'מברלין  |  31/03/10 22:46
5
קולע ומעולה! ל"ת
גדי אשל  |  1/04/10 23:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד נבון קצב
עו"ד משה גולדבלט
גם הצעה של תוכנית קרובה מאוד לתוכנית האמריקנית רק תשכנע את הפלשתינים להמתין למשהו טוב יותר ואת האמריקנים "להציע הצעה" שאי-אפשר לסרב לה. ככה זה מתנהל - אבל הארץ באמת לא שכח ולא למד
צבי י' כסה
חייבים להגיע אל גרעין האינטרסים    בגרעין הזה חתומות שתי המדינות על ההסכם האמיתי - שארה"ב תומכת בישראל, וזו מייצבת את המזרח התיכון
דוד אדלר
לאומיות אינה חייבת להיות לאומנות דורסנית    היא יכולה להציב לעצמה סייגים: להיות הומנית, פלורליסטית, דמוקרטית, כפי שראתה עצמה הציונות מתחילתה, באור החזון האוניברסלי של גאולת האדם, שמקורו ביהדות
כרמית גיא
אמריקה היא לא מה שאנחנו חושבים ולא מה שהפרשנים מלעיטים אותנו כמומחים יודעי כל. היא ססגונית, רבת-פנים, מסובכת, מסוכסכת, ויש לה המון בעיות והמון הישגים מפוארים    ובעיקר, לענייננו, ישראל ממש לא מעניינת אותה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il