X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
רק אם נבין שהיום צריך לחול המפנה, אז נצליח כולנו להביא את מדינת ישראל למקום שהיא ראויה לו - מדינת היהודים
▪  ▪  ▪

השבוע אנו חוגגים שישים ושתיים שנה להקמת מדינת ישראל, היא מדינת היהודים. נכון, מדינתנו רחוקה מלהיות מושלמת. פגמים בה לרוב - מנהיגות מושחתת, ביורוקרטיה מסואבת, זרועות אכיפת חוק לא שוויוניות וחלשות. פער מעמדות אדיר, חסרה אחדות וסולידאריות, אבל... זו מדינת ישראל שקמה בארץ ישראל עבור עם ישראל!
וכמה סמלי שאנו חוגגים את יום העצמאות בסמוך כל-כך ליום השואה. שכן לאותם שישה מיליונים מאחינו ואחיותינו הקדושים שנרצחו, נשרפו ועונו באושוויץ ובשאר פתחי גהינם שהקימו הגרמנים, יימח שמם, לא הייתה מדינה יהודית שתגן עליהם. לא היה להם מקום מפלט. לא הייתה להם מדינה חזקה וחמושה מאחוריהם שתהדוף כל פגיעה בהם. אבל, לא רק להם. גם לקדושים שעונו ונרצחו על-ידי המוסלמים, הצלבנים, היוונים והרומאים, הפרסים, האשורים ועובדי האלילים - כולם, אבל כולם, שונאי ישראל, וכולם באיזשהו שלב בהיסטוריה עשקו, גזלו, רמסו, עינו ורצחו יהודים בשל היותם יהודים.
גילויי האנטישמיות הראשונים קיימים עוד במאה הראשונה לפני הספירה, לפני יותר מאלפיים שנה! כאשר היהדות הייתה הדת המונותיאיסטית היחידה. הרבה לפני שנולדו הנצרות והאיסלאם היה ערב-רב של ברברים בתקופת ה"גאהליה" [=נבערות]. איש לא אהב את היהודים שהטיפו נגד האלילות, נגד המוסר הירוד, שהיוו דוגמה ומופת לשאר העמים.
הרבה אחרי מתן תורה, כיבוד ארץ ישראל, דוד המלך, הקמת בית המקדש, שלמה, נביאים ואנשי רוח ומעש, הרבה אחרי, קמו מתחרים ליהדות שעכשיו טוענים לבעלות על הארץ, ארצנו הקדושה.
ואנחנו, אחרי 2,000 שנות גלות, 2,000 שנים של סבל, רדיפה וצער הצלחנו להקים לנו סוף-סוף מדינה. מדינת היהודים! ראש ממשלה יהודי, נשיא יהודי, צבא יהודי, משטרה יהודית. אפילו גנבים יהודים... ועכשיו באים צאצאיו של אותו ערב-רב ברברי, שהשתלט בכוח על ארצנו, ותובעים בעלות על מה שלא שייך להם. ואנחנו איבדנו את הנחישות, את הכוח להילחם, את המוסריות ואת העקשנות היהודית.
הפכנו לנרפים. למה? תאמרו החילוניות, הנהנתנות, הפריצות, ההליכה בדרכי הגויים. נכון, אבל לא רק. גם בקרב הציבור האמוני ישנה בעיה גדולה. חרדים שיונקים ישירות מעטיני עגל הזהב של המדינה, אך אינם מפספסים הזדמנות להשמיצה. אברכים, לומדי תורה שניזונים מכספם של אחרים ועושים התורה קרדום לחפור בו.
חוסר אחדות בין השורות, חוסר תמיכה ופרגון, קנאות ולשון הרע. איבדנו את הסולידאריות, את ההבטחה הגדולה של "כל ישראל ערבים זה לזה". אך עדיין לא מאוחר. רק אם נבין שהיום, היום צריך לחול המפנה, היום חובה עלינו להתעשת, לדבוק ברוח האמונה היהודית, לצאת להילחם, להיאבק, להאמין - רק אז נצליח כולנו, חרדים כחילונים, ספרדים כאשכנזים, תושבי צפון תל אביב וגיבורי שדרות, עולים חדשים ותושבים ותיקים - כולנו, שלובי-ידיים, נצליח להביא את מדינת ישראל למקום שהיא ראויה לו - מדינת היהודים.

תאריך:  19/04/2010   |   עודכן:  19/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מדינת ישראל: ראשית צמיחת גאולתנו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אודי ליאון
לציונות המדינית שהובילו הרצל ובן-גוריון היו גם מתנגדים בין הוגי הציונות. רק באמצעות תקומה יהודית-רוחנית היונקת מאוצרותיה של תורת ישראל, במקום הדרך הכוחנית הרואה בישראל מקלט של הצלה בלבד, ניתן יהיה למצוא פתרון למשבר שבו שרויה המדינה כיום
נתן שמעון קלינגהופר
מרגע שהמדינה קמה וחצתה את 62 שנותיה הראשונות, לא ניתן להחזיר את הגלגל לאחור, גם אם יש רבים המצטערים על אותה החלטה שהובילה להקמת מדינת ישראל ולהכרת אומות העולם בה
יוסף קנדלקר
מנגל, חידון התנ"ך או טקס פרסי ישראל אינם מספקים את חגיגת העצמאות של הדתי-לאומי-ציוני-מסורתי    אז מה כן, הלל עם ברכה?
אלעזר לוין
השוחד שאיפשר את הגדלת פרויקט "הולילנד" מ-120 ל-1,220 דירות    כך שילם צ'רני, על-פי חשדות המשטרה, באמצעות "האיש המרכזי" 15-10 מיליון שקל (ואולי יותר) לבכירי עיריית ירושלים    התמורה: הגדלת מספר הדירות פי עשרה, והטבות נוספות שחסכו ליזם 250 מיליון שקל    לוח אירועים תמציתי של אירועי 20 השנים האחרונות בפרויקט השערורייתי ובפרשת השוחד הגדולה
הרב דוד בר-חיים
חכמי תורה רבים מחייבים קריאת ההלל ביום תקומת ישראל, ה' באייר. אך מה קורה אם יום זה חל ביום בו לא נחגג חג העצמאות?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il