X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תיאטרון רפרטוארי שלוקח על עצמו את המשימה להעלות הצגות במיוחד לילדים, עם מיטב השחקנים והיוצרים, כדי להעמיד דור חדש של צרכני תיאטרון משובח
▪  ▪  ▪
משחק ילדים [צילום: איל לנדסמן]

מחזמר עברי מקסים לילדים, מאת אפרים סידון, עם שירים שמרנינים את לב ההורים לא פחות מלב הילדים.
איזה כיף שיש תיאטרון רפרטוארי שלוקח על עצמו את המשימה להעלות הצגות במיוחד לילדים, עם מיטב השחקנים והיוצרים, כדי להעמיד דור חדש של צרכני תיאטרון משובח. ולא כפי שבעבר, הפקות ההצגות לילדים היו בידי מפיקים פרטיים, שיצרו חלטורות כדי לעשות קופה בחופשות הילדים, והרמה הייתה בהתאם.
אצל ציפי פינס לא משחקות דוגמניות. כאן מככבים המעולים בבוגרי בתי הספר למשחק, שהוכשרו בשירה, ריקוד, משחק וכל יתר מקצועות התיאטרון. את האודישנים לקבוצת הצעירים היא עשתה עוד במסגרת תוכנית הטלוויזיה על האודישנים ל"גריז". ההפקה שבסופו של דבר לא עלתה על הבמה - אך כוכביה סופחו לתיאטרון בית לסין. והם הבסיס לכוכבי הדור הבא של התיאטרון.
המחזמר "משחק ילדים" חמוד להפליא. מספר על משפחה הנוסעת לחופש בצרפת, כשבתם מיכאל נשארת בארץ בבית סבתה. למיכאל יש בעיה - שמה הזכרי, שבגללו היא לא מתקבלת אוטומטית לחבורת ה"מגניבים" שבשכונה של סבתה. השיר המקסים "מיכאל" שכתבה אתי אנקרי היה מכבר ללהיט. דניאל בת השבע נדלקה למשמע מילות השיר, וחשה הזדהות עם כל מילה ולחן בהצגה. בכלל, הריקודים שעיצב הבימאי והכוריאוגרף של ההצגה - גלעד קמחי המוכשר, ריתקו את הילדים טוטאלית.
כל זאת - בזכות משחקם וקולותיהם הנהדרים של הצוות - של דיקלה הדר כמיכאל, ה"טום בוי", דניאל אפרת כנמרוד, הילה זיתון כגלי וכאמה של מיכאל, רויטל זלצמן ושחר ישי המרנינים בקולותיהם, זוכי המקומות הראשונים ב"גריז", ידידיה ויטל שמתאהב במיכאל, ויניב לוי כחזוקה בזוקה, אותו הילדים כה אוהבים לשגע. ההורים, שזוכרים את השיגועים שלהם עצמם בילדות, מתעוררים לזכרונות היפים מהעבר, שרים ביחד את השירים שהקטנים מכירים לא את כולם אך את רובם. החוויה המלווה בעיבודים המוסיקלים הנהדרים של אמיר לקנר, בתלבושות הססגוניות של אולה שבצוב ובתפאורה של ערן עצמון - עושים את "משחק ילדים" לחוויה נעימה, מקסימה ועליזה בצירוף מוסר השכל.

תאריך:  07/05/2010   |   עודכן:  09/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ציפי פינס
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יוסי דר
לא ברור מהיכן שאב גבי גזית את ההשראה להגדיר את החרדים כתולעים    לי זה הזכיר, משום מה, קטע שכבר פירסמתי בעבר
ענבל בר-און
תביעת רשלנות כנגד עורך דין מחייבת את בית המשפט להדרש לשאלת ה'אלמלא': מה היה קורה אלמלא רשלנות עורך הדין    שאלה זו מאיימת לקלף את השופטים מהילת האובייקטיביות העוטה אותם
ראובן לייב
תופיע בתל אביב ובכפר שמריהו ברפרטואר עשיר מתקופת הרנסנס ועד למוזיקת הג'ז
יואל בן עזרא
ישנם מומחים הסבורים כי חובותיו של הקבלן מצטמצמות לתקנות התכנון והבנייה, לתקנים ישראלים ולמפרט המכר, אך לא ניתן לצמצם חוות דעת בגין ליקויי בנייה רק לכדי אי התאמה ברורה וחד-משמעית לכל אלה
יעקב בר-און
"מעריב של היום רחוק מלהיות דומה למעריב, העיתון שבו עבדתי 20 שנה", מלין חתן פרס ישראל לספרות חנוך ברטוב. "הייתי גאה בעיתון שבו הייתה הרבה פובליציסטיקה לצד תחקירים משמעותיים. מה יש שם עכשיו? שום דבר לא נשאר. אותו דבר הטלוויזיה המסחרית. מה יש שם חוץ מלונדון וקירשנבאום?"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il