X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
"מל ומישל", שרק הולכת ומשתבחת, היא מופת לכל מסעדה המבקשת להתהדר בנוצות קולינריות
▪  ▪  ▪
מושלמת. מסעדת מל ומישל

השף ניר וימן

מעטות המסעדות הישראליות שהן כליל השלמות. "מל ומישל" התל אביבית (רחוב בן יהודה 155) היא, מן הסתם, אחת מהן. בחלוף השנים, שבהן היא רק הולכת ומשתבחת, היא עשויה לשמש מופת לכל מסעדה המבקשת להתהדר בנוצות קולינריות. מעל לכל היא רכשה את המוניטין שלה בזכותם של ניר וימן ויוגב ירוס, שני השפים עתירי התהילה המככבים במטבחה.
אף שהיא קטנה בממדיה, היא קומפקטית ומרווחת ומשרה על סועדיה אווירה של שלווה ורוגע. אולמה הפנימי והמרפסת המקורה שלה, הפונה לרחוב, מעוצבים בידיה האמונות של אשת השף, שהשקיעה בהם את כל נשמתה ומרצה: ריהוט מסוגנן; תפאורה מאופקת, נוסח ימים עברו; וכלים יפהפיים שבהם מוגשות מנות האוכל הטעימות. מוזיקה חרישית וסולידית משתלבת היטב באקוסטיקה מושלמת ומאפשרת את ניהולה של שיחת-נפש אינטימית.
קשה להחליט
ניכר על פרנסיה של "מל ומישל" שהם עושים כל שלאל-ידם כדי להנעים לאורחיהם את השהות בה. יש רק בעיה אחת: התפריט המובחר והמושקע של המסעדה מקשה על סועדיה לברור את תבשילם, באשר כל מנה ומנה היא חגיגה כשלעצמה. אבל, חזקה על חובבי הבשר המשובח, הדגה הטרייה והפסטות מתוצרת הבית, שימצאו בסופו של דבר את מבוקשם.
עד שנטלנו בידינו את זכות הבחירה, כבר הגיעה לשולחן סלסלה של לחם הבית, חמים, פריך ונימוח בפה, היישר מן התנור, עם כוסית של יין אדום, שהוגשה, כאפריטיף, על-חשבון הבית, ורק עוררה את בלוטות התיאבון שלנו.
מן הקל לכבד
מאחר שהיה זה יום חם במיוחד, החלטנו לוותר על מנות הפתיחה וזינקנו היישר אל העיקריות. מנת כבדי העוף ואסקלופ העגל, עם בצל מקורמל ושזיפי גראפה, הייתה מושקעת ביין מרסלה מתקתק ומשובח והתלוו אליה תפודים אפויים וירקות-שורש מאודים מן התנור - שילוב מוצלח מאין כמותו. עם יד על הלב צריך להודות שכבושם הזה לא בא לפינו זה זמן רב, ואף שהמנה הייתה גדושה למדי, היא הותירה בפינו רק טעם של עוד. גם מנתה של בת הזוג - שרימפס-רוקט בשמנת לימונית ושרדונה - הוכנה ביד אמונה ואוהבת וקצרה הללויה.
את החגיגה הקולינרית השלים קינוח הטירמיסו, עם גבינת-מסקרפונה משובחת, טבולה בליקר אגדי. פינשנו באספרסו דומיננטי כפול, שהעיר אותנו מתרדמה קלה שנפלה עלינו בעטיה של כוסית היין שלגמנו, ובסודה מבעבעת שהחייתה את נפשנו הדוויה. השירות היה מעל ומעבר ובידי המלצרית הותרנו 218 שקל, כולל תשר של של 15 אחוז.

תאריך:  10/05/2010   |   עודכן:  10/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי גנני
האינטרס של שמירת הקשרים עם מערכת הביטחון ותעשיות הנשק רב מהדאגה להגנת המדינה במצב חירום
נועם בדין
הסיקור התקשורתי בארץ ובעולם בנושא הסכסוך הישראלי-פלשתיני משאיר אותנו מתוסכלים    המענה לתסכול: הסברה אנושית    החלוצות להסברה: נערות שדרות בהצגה הממחישה את חייהן בצל הקסאמים
דודו אלהרר
תגובה ליומנו הדמיוני של "הפטריוט הימני-קיצוני" דורון רוזנבלום
דרור אידר
מה שמכונה השמאל הישראלי פנה מזמן עורף למורשתו ואימץ את דוקטרינת הפירוק כסדר היום המרכזי שלו    הספרי ויניב מקווים להחיות שמאל זה באמצעות זריקת לאומיות לעורקיו המסוידים. לשם כך צירפו לשמאל את ה'לאומי'
חגית ששר
החופש הגדול, גרסת המינהל לחינוך דתי: במקום קניונים - התנדבויות; במקום צ'אטים - התכתבות במסרון עם המורה; במקום חוף דוגית - סדנות חינוכיות. והחידוש הגדול ביותר: התוכנית לא נשארת על הנייר, אלא כבר מתחילה לפעול. בקרוב גם בחינוך הממלכתי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il