X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הדת שהשתלטה על אמריקה תחת השם "פוליטיקל-קורקט" מובילה אותה ואת העולם החופשי שבהנהגתה למפלה מבישה מול טרור פרימיטיבי של האימפריאליזם האיסלאמו-נאצי
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

חודשיים לפני התקפת הטרור על מגדלי התאומים ב-11.9.11, משך את תשומת לבי ניתוח מעניין של תקציב הביטחון האמריקני שהופיע בירחון היוקרתי MILITARY TECHNOLOGY לענייני צבא וביטחון.
מרווין לייבסטון, כותב המאמר, הציג סימן שאלה לגבי נכונות "סל האיומים" עליו נבנה התקציב והוא לא ידע כמה צדק, אם כי גם הוא לא ראה את הסכנה מס' 1 לביטחון הלאומי של ארה"ב. עם כל הצניעות בפני מומחי הביטחון האמריקנים, החלטתי לפרסם את דעתי/אזהרתי על העיוורון המסוכן שלהם, במתן העדיפות הדומיננטית להגנה מטילים בליסטיים ארוכי טווח, תוך התעלמות מהסכנה המיידית של טרור המתאבדים האיסלאמיסטים. המאמר שלי על כך פורסם בעיתון "מקור ראשון" מה-29.6.01, תחת הכותרת "עיוורון נאור", עם תת-כותרת - "בשעה שארה"ב יוזמת בנייה של מערכת נגד טילים ארוכי טווח נושאי נשק להשמדה המונית - היא עוצמת עיניים מפס הייצור האיסלאמי של טילים-מונחים חיים". ההמשך ידוע, אך הלקחים לא נלמדו ממנו.
לאחרונה, שוב נתקלתי בסקירה ביטחונית מלומדת באותו ירחון, תחת הכותרת - "דרושים מכפילי-אמצעים מונעי-טרור ל-2010". במאמר מקצועי ארוך מנה הכותב את דרכי הפעולה האפשריים של הטרור והאמצעים להתגונן מפניו, החל מטכנולוגיות צבאיות וכלה בטכנולוגיות ביומטריות למעקב אחר חשודים. לכל אורך המאמר עם הפרטים הטכניים בלט הפחד שלו מלהתייחס למקור המהותי של הטרור: האימפריאליזם האיסלאמו-נאצי עם מערכת ההסתה שלו.
לחיסול מקור זה, הפועל בגלוי ואף בראוותנות, אין צורך במערכות הביון המתוחכמות ולחימוש מיוחד בו משקיעים כיום כסף רב. די בהחלטה פוליטית להתקין מצלמות וידיאו ביטחוניות במסגדים ובמועדונים של פעילי האיסלאם, כפי שעושה כיום מדינה איסלאמית מכובדת כמו מלזיה, המכירה מקרוב את "הקליינט" האיסלאמי, ושולחת משטרה לעצור בזמן-אמת את המסיתים בשמו. אלא, שבאמריקה זה נוגד את הדת החדשה של צביעות ה"פוליטיקל-קורקט", וכך מתעסקים בתופעות שמסביב ומקפידים על חליצת נעליים לפני עלייה למטוס, במקום לתפוס את ראש הנחש שכלל לא מנסה להסתתר.
באווירה זו, לא התפלאתי לקרוא באותו מאמר את התיאור הבא של הטבח בפורט הוד על-ידי קצין רפואה איסלאמי, שירה בחיילי הבסיס תוך צעקות "אללהו אכבר!": "ב-5 לנובמבר 2009, יורה בודד, שהושפע דרך האינטרנט על-ידי כומר של אל-קאידה הגר בתימן, רצח 13 ופצע 30 בבסיס צבא ארה"ב בפורט הוד". בעל המאמר לא ציין שאנשי הבסיס הבחינו מזמן בהזדהותו של הרוצח עם האיסלאם הקיצוני אך פחדו מלהתריע על כך, שמא ייחשבו לכופרים בכללי "הפוליטיקל-קורקט" וקידומם בצבא ייחסם. ואת זה ראינו גם בראיון המגומגם שנתנו לעיתונות על אותו אירוע שר ההגנה ורמטכ"ל צבא ארה"ב, באחת ההופעות האומללות שלהם בטלוויזיה.
האמריקנים עוד לא תפסו שעם סוסים טרויאניים שעלו לצמרת המדינה, כשהם מייצגים את אויבי המדינה יותר מאשר את ארצם ומפלגה שלמה הנוהה אחריהם בעיניים עצומות - הם לא ינצחו במלחמה, ומובטחת להם מפלה כואבת מול כל ציר הרשע ושלוחות הטרור שלו במזרח התיכון ובארצם.

תאריך:  27/05/2010   |   עודכן:  27/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מרשם ה"פוליטיקל-קורקט" למפלה במלחמה
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
ארה"ב נקראת בזוהר הקדוש:
פלא יועץ   |  27/05/10 16:04
2
יפה! ל"ת
שם  |  27/05/10 19:36
3
Political Correctness=Modern
RAWni  |  28/05/10 05:49
4
כמה צודק
gyg  |  28/05/10 12:33
5
התקינות הוגדרה בספר ככלי לוחמה
מאו צה טונג  |  28/05/10 12:40
6
ממשלת ישראל, הקשיבי לדוריאל
ד''ר אברהם שלום  |  28/05/10 12:48
7
אתה צודק אבל לא רק אמריקנים
אלישמע  |  28/05/10 17:53
8
"סוסים טרויאניים שעלו לצמרת... ל"ת
המדינה" זה ישראל  |  28/05/10 22:44
9
לא רק בארה"ב
צביקה .ג.   |  29/05/10 05:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
ביקורת למחזה המטלטל של רובי פורת-שובל בתיאטרון הבימה
אורן פרסיקו
זן מיוחד של צווי איסור פרסום הוא כזה שלא רק דבר קיומו אסור לפרסום, אלא שהוא עצמו מצונזר ולא ניתן להבין ממנו מהו המידע האסור בפרסום    המשטרה ממליצה לעיתונאים לנחש
אורית גלילי-צוקר
עמיר פרץ מקדם הצעת חוק להעלאת שכר המינימום מ-3850 ש"ח ל-4600 ש"ח    לכאורה זו יוזמה ברוכה אבל לא כאשר מוביל אותה "האיש והמשקפת" מהממשלה הקודמת    הוא האחרון שידיו נקיות בנושא הזה, ואם הוא במקרה שכח אז כלב השמירה של הדמוקרטיה היה אמור להזכיר לו את זה
מוטי פלד
עיריית ת"א, באמצעות יועציה המשפטיים, לקחה לעצמה את החירות להיות בג"צ    היא מעוותת בחוצפה את התקנות לחניית נכים
ד"ר שלמה ברק
זה שורף, זה מציק, זה מופיע כשאתם בלחץ, בגלל חומציות יתר, בגלל חוסר בהורמונים או ויטמינים ואף אחד לא יודע ממש להסביר את זה    כמעט 25% מכלל האוכלוסיה סבלו או יסבלו מהתופעה מוכרת של אפטה - פצע קטן ופתוח בחלל הפה    מה עושים עם זה והאם ניתן למנוע את התופעה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il