X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"הם לא מבינים שההיגיון הישראלי מנוגד להיגיון של שאר העולם. הם חשבו שהם יברחו מהגטו למדינה שתהיה שלהם, אבל הם שמו את עצמם בגטו הדוק יותר” (חנין זועבי)
▪  ▪  ▪
ביטויי אנטישמיות ברחבי העולם...
האומנם אפשר לעשות שלום עם אנשים ששמו להם למטרה להשמידנו מאידיאולוגיה הזהה לזו של הנאצים? האם אפשר היה בשעתו לעשות שלום גם עם גרמניה הנאצית?

הפתרון הוא להמשיך ולדבוק בציונות. ולא, הציונות עדיין לא השלימה להגשים את החלום של הרצל. אם תקראו את "מדינת היהודים", תגלו שהחזון של הרצל לא היה עצם הקמת המדינה. החזון שלו היה הבאת כל היהודים למולדתם

בעידן בו כמה תמונות בטלוויזיה מקבעות עמדה, יש רק דרך אחת לשכנע את דעת הקהל העולמית שהחמאס הוא ארגון טרור רצחני, והיא - לאפשר לו לממש את רצחניותו. רק אם העולם יחזה במו-עיניו בגופות ישראלים שנטבחו על-ידו הוא יאמין שאכן מדובר בארגון טרור רצחני. כל זמן שאנו מונעים בהצלחה מהחמאס לממש את האמנה שלו להשמדת ישראל, העולם מסרב להאמין לכך. יתרה מכך, גם אם יירצחו ישראלים, העולם יסתגל לכך עד מהרה. כמו כל צרכן סמים שמסתגל וכמות הסם הדרושה לו עולה עם הזמן, כך גם סף הרגישות של העולם יעלה, ויהיה צורך להקריב כמות גדלה והולכת של יהודים כדי שהעולם ישים לב לכך. נשאלת אם כך במלוא עוזה השאלה: האם אנחנו רוצים להיות "צודקים" או חזקים?
ניתן להוכיח את צדקתנו למעלה מכל ספק בהסבר מילולי שיש לו תוקף משפטי, מוסרי והוא צודק באופן מוחלט. אך מי מוכן להקשיב? מקשיבים רק אלה שמטעמים פוליטיים מוכנים להשתכנע. אך רבים בעולם פשוט מסרבים להקשיב. שום ועדת חקירה לא תועיל. מי שקבע את עמדתו רק יחפש דרכים להצדיק אותה. יאמרו בוודאי כנגדי - עזוב את השכנועים, בוא נעשה שלום וזהו. האומנם אפשר לעשות שלום עם אנשים ששמו להם למטרה להשמידנו מאידיאולוגיה הזהה לזו של הנאצים? האם אפשר היה בשעתו לעשות שלום גם עם גרמניה הנאצית? האמת היא שהולכים ומתרבים האנשים שמשוכנעים שניתן היה לעשות שלום עימם. אלה אותם אנשים שמכחישים את השואה, וגם כאלה שלא, אך גורל היהודים אינו מהווה שיקול עבורם. הם גם רוצים שנעשה "שלום" עם הגרועים שבארגוני הטרור, ולא משנה באיזה מחיר.
בעת האחרונה קיבלנו כמה דוגמאות לאנשים כאלה. הנה אותה זקנה חביבה שבמשך עשרות שנים דיווחה מהבית הלבן ולמעשה מעולם לא הסתירה את עמדותיה. היא לא היחידה בבית הלבן. הנה היועץ לביטחון לאומי, שנתפס בבדיחה אנטישמית, שהבית הלבן ניסה להעלים. אין פלא שזה אותו אדם שסבור שיש גורמים מתונים בחיזבאללה. אז מה אנו מתפלאים על "פעילי השלום" מהמשט ה"הומניטרי", שגם מחזיקים בתפישת עולם זהה. כמה גינויים בינלאומיים שמענו להתבטאויות הללו? אה, כן, שכחתי, אובמה ציין (ורק לאחר שהיא התפטרה בעצמה) שדבריה של הגברת תומס היו "לא במקומם", והם היו "מעליבים". זה הכל. כלומר, חוץ מהמיקום והניסוח, הכל היה בסדר. אני מנסה להעלות בדעתי מה היה קורה אילו איש במעמדם של הגברת תומס, היועץ לביטחון לאומי האמריקני או אפילו דובר צה"ל היו אומרים משהו "מעליב" על מוסלמים. אז למה זה ייתכן רק כלפי יהודים?
אנסה להדגים את הגורם באנקדוטה קצרה. עמית שלי, ששהה תקופה בסין לרגל עבודתו, הופתע לשמוע מאחד מהסינים עימם נפגש כי הוא שמח לפגוש ישראלי, כלומר יהודי, משום שלסינים יש הרבה מה ללמוד מהיהודים, וכדאי להם לשמור על יחסי ידידות טובים עם העם ששולט בעולם. איפה שמעת שהיהודים שולטים בעולם? שאל עמיתי הישראלי. קראתי על-כך בספר "הפרוטוקולים של זקני ציון", ענה הסיני. הסיני כלל לא הבין שהעובדה שהיהודים שולטים כביכול בעולם אמורה לגרום לו לשנוא אותם, ולא להפך. מדוע זה לא קורה לסינים, אבל אוקראינים וערבים ששומעים את הבדיה הזו מתמלאים מיד בחמת זעם רצחנית כלפי כל יהודי באשר הוא? התשובה נעוצה ברקע התרבותי.
הסינים, כמו מיליארדי אנשים במזרח, הם פוליתיאיסטים, כלומר מאמינים בריבוי אלוהויות. אולי לא שמתם לב, אבל אף פעם לא היו מלחמות דת בעולם הפוליתיאיסטי. רק המונותיאיסטים חושבים שיש רק אלוהים אחד, והוא חייב להיות זה שלהם. שתי הדתות המונותיאיסטיות העיקריות בעולם - הנצרות והאיסלאם - סימנו את היהודים באופן מיוחד בתור מטרה. שתי דתות אלה נוצרו על בסיס עקרונות היהדות, ובתהליך היווצרותן היו זקוקות לבדל את עצמן מן המקור כדי להצדיק את העדפתן על-פניו. הנוצרים בנו זאת סביב סיפור הצליבה של ישו, והמוסלמים סביב העימותים בין מוחמד לשבטים היהודים של חצי האי ערב. כך חדרו לשתי התרבויות הדתיות הללו מוטיבים אנטי-יהודיים מובהקים. התרבויות הללו משפיעות גם על מי שאינם דתיים, כי גם מי שאינו דתי חשוף להן במערכת החינוך, בספרות, בסרטים, בשיח הציבורי, בחגים ובטקסים הדתיים בהם הוא משתתף בנסיבות חברתיות. ההיסטוריה של האנטישמיות רצופה בעלילות דם נגד היהודים. המשותף לכל העלילות הללו הוא שהביסוס העובדתי שלהן היה קלוש מלכתחילה. אך הוא לא מנע מכל אותם אנשים שבעמקי התודעה שלהם היה חבוי תיעוב לכל מה שיהודי, להשתמש בתירוץ הזה כדי לקבל אישור לפרוק את זעמם.
תשאלו בוודאי: אם כך, מה הפתרון? את הפתרון הגה הרבה שנים לְפָנַי בנימין זאב הרצל. הפתרון הוא להמשיך ולדבוק בציונות. ולא, הציונות עדיין לא השלימה להגשים את החלום של הרצל. אם תקראו את "מדינת היהודים", תגלו שהחזון של הרצל לא היה עצם הקמת המדינה. החזון שלו היה הבאת כל היהודים למולדתם. אני אכתוב זאת שנית - כל היהודים! זה הפתרון לכל הקשיים שלנו. או אם תרצו אפשר לנסח זאת בשלוש מילים: עלייה, עלייה ו... עלייה. כשיהיו פה עוד כמה מיליון יהודים, כל הפתרונות יהיו אפשריים.

תאריך:  11/06/2010   |   עודכן:  11/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
למה כולם נגדנו?
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
מה אתה רוצה ....
קוסא מחשי  |  11/06/10 22:54
2
"קיים דמיון מובהק בין האיסלם ל
קורןנאוה טבריה  |  12/06/10 04:12
3
כולם נגדנו כי המדינה נגדנו=כל
קורןנאוה טבריה  |  12/06/10 04:22
4
ותודה לזועבי ואחייה בכנסת שלא
קורןנאוה טבריה  |  12/06/10 04:49
5
כאשר היהודונים נגד היהודים....
אליהו חיים  |  12/06/10 09:02
6
ישנו תהליך איטי, עקבי ואכזרי
רפאל1  |  12/06/10 09:46
7
קינאה!
אן חכם כבעל נסיון  |  12/06/10 10:56
8
כבר כתבו חכמי ישראל את כל אשר
פלא יועץ  |  12/06/10 23:52
9
השמאל הרדיקלי והעיתונות=בוגדים
הסברה אמיתית  |  13/06/10 17:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זאבי פרץ
מרשות החשמל פוגעת קשות בעתודות הקרקע של מדינת ישראל במדיניותה בנוגע לייצור אנרגיה סולארית    הפער הזניח במחיר החשמל המובטח בין מערכות סולאריות על גגות והמערכות הקרקעיות יעודד פרויקטים קרקעיים תוך גרימת נזקים שבחלקם בלתי הפיכים
איתן קלינסקי
מדיניות ישראל מעצימה את שיטת "ללמד את הערבים לקח"    מדיניות שכזו, היא מכשול במישור המדיני לטווח הקרוב והרחוק
איתמר לוין
כיצד חברה שרת החוץ לשעבר לשמאל הקיצוני בלי להבין את משמעות האי-אמון    יעלון שפעם נזהר מנחשים מטיל אחריות בעצמו על גורמים עלומים    התקשורת כלל אינה יודעת להעריך רבנים על-פי פעלם האמיתי    ומי לעזאזל הדליף לעיתון הבריטי פרטים סודיים?
אליקים העצני
בין כללי המשחק האבסורדי הזה: הם כולאים חייל שלנו ואנחנו מאשפזים את חוליהם אצלנו    בינתיים, מכינים לנו בעולם מצור    כללי המשחק חייבים להשתנות!
עו"ד יוסי דר
האם דבריו של בגין באשר לסמכויותיה, כלומר היעדר סמכויותיה, של ועדת חקירה כלפי שרי הממשלה מבקשים להתפלמס - ציבורית והיסטורית - עם מסקנותיה של ועדת כהן באשר לתפקוד הממשלה שבראשה עמד אביו?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il