X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מסעדת "דרבי בר" בהרצליה עדיין מקרטעת ומשוועת לימיה הטובים, שבהם דאגו בעליה לשים יד מפקחת על ארוחה ושירות לשמם
▪  ▪  ▪
מסעדת "דרבי בר"

קניון "ארנה", שבמרינה של הרצליה, התברך בשפע של מסעדות, שרובן רחוקות להיות בשורה קולינרית לשמה. אחת מהן, למרבה הצער, היא "דרבי בר" הוותיקה, שבימיה הטובים הייתה, עדיין, מוקד-משיכה נלהב לחובבי הדגה, אלא שמאז שהתחלפו בעליה היא מקרטעת וירדה מגדולתה. האטרקציה הבלבדית שעוד נותרה בה הם מבחר הסלטים הטריים והמרעננים שהיא מציעה לסועדיה.
לשולחננו הגיע מגוון מהם כמנת-פתיחה. הם כללו קערה גדולה של מלפפונים ועגבניות קצוצים, קעריות של סלק, כרוב, בטטות, חצילים מטוגנים וכרובית מטוגנת, דג מלוח, איקרה וטחינה. כל אלה לוו בלחם הבית, שחור ולבן, עם אגוזים, ובקנקן גדול של סועדה מבעבעת, כשכל הכבודה היא על-חשבון הבית, בתנאי של הזמנת מנה עיקרית על-חשבון הסועד.
כווייה
היינו בשניים ולמודי אכזבה מן המנות העיקריות בעבר, החלטנו בכל זאת לשים את נפשנו בכפנו. מן התפריט השמרני והמונוטוני בחרנו בשיפודי-פרגית בדרגת מדיום, שלא עוררו תיאבון מיוחד. אלה לוו, כאילוץ, בתפודים מטוגנים ובקטשופ זול ומלאכותי. ברצון היינו פוסחים עליהם. מנתה של בת הזוג הייתה מוצלחת מעט יותר: שרימפס בטמפורה.
שוב ושוב הגענו למסקנה הבלתי נמנעת: אם, בכל זאת, לסעוד ב"דרבי בר", מומלץ להסתפק בבר הסלטים המצוינים, בשיטת "אכול כפי יכולתך", ללא הגבלה, וחסל בכך סדר ארוחה.
כדי להימנע מכווייה נוספת החלטנו לוותר הפעם על אחד מן הקינוחים המוצעים. הסתפקנו בקפה טורקי מהביל וריחני ותמורת הארוחה המשותפת שילמנו 156 שקל, עם תוספת של 15 אחוז לשירות של מלצר שמאוד השתדל, אבל כמו יתר חבריו היה איטי מדי.
ובינתיים, עד שלא נחוש ביד מפקחת של הבעלים על טיב הארוחה ועל איכות השירות, כמו בימיה הטובים בעבר, לא נחזור ל"דרבי בר" בעתיד הנראה לעין.

תאריך:  13/06/2010   |   עודכן:  13/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם שרון
כמו קוסם שבא לפתע לעיר ומלהטט לעיני המון המריעים לו, המונדיאל הוא הקוסם והוא הקסם    אותי, הקסם אינו מרגש...
ארקדי דוכין
דוד ד'אור מספר על תפילות עם המקובל 'החלבן', ארקדי דוכין מדבר על הפיכת שיעורי תורה לשירים. ד'אור לא מצטער על הקריירה המוחמצת כמעצב, דוכין מתכונן לקריירה שנייה כמסעדן עם מקום בניחוח של פעם. ד'אור מסביר כיצד כבש את טייוואן, דוכין מגלה שכתב שיר לסרט הוליוודי    רגע לפני שד'אור עולה על הבמה בקיסריה, עטוף במאה נגני הפילהרמונית, הוא משוחח עם חברו הקרוב על החומרים שמהם עשויים החיים
יעקב בר-און
מאיר איינשטיין, בכיר נבחרת השידורים של הערוץ הראשון, מנחם את הנשים: "אני מניח שרבות מהן מברכות על זה שיהיה להן קצת חופש מהבעלים שלהן"
טל קליין
החוק מבטיח את אכיפת הנגישות במקומות ציבוריים, אך מה בדבר "ביתו של אדם מבצרו"? נגישות למבני מגורים משותפים נדרשת כיום רק למבנים חדשים. התאמת מבנה קיים לעומת זאת מצריכה פרוצדורה נפרדת ולא פשוטה
אריה אבנרי
קיים חשש שאת לפיד דוחפים כנראה בימים אלה אילי הון ותקשורת ואישים פוליטיים שאולצו לפרוש מהחיים הפוליטיים ומנסים להשתמש בו למטרותיהם כדי לשנות את המפה הפוליטית    הממלכה השביעית צולעת (1)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il