X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אנחנו צריכים כאן מנהיג שינחה אותנו בימים קשים ולא רק ידאג לעצמו למיטה כפולה במטוס בנסיעות לחו"ל עם אשתו
▪  ▪  ▪
ראש הממשלה, בנימין נתניהו. אייכה? [צילום: פלאש 90]

קרו כמה דברים בחיים הישראלים. היה המשט, עם תוצאות הרות אסון בכל מובן. היו מאות אלפי חרדים שמסרבים לקיים את חוקי מדינת ישראל. היה דוח על כשלון ההינתקות הקובע כי 8,000 ישראלים הפכו לפליטים בארצם, מזה חמש שנים. יש או אין שיחות עם הפלשתינים על נושא שתי מדינות לשני עמים? יש עוד הרבה דברים שקורים מעל פני השטח ומתחתיו ואזרחי ישראל מגששים באפלה. בשבועות הרי גורל כאלה לא ראיתי ולא שמעתי כמעט את ראש הממשלה שלי. יכול להיות שאני לא רואה חדשות? לא שומעת? לא קוראת? אולי כל הזמן פונה ראש הממשלה אל העם ולא שמתי לב?
אומרים שביבי למד מהניסיון בכהונה א' כראש ממשלה, ואי לכך, בכהונה ב' אינו מרבה לדבר בציבור כדי שלא ישמיע משפטים שלא לצורך. לא לוחש יותר על אוזנו של הרב עובדיה משפטים מסוג "השמאלנים שכחו להיות יהודים", או "הם מפחדים". אומרים שביבי נעשה יותר ממלכתי, הבין שכל העם חשוב לו, לא רק הליכוד וכו וכו.
אבל ימים אלה אינם ימים רגילים. אלה ימים קשים שאת תוצאותיהם כדאי לא לנבא. לא צריך להיות בעל תואר בפוליטיקה, היסטוריה ומדיניות להבין שקורים דברים גורליים.
אנחנו כבר לא תמימים. פעם חשבו שהמנהיגים בישראל יודעים הכול. בנושאי ביטחון ומדיניות הכל היה תמיד מתחת לשולחן, בסודיות מוחלטת. הייתה זו תקופה בה הישראלים במדינה ישראל החדשה האמינו אמונה עיוורת בקבוצת המנהיגים - כל קבוצה שהייתה. בינתיים ראינו את מלחמת יום הכיפורים שנפלה בהפתעה על ראש המנהיגים, ואחריה עוד מלחמות ופרשות כולם פרי "חזונם" של מנהיגים "ענקיים" כביכול, שעשו את כל הטעויות האפשריות והפכו את המדינה החדשה למדינה מסואבת.
אנחנו צריכים כאן מנהיג שינחה אותנו בימים קשים ולא רק ידאג לעצמו למיטה כפולה במטוס בנסיעות לחול עם אשתו. אנחנו רוצים להזכיר לראש הממשלה: אתה רצית בתפקיד הזה. באמת, לא בקשנו שתחזור בפעם השנייה, הספיקה לנו הפעם הראשונה. אדוני ראש הממשלה יש לך הזדמנות להוכיח את מנהיגותך, הזדמנות להוכיח לנו שהעובדה שאתה יושב במעון ראש הממשלה היא לא רק ג'וב עם תלוש משכורת וכבוד. תוכיח שאתה יודע מה אתה רוצה ופועל בהתאם. הסבר ונמק.
איך אתה הולך לטפל בזה?
אדוני ראש הממשלה, לא יכול להסתתר ולשמור על זכות השתיקה. דבר אל העם לעתים קרובות, כל פעם שצריך. תסביר לעם הנבוך המבולבל והשחוק מה קורה. ספר לנו על המשט, על טורקיה, על אזרחים פורעי חוק בכול התחומים, על פלשתינים, על ישראל בעמים ואיך אתה הולך לטפל בזה.
השאלה איך אתה הולך לטפל בזה הכי מעניינת אותנו אלה הם החיים שלנו וזה מקום העבודה שלך!!!!!!
במדינות טוטליטריות, דיקטטוריות ודמוקרטיות מתיימרות, הבכירים שותקים ופותחים את הפה רק מתי שנוח להם. המנהיגים לא חייבים שום דבר לעם. בין כה וכה במדינות מסוג זה הבחירות מתנהלות בדרכים שונות ומשונות (אם בכלל יש בחירות). אבל כאן, בבחירות דמוקרטיות, נבחר ראש הממשלה לא באופן אישי אבל כתוצאה של משאים ומתנים ובאותו רגע כל האחריות רובצת על כתפיו. אחריות לכל דבר: לביטחון, לחינוך, לרווחה, למים, לבריאות, למשפט וגם לצדק, לחיים תקינים, רצוי עם זכויות לאזרח ואיכות חיים ראויה.
ביבי, אל תשכח אתה לא ראש המוסד וחובת הסודיות וה"שושו" לא חלה עליך כל הזמן. גם לא בקשנו ממך שתסביר לנו אם יש לישראל קשר לרצח מבחוח בדובאי. ממש לא מעניין. מכיוון שאתה ראש הממשלה אנחנו רוצים הסברים על דברים חשובים בזמן אמת! תנחה אותנו עכשיו, תשתף אותנו בתוכניות השלטון, תעודד אותנו, תתייחס, תסביר, אתה ידוע כמלך ההסברה, ומה אתנו? לא ראויים להסברה... זה הג'וב שלך זה מה שאתה חייב לנו, לכל הישראלים!
בטח יגידו לי שרה"מ עסוק. שממש אין לו רגע זמן לדבר אל העם בציון. יש לו המון עניינים על הראש, כבד לו, קשה לו. שוב נזכיר: לא בקשנו לא לחצנו עליך להיות ראש הממשלה כבר הכרת את גודל האחריות זה לא חדש בשבילך, רצית בתפקיד קיבלת אותו. בשביל מה? ומה איתנו? כל עוד תהיה בשלטון נחיה אנחנו בין ועדת חקירה אחת לשנייה? לא נשמע מילה מהמנהיג הראשי, נחיה תלויים באוויר כמו במדינה טוטליטרית? ניתן לתקשורת להביע את דעתה בו בזמן שאין לתקשורת שום אפשרות לשלוט, רק לדבר? לא. תקשורת ויחס"צ זה לא תחליף לשלטון.
מתי תתחיל לשלוט באמת?

תאריך:  20/06/2010   |   עודכן:  20/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איפה ביבי?
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
לופתת את ביבי בגרונו
בן דוגית  |  20/06/10 12:38
2
ביום המשט נוסע עם אשתו אדיש
שושפרי  |  20/06/10 13:04
 
- בוחרת בשלי יחימוביץ?
רונן גולדשטיין  |  20/06/10 14:30
3
אף פעם. לכן שילך הביתה ל"ת
שרה  |  20/06/10 13:16
4
ל 1+2: לדעת טוב ורע
חיים קרייטמן  |  20/06/10 16:08
5
את ואיתן קלינסקי, זוג מהשמיים ל"ת
אזרח המדינה  |  20/06/10 21:25
6
אסור לביבי להתערב
מילמן  |  21/06/10 10:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה בנבנישתי
עד מתי אנחנו הולכים להלך בין הפלסטינים כמו היו דני-דינים, רואים ואינם נראים? משום שכל עוד נהלך כך, עם מטפחת קשורה לעינינו, אני וגם אתם אחראים למציאות הזו
גורי גרוסמן
מה לנו כי נלין על אחינו החרדים, בעוד אנו החילונים יושבים נרפים אל מול מאבקי הענק שלהם?    אם לא נתפכח - כוחנו ייחלש
אמציה חן
אין מנוס מאימוץ המסקנה כי למרות השינויים שחלו בצה"ל מאז הקמתו - מתמיד הפיקוד הבכיר באדיקות לחשוב ולהגיב על-פי דפוסי ההנהגה והניהול של האבות המייסדים    יש לחייב את הממסד להסיט את החשיבה הלאומית בקשור לצה"ל מרכילות סתמית לחקר יסודי - על-מנת להביאו, ומיד, לרמת תפקוד אופטימלית
ראובן לייב
מסעדת "קיטון" התל אביבית מציעה לסועדיה תפריט עשיר של מעדנים מזרח-אירופיים לפי מסורת בית-אבא
נרי אבנרי
המאמר הזה חריג ומגובה באשכול קטעי וידאו שהוצאתי מהארכיון. בחרתי להתמקד באותה פרשה שהכניסה את העיתונאי יואב יצחק להיסטוריה: פרשת ויצמן-סרוסי    צריך להתייחס למאמר כסוג של תוכנית טלוויזיה. מי שאין לו זמן, שידלג. ומי שעיתותיו בידו, מובטחת לו חוויית-צפייה ש'חבל על הזמן'...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il