X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
צבעתי את השיער לצבע בלונד, התחרטתי, חזרתי למספרה והפכתי לבלונדינית מתמיד יפה, קצת טיפשה או גם וגם?
▪  ▪  ▪
מה עדיף - ברונטית או בלונדינית? [צילום אילוסטרציה: AP]

קוראים יקרים, לא תאמינו, אבל נכנעתי. כן כן אני יודעת שאתם המומים, אבל החלטתי לשים את ראשי בידיו של איש מקצוע מנוסה (ולא, הכוונה אינה לפסיכיאטר, מה שאולי היה עדיף ויעיל בהרבה) ואיפשרתי לו להפוך אותי זוהרת, סטארית, בולטת בשטח ולסיכום - בלונדינית.
בטח תרצו לדעת כיצד השתנו חיי מאותו רגע גורלי. אז למעשה זה החל מביקור ספונטני שהגדרתי אותו כהתייעצות (לפחות לעצמי), אבל כמובן שברגע שנכנסתי בדלת, ידע הספר המנוסה שיש לו כאן הדיוטית בנושא השיער בכלל והצבע בפרט, ואני כחומר בידיו.
"אני רוצה רק כמה גוונים", אמרתי לו באסרטיביות. העיקר לא לפגוע בשיער. שינוי מרענן אך לא קיצוני. אז האדון נענה לבקשתי כמובן. רק כמה גוונים, כמה מאות שקלים, כמה שעות במספרה עם נייר כסף על ראשי ואינספור מחשבות קיומיות והנה זה נגמר ואני אישה חדשה, מלאת חיות, שובבה, נועזת ובעלת ארנק קל יותר.
הבטתי במראה ושאלתי את עצמי האם היה שווה? הרי עכשיו אני איאלץ לחזור לשם כל חודש-חודשיים ולעבור מחדש את כל הדרמה הזאת. הנחתי בצד את המחשבות המעיקות ונסעתי הביתה. בעודי עומדת ברמזור, הבחנתי בבחור חסון ברכב שלידי נועץ בי מבטים. האם זה בגלל הצבע החדש או שיש לי משהו בשיניים, תהיתי. הצצתי במראה ושמתי לב שאני לא מזהה את עצמי. מהמראה הקלאסי והשקט של ברונטית טבעית, הפכתי לפריכה לוהטת המושכת אליה תשומת לב כמו אש, אך האם זו תשומת הלב הנכונה? האם קהל היעד השתנה לרעה?
בעודי מחנה, כבר הבנתי את הטעות שעשיתי. הגעתי הביתה והכלב קיבל אותי בשמחת יתר ובהתרגשות גדולה. כנראה שהוא ממש, אבל ממש אוהב בלונדיניות. חיכיתי שבעלי (אדון 'אמרתי לך') ישוב מהעבודה ונדמה כי עברה שנה עד שלבסוף נכנס בדלת. "בואי תראי לי אותך", צעק בהתרגשות, כי ידע שהוא הולך לראות שינוי גדול ושחובה עליו מתפקידו להתלהב כאילו אני היפה בנשים. "יפה ממי", הוא אמר בחיוך. נראה שהתכונן כבר להגיב בחיוב לא משנה מה. אני, לעומתו, לא חייכתי. דרמטית מתמיד התחלתי לבכות והחלטתי שבלי כובע אני לא מוציאה רגל מן הדלת עד שהזוועה שעל ראשי תיעלם.
יום למחרת, לאחר לילה ללא שינה שבו החלטתי לסדר את הארון מחדש, לנקות את הבית, להכין קציצות ולכתוב קצת (וזה רק בגלל שהמספרה כנראה סגורה בלילה ברוב חוצפתה), ניגשתי בזעם הורמונלי למספרה. הספר לא נרתע. הוא כבר 28 שנה במקצוע, שלא לדבר על העובדה שיש לו בבית אישה וחמש בנות, ששתיים מהן הן תאומות בנות פחות משנה. האיש עשוי מברזל ואפילו הבכי ההריוני שלי לא שבר אותו. לאחר התייעצות, צעקות, דמעות, פרץ רגשי מוגזם ושתיית כמה כוסות מים, שכנראה הוכנס לתוכם חומר הרגעה, נפלה ההחלטה לצבוע את בסיס שיערי לצבע דבש אשר כמובן יעלה עוד כסף וכמובן "יוציא" את הגוונים "החוצה". כך נאמר וכך היה.
לאחר שעתיים יצאתי משם מפונפנת, רעננה ובלונדינית מתמיד. ניסיתי להדחיק את תחושת הכישלון. כן, נכנעתי ללחץ הבלונדיני. כן, שילמתי יותר ועשיתי יותר לשיער משתכננתי. כן, אני בלונדינית, אך זה גבה מחיר כבד מכיסי ומשיערי ומכבודי. האם זה משנה? העיקר שאני יפה וכנראה מעט טיפשה. אז לחיי הניצחון הנשי!

תאריך:  09/07/2010   |   עודכן:  12/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כניעה חסרת אופי או ניצחון נשי מוחץ?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
דעה קדומה ומטופשת
אורנה רב-הון  |  14/07/10 12:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלון שוורצר
לעיתים קרובות מדי נחצים גבולות הלגיטימיות בצורה בוטה ע"י חלק מהמרצים באוניברסיטות - אך האם ניתן לנהוג כלפיהם איפה ואיפה?    אלון שוורצר, סטודנט ורכז סניף "אם תרצו" באוניברסיטת בן-גוריון, מגיב לפיטוריו של ד"ר ירוחם לויט
ד"ר מוטי גולן
בימים טרופים וקשים אלה אנו נדרשים לעשות כל שלאל ידינו להעצים את אהבת החינם שתשמש כאנטיתזה לשנאת החינם
איתמר לוין
על מיסים ושכר מינימום, על פגישת אובמה ונתניהו השבוע    על פרטצ'יה בשדה דב ובשדה התעופה באילת ועל צעדת שליט
ראובן לייב
יש, אומנם, עדיין, חיים יהודיים בגטו רומא ובגטו ונציה, אבל הם הולכים ודועכים
אהרון רול
עלינו לראות במשימת קירוב הלבבות והשיח הציבורי הדמוקרטי משימה לאומית    "מנערים" את המנותקים מהמציאות החברתית והביטחונית הסובבת אותנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il