X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"תהליך השלום" ושיחות ההקרבה (הקרבת ישראל, כמובן) תכליתם איננה שלום אלא היפוכו - הקמת מדינה לאויב בלב ארץ ישראל לפיכך כל מעשה שתוצאתו בלימת התהליך ההתאבדותי הוא מבורך מעשהו של חיים רמון דומה למעשהו של בלעם: בא לקלל ויצא מברך
▪  ▪  ▪
חיים רמון. דומה לבלעם [צילום: פלאש 90]

לשם שינוי, היום התעלתה על עצמה איילה חסון, כתבת קול ישראל, והביאה חדשה עיתונאית מן המעלה הראשונה: דיווח על פגישה של החתרן הבלתי-נלאה מקדימה (חיים רמון), אולי בשליחותו של החתרן הבלתי-נלאה מקדימה (שמעון פרס), עם בכיר ברשות הטרור הפלשתינית, במטרה לחבל באפשרות לקיום מתן ומתן ישיר בין ממשלתה החוקית של מדינת ישראל לבין אותה רשות טרור, בנימוק שאם - חס וקדימה! - תעלה מפלגת קדימה לשלטון בישראל, האויב יקבל ממנה יותר.
למען הגילוי הנאות: "תהליך השלום" ושיחות ההקרבה (הקרבת ישראל, כמובן) תכליתם איננה שלום אלא היפוכו - הקמת מדינה לאויב בלב ארץ ישראל. לפיכך כל מעשה שתוצאתו בלימת התהליך ההתאבדותי הוא מבורך. מנקודת ראות זו, וזו בלבד, מעשהו של חיים רמון דומה למעשהו של בלעם: בא לקלל ויצא מברך.
מכל נקודת ראות אחרת, מעשהו של ארך-הלשון, הידוע בלשונו הפוגענית והחודרנית, הוא פסול. מעשהו דומה למעשיהם האנטי-דמוקרטיים של האוסלואידים מראשית דרכם: חתירה תחת ראש ממשלה נבחר ועקיפתו, במטרה להקים מדינה לאויב, בעטיפה נוצצת של "שלום", שאינו אלא מלחמה: מלחמת אוסלו והמלחמות שבאו בהמשך לה. כאשר יצחק רבין החל להבין שהוליכו אותו שולל, קרה מה שקרה. היום חשוב שבנימין נתניהו יפנה לשלום - לא שלום עכשיו - ולא למדינה פלשתינית. שלום ומדינה פלשתינית בארץ ישראל המערבית הם דבר והיפוכו.
מעשהו של רמון ראוי לכל גינוי וכרוך בקלון, גם אם בית המשפט נמנע בעבר מייחוס קלון למעשה מגונה שביצע רמון בחיילת והורשע בשל כך. חיים רמון הורשע אז בביצוע מעשה מגונה. ההרשעה היא הרשעה והמעשה הוא מגונה, כלומר נושא קלון בחובו. מגונה (לפי מילון "רב מילים") הוא: "מכוער, גס, לא מנומס, מרגיז; הראוי לגינוי בשל היותו מנוגד לחוק, למוסר או לכללי הנימוס". מעשהו של רמון ניחן בכל המאפיינים הללו. עיתוי המעשה, ביום פרוץ המלחמה הכושלת בלבנון בקיץ 2006, ממחיש עוד יותר את אטימותו של האיש. ההרשעה יצרה קשר בל-ינותק רמון-קלון. ההבחנה המתפתלת בין מעשה מגונה עם קלון לבין אותו מעשה ללא קלון נראית כ"משפטפטת". באמצעותה ניסו שופטיו של רמון גם להישאר נאמנים לפסק-דינם וגם להיכנע ללחץ תקשורתי בלתי הגון ובלתי הוגן שלא לחסום את מי שהורשע בעבירת מין, בדרכו חזרה אל שולחן הממשלה, בבחינת "לא תחסום שור בדישו".
הייעוץ שנתן חיים רמון לנציג בכיר של רשות הטרור הפלשתינית הוא תוצאה של הסלחנות הישראלית כלפי מעשי חתרנות נגדה, בין אם בעבר היה מדובר בייעוץ שנתן ח"כ אחמד טיבי לרב-המחבלים ערפאת, או בתשלום גימלת חבר-כנסת לעזמי בשארה (שהתקשר לעריקאת תוך כדי הפגישה עם רמון), ובין אם בהווה מדובר בייעוץ שנתן רמון לאחד מממשיכי דרכו של אותו רב-מחבלים. לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב.
חיים (בלעם) רמון ידוע כמי שמשאיר אדמה חרוכה מאחוריו: כך בקופת חולים ובהסתדרות שאותן החליש כאשר עמד בראש מערכות אלה; כך בניהול מסע הבחירות של לא אחר מאשר שמעון פרס ב-1996, תוך ניסיון לגרוף רווח פוליטי מרצח רבין; כך בדחיפת "גדר הביטחון" הבזבזנית שאין לה דבר עם ביטחון אלא עם העשרת קבלנים ועם ניסיון להסיג את ישראל ולכלוא אותה מאחורי הגדר הפוליטית; וכך - הלוואי - במעשהו הנוכחי, שיש לו פוטנציאל של גרימת נזק רב למפלגה הלא-נקייה קדימה. אם כך יקרה, כי אז ניתן יהיה לומר: בא לקלל ויצא מברך.

תאריך:  29/07/2010   |   עודכן:  30/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בא לקלל ויצא מברך
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
מר בריימן, איזה מין מדען אתה?
הוירוס בפה של ה'  |  29/07/10 14:58
2
תגובה
צנחן  |  29/07/10 15:59
 
- מי שמאמין לאילה חסון, יבושם לו
לילי שלולמרט  |  29/07/10 17:26
3
לא רמון-כי אם פצצת סירחון.
פלא יועץ  |  29/07/10 16:06
4
רק "מעשי חתרנות", וזהו?
הניה  |  29/07/10 20:00
5
ראש ממשלה חייב לפנות ליועץ משפ
ישע  |  29/07/10 23:20
6
פשוט חולה
ע.ג4  |  29/07/10 23:51
7
מגע החלודה של רמון הורס כל
רמון-אנטי מידס  |  30/07/10 11:24
8
רמון = קלון ל"ת
בתיה  |  31/07/10 00:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורן קאשי
שירי "עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה" עדיין מהדהדים, גם לאחר חמש שנים מאז ההינתקות. במלאת 5 שנים יש לעצור ולשאול: מדוע 'מתנחל' הפך גנאי? היכן הימין הלא-דתי?    ערב פרשת עקב, הוויכוח אינו על ההתיישבות, אם כי על מקום הציבור הדתי בארץ ואופייה של ישראל
יוסף קנדלקר
בחופשה הראשונה שלו הוא בא הביתה ומתחיל לדבר סינית?    אימא יקרה, להלן מילון קטן שיסייע לך להבין את בנך החייל המלומד
עפר דרורי
התעלקות התקשורת על רה"מ בנושאים שאינם רלוונטיים פוגעת בעיקר בתקשורת עצמה והופכת אותה ללא רלוונטית בנושאים חשובים
מרגריטה טל
אנחנו הנשים, בנושאים רבים בחיינו, מאמינות רק לעצמנו, לאימנו ובמקרים נדירים לחברה הכי טובה    אולם, כאשר מדובר על השקעות פיננסיות רבות מאיתנו נאלצות לבטוח בהחלטות של הבעל או בייעוץ של עובד בבנק    זה לא חייב להיות כך
הרב ישראל רוזן
בקרב רבני 'צוהר' גמלה החלטה לייסד בית-דין לענייני משפחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il