|
1 |
|
|
1- ציטוט מדברי יוסי דר: "מה שאין כן לענייננו: כאן המדובר בעדות ישירה של אדם שנכח באירוע המדובר ושמע את מה ששמע. כלומר, המדובר באדם שנכח באירוע וקלט - בעזרת אחד מחושיו: חוש השמיעה - את אשר ארע שם."
לדעתי יוסי דר משקר. בתור עו"ד הוא יודע שכאן לא מדובר בעדות בכלל, כי אותו אדם (אם הוא בכלל קיים) מסרב להזדהות בשם, כתובת ומס' ת"ז.
2- עדות מוסר אדם בפני בימ"ש או בתצהיר נוטריוני. איילה חסון היא לא זה ולא זה.
3- לא סביר שחיים רמון וצאיב עריקאת ינהלו שיחה כה חשובה בנוכחות אדם אחר. חמשים סנטימטר קירבה זה ממש "שבת אחים גם יחד".
4- למען הגילוי הנאות: אני לא מעריך את רמון ולבני. מותר לבקר אותם, אך בבקשה בצורה מבוססת. יריות מהמותן לא מקובלות.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שה. |
|
|
|
|
|
כל אשר אמרת הם דברי הבל. אין לך שום מידע שהפרסום שגוי או שקרי. הנחת היסוד שרמון לא היה מנהל שיחה כזו בקרבת אדם זר היא השערה חסרת יסוד. מי שמסוגל לנשק בחורה בכוח ערב מלחמה, כנראה שיכול לעשות טעויות נוספות כדוגמת זו. על עולם הערכים המעוות של חיים רמון אפשר לכתוב ספרים ואולי כרכים רבים. ולכן אירוע כזה הוא בהחלט אפשרי.
מכל מקום, גם עדות שמיעה קבילה בבית המשפט, ואין זה נכון שעדות שמיעה פסולה מעיקרה. מה שנכון הוא שבית המשפט עבר בעשור האחרון מקבילותן של ראיות למשקלן של ראיות. כלומר, עדות שמיעה קבילה אך משקלה פחות מעדות ישירה.
מה גם שכלל לא בטוח שמדובר בעדות שמיעה ולא בעדות ישירה. העד במקרה זה, שזהותו טרם נחשפה, מדבר מכלי ראשון על מה ששמע ויתכן גם שהקליט. ולכן לא מדובר בעדות שמיעה אלא בעדות ישירה. אם יש הקלטה יתכן ואין צורך אף בעדותו. ככל שמדובר בשיחה שהתנהלה במרחב הציבורי, ספק אם מדובר בהקלטת סתר אסורה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שאול א. |
|
|
|
|
|
1- כל פעם שמישהו ברשת מכנה אותי "טמבל" או "דברי הבל" אני יודע שהמגיב הוא איש שב"כ או פרקליטות. בלשון כזאת אתם פונים לנחקרים שלכם, לא?
2- אין לי מידע שהפירסום שקרי. גם אין לי מידע שהפירסום אמיתי. במצב זה יש להתעלם מהידיעה, עד שהאדם שטוען שהיה שם יזדהה בשמו, כתובתו ומס' ת"ז. כמו כן עליו להמציא ראיה על שהיה במקום, למשל חשבונית מע"ם שנושאת תאריך ושעה, עבור המשקאות שהזמין במקום.
3- שנינו יודעים שהאמור בס' 3 דלעיל לעולם לא יקרה. בתור איש שב"כ אתה בוודאי יודע מדוע.
4- שנינו ראינו את תצלום הקצינה לאחר הנשיקה, בו רואים אותה תוחבת את שדיה לתוך גופו של רמון. כך לא מתנהג קרבן של מעשה מגונה בכפיה. אפילו המתלוננת ה' הודתה ששלחה לרמון את מס' הטלפון שלה לתוך ישיבת הממשלה.
5- את טענתך שהאירוע בין רמון לעריקאת הוא אפשרי אי אפשר להפריך. אם תקרא את חוקי מורפי תבין שלכל אירוע יש הסתברות לקרות. יש אפילו הסתברות גדולה מאפס שחבר כנסת ימות מפגיעה של חץ מורעל של אינדיאני. כל ההשערות האלה לא יכולות לבוא במקום ראיות מוצקות לכך שמישהו האזין לפגישה שכביכול התקיימה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ח. פרלמן |
|
|
|
|
|
לא מרגיש עד כמה אתה כזבן, בלעז, שקרן, כרוני. למחלה הזאת קוראים פסיכופטיה, כלומר אדם שאינו מבדיל בין אמת ושקר. רמון הוא עבריין שהורשע בבית משפט בעבירת מין. בית המשפט בחן את כל הראיות ושמע את הטיעונים המטומטמים של העבריין ומשום מה לא התרשם מהם. בית המשפט גם קלט שרמון השתמש ב3 נשים לעדות שקר שמשום מה לא הועמדו עד היום לדין. העבירה בה הורשע היא מסוג העבירות המעוררות סלידה בציבור הנורמטיבי ולכן מוטב שרמון התחבא באיזה חור עד שארית חייו העלובים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רוני |
|
|
|
|
|
אני בהחלט שייך לציבור הנורמטיבי אך אינני מזדעזע ממעשהו של חיים רמון. העובדות הלא מוכחשות: קצינת צה"ל התאהבה בחיים רמון וחיזרה אחריו בצורה אינטנסיבית. דרשה ממנו צילום משותף ואף נשקה לו. לאחר הנשיקה הצטלמה איתו שוב. רואים בבירור שלאחר הנשיקה היא מחבקת אותו בחוזקה ונועצת את שדיה בשקיקה לתוך גופו החסון. לאחר שנכנס חיים רמון לישיבת הממשלה לא נרגעה הקצינה המאוהבת ודאגה לצלצל אליו בטלפון נייד לתוך הישיבה ע"מ למסור לו באופן אישי את מס' הטלפון שלה ולהזמינו לחופשה משותפת לחו"ל. כל הנסיבות הנ"ל סותרות את הטיאוריה המזויפת של מעשה מגונה בכפיה.
מה שכן מזעזע את הציבור הנורמטיבי הוא דו"ח מבקר המדינה על האזנות סתר בלתי חוקיות ועל הסתרת כל העובדות שהיו עשיויות להביא לזיכוי מלא של חיים רמון.
כפי שאתה רואה, רוני, יש כנראה בארץ שני ציבורים נורמטיביים: 1) ציבור נורמטיבי שמחפש צדק ויושר; 2) ציבור נורמטיבי שהנורמה שלו היא להרשיע אנשים ע"ס תיקים תפורים, מצוצים מן האצבע.
אולי אתה שייך לציבור מס' 2, מי יודע? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ח. פרלמן. |
|
|
|
|
|
ורק נוני מוזס ו"ידיעות אחרונות"ממשיכים לדחוף לנו את ה-0הזה כאילו היה מנהיג והוא בעצם כלום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הציבור סולד ממנו |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
ממליץ לקרא את הכתבה ואת המוסבר בה.
לאלו מאיתנו שאינם משפטנים, ולכן קל יחסית לבלבל אותנו בטיעונים משפטיים עם שמות ש"נשמעים רלוונטיים", אך אינם מתאימים לנושא הנידון.
ושוב תודה על ההסבר, יוסי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נתנאל |
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
עו"ד דר כותב על שמיעה באמצעות האוזניים בלבד, מאחר שעדיין לא נודע כיצד אותו אדם "תיעד" כלשונה של איילה חסון את השיחה שבין רמון לעריקאת. אך אפשר להיות בטוח, שיש גם הקלטה. קשה להאמין שאיילה חסון, עם נסיונה הרב בתחום זה, וכמוה מנהלי קול ישראל, היו מעזים לפרסם מידע על שיחה כה בוגדנית בלא שהעד הציג בפניהם ובאוזניהם מידע מוקלט, שכן ללא מידע כזה היה עליהם לסמוך על עדותו בלבד, וזו עלולה להתגלות כשקר גמור.
לדעתי, לא פורסם כיצד "תועדה" השיחה, כדי להעמיד את רמון ואת לבני במבוכה ולאלצם להימנע מהכחשת עצם השיחה, בלא שיוכלו לדעת מה בדיוק הוקלט.זו גם הסיבה לתגובותיהם הנבוכות והמבולבלות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה, עורך-דין |
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
צירוף המקרים המדהים הזה. רמון נפגש עם צאיב עריקאת בעיר המזרחית, וממש במקרה 50 ס"מ על ידם יושב דובר עברית שמקשיב לכל השיחה ומספר עליה בקול משובש בטלביזיה. זה מריח מסוכן שב"כ ממרחק של קילומטרים. איך הוא ידע על הפגישה? אולי האזנות סתר? מי יודע... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אשר הקליט הכל |
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
שמשום מה קל לי מאד להאמין לכל שפורסם... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אזרחית |
|
|
9 |
|
|
אם כל מה שאמר מי שאמר הוא שקר וכזב , חיים רמון שהוא עורך דין בהכשרתו , לא היה מגיש מיד תביעת לשון הרע ? ומה עם פרס ומשכן הנשיאות ? לא היה רוצה לשמור על נקיון כפיו ? אם לא נשמע משהו בכוון הזה , משמע שהאיש שאמר לא סתם אמר ! ואתם חושבים לרגע שאיילה חסון היתה מסתכנת בתביעת דיבה אם לא היו לה הוכחות שמה שהאיש אמר אמנם נתן להוכחה ? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ישמעאל |
|
|
10 |
|
|
התכונות המתאימות לטיפול בעניינים הקשורים בחיים רמון.
בכל זאת כבר למדנו דבר או שניים על האיש הזה במהלך שנות דור שהוא השתכר מהקופה הציבורית ו"תרם" את יכולותיו ויוזמותיו לחיינו כאן!!
שם ת"ז כתובת קבלה. נו באמת.
האיש דיבר והוקלט ודבריו פורסמו בפרהסיה שאין גדולה ממנה ולמי שצריך נתן את זהותו ואת הבטוחה לאמיתות עדותו וכן לא היה לבדו שם. לנו זה מספיק על סמך מקרים מהעבר.
לכותב המאמר, תודה על ההארה שלך, השימוש המוטעה במכוון במונח עד שמיעה חייב את ההבהרה הזו להדיוטות כמוני. תודה. זה רק מוכיח על ניקיונם של לבני כמו גם רמון...
והערה למגיב, שכחתי את שמו, בעניין מיקומם של שדיה של המתלוננת על רמון.
כן גם אני ראיתי את גופה הצמוד לגופו אך אני ראיתי גם את ידו המקיפה אותה, ואת מפרקי כף ידו הלבנים ממאמץ להדקה אל גופו. לא נראה שהתנוחה הזו נעשתה מרצונה, אלא ממש ההיפך.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עין צופיה |
|