X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"ביפ" הוא לא הערוץ הראוי הראשון שחברת הכבלים שולחת הביתה, ומאות לקוחותיה המאוכזבים יתאוששו די מהר. ל"קשת", לעומת זאת, ייקח קצת יותר זמן. שי גולדן מפרשן את מלחמת הוט והגורילה
▪  ▪  ▪
"טופי והגורילה" בערוץ ביפ [צילום: יח"צ]

מסתמן: מלחמת עולם בין "קשת" ל"הוט" על-רקע העניין המאוד לא קומי של הסרת ערוץ "ביפ" מרשימת הערוצים של הוט. אבל אם מורידים לרגע את הווליום של תופי המלחמה, אפשר לנסות ולהכניס מעט פרופורציה לכל הקשקשת ברשת ולהודות שזו לא הפעם הראשונה שהוט בוחרת להוריד ערוץ מהאוויר; לא הפעם הראשונה בה הערוץ המסולק הוא ערוץ ראוי ממש (CNN ,ESPN - אם למנות שניים זכורים במיוחד); ולא פעם ראשונה בה היא מציעה לקהל שלה תחליף מביך, שלא לומר, כזה שעולב ממש באינטליגנציה של הלקוחות שלה. "יורו ספורט 2" הוא תחליף ל-ESPN בדיוק כמו שהתחממות היחסים עם טורקיה מהשבוע האחרון היא חלופה לפצצת האטום האירנית. לומר לצופים ש"קומדי סנטרל" הוא חלופה ראויה לערוץ שבעשור האחרון גידל (פחות או יותר) את רוב הטאלנטים שמובילים היום את העשייה וההגשה הקומית בטלוויזיה בישראל - היא אמירה שלא משנה כמה אתה חושב שהצופים שלך מטומטמים, עמוק בלב, אתה משוכנע שהם מטומטמים אפילו יותר מזה.
ועוד אני כותב את כל הדברים האלה, מוכרחים לומר את האמת והיא, שזכותה של הוט להוריד את ביפ. וגם: שמקסימום הנזק שהיא צפויה לספוג הוא כמה נאצות ויראליות באינטרנט ואולי כמה מאות לקוחות נוטשים. עידכון: הוט היא חברת טלפוניה ותשתיות. לשם הולך המיקוד האסטרטגי שלה ולשם הולכים המשאבים שלה. שביעות הרצון של לקוחות האינטרנט המהיר שלה ממהירות הגלישה שלהם מעניינת אותה פי מאה מזהות הערוץ שיאכלס את הפוזיציה 6 בממיר.
ועוד ברור: אלמלא היה ביפ ערוץ בית של קשת החזקה והטווסית, לא הייתה קמה מהומה (תקשורתית) גדולה כזאת. קשת נתפסה בלתי מוכנה לכל אורכו של המהלך הזה. היא הגיבה מעט מדי ומאוחר מדי - והקמפיין שלה מהשבועות האחרונים היה בלשון "ארץ נהדרת", טיפה פאתט.
והאמת האחרונה היא - שאחרי הכל, אם מסכמים את שנות ביפ על המסך אפשר להודות שהוא היה ערוץ לא רע בכלל שהיה אחראי גם ללא מעט רגעים טלוויזיוניים רעים ממש. מדובר במכה לצופי הוט, אבל לא כזאת שממנה הם לא יתאוששו באותה קלות ואדישות בה הם הוכיחו בעבר לקברניטי הוט שהם יודעים להתאושש. לקוחות ישראלים, נו - לך תבין.
כמה מהר תתאושש קשת מהסטירה שחטפה - אה, זה כבר עניין אחר לגמרי. אם יש בה תבונה - אני מאמין שהיא תגנוז את הרעיונות המופרכים על חרמות VOD ועוד מיני עוולות שפוגעות בצופים, הרבה יותר משהן פוגעות בהוט. אם פניה של קשת למלחמה, זו נדמית כמו מלחמה שיש רק לה מה להפסיד ממנה. אחרי הכל - לא משנה איך תסתכלו על זה: המקל של הוט פשוט הרבה יותר ארוך.

תאריך:  30/07/2010   |   עודכן:  30/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
אין כמו יום שישי בצהריים במסעדה הבולגרית של "שרה" ביפו
אברהם (פריצי) פריד
היועצת המשפטית, העולם בלי פלייבוי    האולמפיאדה האמיתית    להחרים לתהילה
אלכס נחומסון
בית המשפט אינו מבין או שאינו רוצה להבין את הסיבה לביקורת הנוקבת שנמתחת עליו ועל החלטותיו מכל שכבות הציבור    הביקורת לא חודרת ואינה מחלחלת    הם ואפסם וצדקתם ואין בילתה
אברהם שרון
הנה הם שוב הם יורים    הם פוגעים, הם מנסים אותנו, כמי שחשים ויודעים כי "שקט הוא רפש", כמאמר בית"ר    אבל מי שמשחק באש זה אנחנו, שלא מגיבים תגובה חריפה, כתגובתו של אדם שמישהו יורק לו בפנים – בז לו ומשפילו
איתן קלינסקי
באותו נגב שיש בו מקום לחוות חקלאיות למשפחות יהודיות, יש מקום גם לכפר הבדואי אל-עראקיב ולארבע-מאות תושביו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il