X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השנה שבפתח היא הזדמנות נפלאה להשתחרר מהכבלים של האקס הנצחי ולהתקדם אל עבר האהבה החדשה שממתינה לכם כך תתירו את הכבלים ותאפשרו לעצמכם לצמוח בזוגיות חדשה
▪  ▪  ▪
לא להתפשר על פחות מהטוב ביותר [צילום: פלאש 90]

שנה חדשה בפתח וזה הזמן שבו עם ישראל מתחדש - יש אנשים שמחליפים מלתחה שלמה, אחרים משנים את סביבת העבודה שלהם, או קונים אוטו חדש ונוצץ שתמיד חלמו עליו.
רק בנושא הזוגיות נדמה שקשה לנו הרבה יותר להתחדש ולהרשות לעצמנו ללכת עד הסוף עם החלומות שלנו. זו הסיבה שרבים מאיתנו נתקעים למשך שנים ארוכות עם זוגיות לא נכונה שכובלת אותם ועם בן זוג שלא נכון להם. כשאנחנו דורכים במקום, או נתקעים במערכת יחסים לא טובה, אנחנו משננים לעצמנו את המנטרה הידועה ש"זה מה שמגיע לי", או ש"אלה הקלפים שחילקו לנו".
תקופת החגים היא הזמן להחליף את הדיסק הזה, או אם תרצו "לחלק את הקלפים שלכם מחדש". זה הזמן הכי מתאים עבורכם לבחון את המקומות שבהם אתם נתקעים בחיים ולהבין שזה קשור לכך שאתם לא מאמינים מספיק בעצמכם.
להאמין בעצמכם פירושו של דבר לא להתפשר על פחות מהטוב ביותר, מתוך ידיעה שמגיע לכם רק את הטוב ביותר.
אז האם אתם מאמינים בעצמכם? לפני שתענו על השאלה, תנו מבט מעמיק בחיים שלכם. בחנו את בן הזוג שלכם בעיניים פקוחות לרווחה. בלי הנחות ובלי עצימת עין. לא רק האם הוא טוב בשבילכם אלא האם הוא משמעותי בחייכם או שהוא "תפאורה מתחלפת", "כרית נוחה" בינתיים, עד שיגיע הדבר האמיתי.
יכול להיות שתגיעו למסקנה שבן הזוג שלכם לא נכון לכם. עכשיו מתחיל השלב שבו אתם צריכים לגייס את הכוחות להיפרד ממנו. כשאני מדבר על פרידה אני לא מתכוון רק לשלב הפיסי, כי רבים מאיתנו נשארים כרוכים סביב בן הזוג זמן רב לאחר שעזב. אני מדבר על לעזוב את האקס ולעבור לנקסט.
לפני שמשחררים את האקס צריך להבין מה בדיוק אנחנו משחררים. רובנו משחררים פיסית את בן הזוג, אבל לא מטפלים ברגשות, וכל זמן שלא שחררת את הרגשות כלפי האקס - כאילו הוא מעולם לא עזב.
כדי לשחרר את האקס באמת צריך לבדוק היטב את הכבלים שקושרים אותנו אליו. אחרי בדיקה כזו תיווכחו לפעמים שהכבלים הרבה פחות חזקים ממה שנדמה לכם, כמו אותו גוליבר בארץ הגמדים, שהתקשה להשתחרר מחוטים חסרי חשיבות.
אחרי שהתנתקתם מהכבלים נהלו שיחה עם האקס והיפרדו ממנו לשלום. כדאי לדעת שמבחינת התת מודע אין חשיבות לעובדה אם השיחה הזו נערכת כשבן הזוג נמצא פיזית מולכם או שאתם מדמיינים אותו. תגידו לו שאתם אוהבים את עצמכם ולכן אתם משחררים אותו ומאחלים לו את כל הטוב שבעולם. אל תיפרדו בכעס, כי הכעס הוא אנרגיה שלילית שכובלת אתכם.
עשו זאת בשיחה אחת ארוכה ואינטנסיבית, ולא בכמה פרידות קטנות, ולאחריה ניתוק מוחלט. לא ידידות ולא טלפונים בחגים. ניתוק מוחלט. חישבו על הפרידה כמו על עקירת שן. לא עוקרים שן בכמה משיכות, אלא במשיכה אחת גדולה ויסודית.
תהליך השחרור מהאקס אינו קל או פשוט. משפט צרפתי ידוע אומר שבכל פרידה יש מוות. חייבים לחוות את המוות, להתאבל על האקס. כמו במוות פיסי, גם כאן צריך לעבור את כל השלבים - הכחשה, כעס, אבל, השלמה ושחרור.
אל תרגישו אשמה, אל תגידו "זה קרה כי אני לא מספיק טוב". האקס לא נגדכם, הוא פשוט לא מתאים לכם.
אני ממליץ ארבעה חודשים לפחות לא להזכיר את שמו. בקשו גם מחברים לא להזכיר את שמו בנוכחותכם. התייחסו אליו כמיסטר איקס (איקס זה גם פסול בשבילכם) ואם אתם חייבים לדבר עליו אז רק עם גורם מקצועי, כמו חברת "מתחברים" שמעמידה לרשותכם את מיטב אנשי המקצוע בתחום הזוגיות והיחסים.
אל תתחילו מייד לצאת, עצרו קצת. קחו זמן למחשבה. כשאתם נתקעים עם האוטו בצד הדרך זה סימן שיש תקלה. לא ממשיכים לנסוע, יורדים מהאוטו, פותחים מכסה מנוע ובודקים את התקלה. רק לאחר שתבדקו עם עצמכם ביסודיות מה לא עבד תוכלו לטפל בתקלה, ורק אז להיכנס לאוטו ולצאת לדרך שבסופה ממתינה לכם אהבה חדשה. נסיעה טובה.

הכותב הוא מיסטיקן ופסיכותרפיסט, "מתחברים".
תאריך:  12/09/2010   |   עודכן:  12/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עפר דרורי
כמו הרבה חיילי שריון שמעתי את שמו ודמותו המרשימה נישאה בפי כל במהלך שירותי הצבאי    ואכן, זכיתי לחוויה אישית עימו והרי היא במלואה
אורי אבנרי
הסכם מסגרת איננו חוזה-שלום, הוא ההפך מהסכם שלום    באין הסכם אמיתי, סופי ומחייב, הסכסוך יימשך בכל עוזו    אורי אבנרי בקריאה לנהל מו"מ על חוזה-שלום מלא ושלם    השטן החוצה!
מני ישי
מיד לאחר חג ראש השנה, ג' תשרי, אנו צמים את צום גדליה    מהו צום גדליה ומה הרקע לצום?
איתמר לוין
כאשר חבר צוות המו"מ הפלשתיני אומר שהרשות לא תכיר בישראל כמדינה יהודית, הוא חושף את עמדתה האמיתית    אז למה התקשורת מתעלמת מכך?
אריה פרי
לאחרונה מרבים תועמלני השמאל להטיח בימין: "וכי הפתרון שלכם?", "מה האלטרנטיבה לפתרון 2 המדינות?", "כיצד ניחלץ מהשד הדמוגרפי?"    רבותיי, הפתרון הוא פשוט: טרנספר מרצון. פתרון זה הוא היחיד המביא מוצא ראוי מ"הבעיה הדמוגרפית", וחשוב עוד יותר - הוא נוסה והתבצע בעבר במדינות שונות בהן היו קונפליקטים לאומיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il