X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הזלזול באינטליגנציה הציבורית, מצד עורכי ישראל היום, בהחלט הפך לסוג של בדיחותא לאומית הכתיבה בעלת התחביר הלקוי מצד כתביו, הכותרות שלא תמיד מקושרות בצורה הראויה עם התוכן, ובעיקר: הסיקור המעוות בכל הנוגע לראש הממשלה, בנימין נתניהו
▪  ▪  ▪
מרכיב מרכזי בהפיכה פשיסטית

כשמריצים חיפוש מהיר בגוגל על ישראל היום, אפשר למצוא מגוון תוצאות רב, ביניהן את זו הטוענת לביביתון. האמת שאותי, זה כבר מזמן לא מצחיק. הפוצי מוצי של שלדון אדלסון נוסד למעשה אי שם בשנת 2007 הלא רחוקה. אדלסון, כך מספרים, הינו אדם רב ממון הידוע בתור לאומנותו בכל הנוגע למדינת ישראל. אבל בעיקר בלאומנותו לבנימין נתניהו, זה במקרה נבחר גם לראשות הממשלה, כשנתיים לאחר צאת העיתון.
במהלך כהונת רה"מ אהוד אולמרט, אפשר היה לזהות את הרדיפה האובססיבית מצד עורכי וכותבי העיתון נגד מר אולמרט. למעשה עד היום, ממשיכים עורכי וכותבי העיתון לרדוף את אולמרט, ממש כאילו היה סמל מסחרי לעיתון ישראל היום - עיתון אנטי אולמרט.
אפשר לטעון כי אולמרט אכן חשוד בעבירות שוחד, מרמה, מתן עדות שקר, הפרות אמונים, ושאר סעיפים במקרה בו דנן. היו הרבה כמוהו לפניו וסביר להניח כי יהיו גם אחריו. אבל האם אולמרט עצמו הוא הבעיה? או שמא עצם קיומו מול נתניהו?
כמעט בלתי אפשרי לפספס את הכתיבה האובססיבית של דן מרגלית נגד אולמרט. מרגלית, הניחן בשנים האחרונות בכתיבה רדודה בעלת תוכן לא מושך העין, כך מספרים נתוני הרייטינג של תוכניתו בטלוויזיה החינוכית, הופך כהרף עין לחיה רעה ומסוכנת כאשר מזכירים לו את השם 'אהוד אולמרט'. ללא ספק, מרגלית הבין את הג'וב.
נניח לרגע ואולמרט אשם, רק נניח. האם הדבר מצדיק להפוך את המאבק בו לסוג של השתעבדות עיתונאית? האם הדבר מצדיק להמשיך ולרדוף אותו על בסיס אותם טקסטים חוזרים ונשנים, בעיתון הנחשב למוביל בישראל?
הזלזול באינטליגנציה הציבורית, מצד עורכי ישראל היום, בהחלט הפך לסוג של בדיחותא לאומית. הכתיבה בעלת התחביר הלקוי מצד כתביו, הכותרות שלא תמיד מקושרות בצורה הראויה עם התוכן, ובעיקר: הסיקור המעוות בכל הנוגע לראש הממשלה, בנימין נתניהו.
עורכי העיתון, ביניהם עמוס רגב, מקפידים תמיד להלל את הצלחת העיתון, דברי שבח והילולה נכתבו רק באחרונה עם "שבירת מונופול ידיעות אחרונות" - על-ידי רגב עצמו. השבחת העיתון, כאילו היה משול לקאנצלר המדינה, ממש ראש האומה בישראל.
התנהלות החינמון ישראל היום, המנוהל על-ידי מיליארדר התומך באופן מובהק בראש ממשלה, הינה מרכיב מרכזי בהפיכה פשיסטית. שר התעמולה הנאצי, יוזף גבלס, נהג בשיטה דומה כאשר השתלט על מערכות הרדיו והעיתונות בגרמניה, תוך השתקת קולות מתנגדיו, בעיקר אלו היהודים. גבלס הודה בכך בריש גלי כשאמר שהוא מודע לכך שהמשטר הנאצי משתלט על התקשורת, ואף תירץ זאת שהיהודים עשו לדעתו, דבר דומה בטרם עליית הרייך. לפחות הוא היה ישר.
הניסיונות להציג את עיתון 'ישראל היום' כתופעה שולית, והמעטה בערכו בכל הנוגע לממשל ושלטון, הינן תופעות מסוכנות ביותר אשר מוליכות את מדינת ישראל לעבר משטר היררכי. בו למנהיג המדינה יש גם עיתון, העיתון הפופולרי בישראל, שכרגע נמנע מהקמת אתר אינטרנט, באופן זמני.
רדיפת אולמרט מצד עורכי וכותבי 'ישראל היום' מזכירה לי שוב ושוב, פעם אחר פעם, את שירו של מרטין נילמר; "בגרמניה לקחו הנאצים תחילה את הקומוניסטים, אני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי קומוניסט. ואז הם לקחו את היהודים, ואני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי יהודי. ואז הם לקחו את חברי האיגודים המקצועיים, ואני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי חבר איגוד מקצועי. ואז הם לקחו את הקתולים, ואני לא הרמתי את קולי, כי הייתי פרוטסטנטי. ואז הם לקחו אותי, אך באותה עת כבר לא נותר אף אחד שירים את קולו למעני".

הכותב הוא יו"ר ארגון סלון דבורה.
תאריך:  19/09/2010   |   עודכן:  19/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישראל היום או ביביתון?
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
כל בבעלות אשכנזית ולא יהודית
נבו 93206  |  19/09/10 11:55
2
ישראל היום = תחילת הפשיזם
יוסף השופט  |  19/09/10 12:04
3
"ישראל היום" לא מאוזן
אריה פרי  |  19/09/10 14:13
4
כבוד הכותב היקר
אהוד ג  |  19/09/10 15:34
5
לא יעזור
רונן גולדשטיין  |  19/09/10 16:13
 
- רונן, אני מתפלא עליך....
מטאטא  |  19/09/10 18:08
6
יו"ר ארגון המירפסת של ברוך
קפטן קירק  |  19/09/10 16:55
7
השוואה נוראית
דודי ד.  |  19/09/10 17:04
 
- תגובה
צנחן  |  19/09/10 17:40
8
תגובה
צנחן  |  19/09/10 17:15
9
ומה קורה בידיעות?!
רעמסס  |  19/09/10 19:10
10
לא הדר ולא בטיח
איש עצוב  |  19/09/10 19:23
11
ומה עם ידיעות העוטף את אולמרט
בסרטים ופרחים?  |  19/09/10 20:33
12
תלמד לפרגן לעיתון מעולה העם בח
ירדנה  |  20/09/10 09:40
13
קיריל הדר מאמר פנטסטי
מכיר מקרוב  |  20/09/10 10:06
14
קיריל,אתה פסול לעדות ל"ת
נוני  |  20/09/10 15:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעז העצני
אדוני ראש הממשלה, עם כל הכבוד, לא יזמת ולא דחפת בניית ישובים, וגם מה שנבנה בתקופתך היה במקרים רבים תוצאה של לחץ    לא ניכר שאתה מבין את ערך ההתיישבות ואהבת הארץ, כפי שמעידות גם הצהרותיך, שכל מטרותיך במו"מ הן ביטחוניות בלבד    הרשה לי לייעץ לך מי האנשים היכולים להשלים עבורך את הפרקים החסרים
בועז סנג'רו
השופטת דליה גנות: "עניין לנו בחקירה רשלנית חסרה, קיבעון מחשבתי והצגת תמונה מעוותת ובלתי נכונה של משטרת ישראל, ופיקוח חסר של הפרקליטות, וכל הגורמים ביחד הביאו למעצרו המיותר של התובע למשך ימים רבים מאוד"
עמוס גורן
מ"ה. י.ד.אברמסקי - האביר הרומנטי, המאוהב, של הלשון העברית    שום הפרש בין הלשון הכתובה ובין הלשון המדוברת
יאיר דקל
ליד מבנה ציבורי שעובר שיפוץ יש חורשה קטנה ובה אנדרטה לזכר יום השואה    האנדרטה, מתברר, עוברת ימים נוראים ביותר
שולמית קיסרי
הייתי רוצה שביבי יהיה מורגש. שידבר עם האזרחים בישראל על נושאים הבוערים בנפשנו כמו תחבורה עלובה ותאונות דרכים רצחניות, על שכרות ודקירות-ממיתות שהפכו להרגלים יומיומיים    שידבר לפחות כמו שהוא מדבר כאשר הוא מופיע בטלוויזיה האמריקנית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il