|
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
הערבים בונים עם אישורי בניה ובלי אישורי בניה , איתן תסתכל סביב ולא רק ביו"ש, צא לנגב וראה את הכיבוש האיסלמי, צא לגליל ולבקעה, צא וראה. בחישוב פשוט ניתן לראות שהאולוסיה הערבית (הקטנה מהיהודית) יושבת על הרבה יותר קרקעות, בעוד היהודים מצטופפים בערקים צפופות ומגדלי דירות לכול ערבי שטח אדמה וגינה .....ובית לבן ליד ובית לבת.... וכולם רוצים בית קרקע ושטח אדמה ליד... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוציקו |
|
|
3 |
|
שכחת |
|
יונה סוקולובסקי | 24/09/10 13:10 |
|
|
הערבים בונים בשטחי C . בלי רישיון ובלי הגשת בקשה לרישיון.
מר קלינסקי אף התלונן על כך שאחד מידידיו הערבים גר בשטח A ובשש-עשרה השנים האחרונות בנה את ביתו בשטח C ללא רשות וללא רישיון עד שהשלטונות הפסיקו את העבירה.
אשר לכיבוש ברצוני לספר לך על עןרך דין ערבי ושמו עוני-עבד-אל-עאדי שייצג את הערבים בועדת החקירה של מאורעות 1929.
ועדת שאו. מלבד הצהרת הפתיחה שלו בה הכריז שהערבים אינם רואים עצמם מחויבים לציית להחלטות הועדה, הודיע מר עבד-אל-עאדי שהערבים הם הבעלים החוקיים של ארץ ישראל מכוח זכות הכיבוש.
הכיבוש הקנה להם את הבעלות על ארץ ישראל כולה וזבות הכיבוש אינה ניתנת לערעור.
אולי כדאי שתפצמ את דבריך בעניני כיבוש לערבים? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יונה סוקולובסקי |
|
|
|
|
|
א) דנון הדגיש שהערבים בונים בהיתר וברשות בכל יהודה ושומרון. אני ביקשתי להסב את תשומת לבו רק לעובדה אחת פעוטה, שאין רשות ואין התר בשני שלישים של השטח, הנקרא שטח C.
ב) אתה קובע בפסקנות!!! שלא הוגשו בקשות. חבל מאוד שאתה מתעלם מהעובדה שכל הבקשות שהוגשו!!! כולן!!! נדחו !!! על ידי הרשויות .
ג)כששנים רבות אין אף לא התר בניה אחד לאוכלוסיה שגדלה , אנו עדים לתופעה של בניה לא חוקית.
ד) נאמנה עלי עדותך על דברי עורך דין ערבי, שהתבטאותו אינה מקובלת עלי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן קלינסקי |
|
|
|
|
|
אני מתנצל על טעויות ההקלדה שלי.
תשעים אחוז מהבתים, הממגורות, המוסכים והמפעלים בישובי מדינת ישראל בתוך הקוים שלפני 67 נבנו בלא היתר או רישיון.
הרשות ניתנה בדיעבד אחר שהמבנים כבר בנויים היו.
רשויותינו - בעיקר רשויות הבניה מפורסמות בזריזותם להצניע כל בקשה וכל תכנית בניה. הואל נא לבקר במשרדי ועדה מקומית לתכנון ובניה ותראה את ערימות התיקים ובהם כל המסמכים הדרושים לאישור, מתכסים אבק וממתינים לתורן. אפילו אישורים שהוכנו, נחתמו ושולמו אינם נשלחים מיד ואיני יודע למה.
הרעה החולה הזו אינה תוצאה של כיבוש או מנטליות של כובשים.
מכאן שהערבים בונים ללא רישיון. ואם אתה מתמצא במנטליות של פקידים אתה יכול להבין מדוע מעדיף הפקיד שלא לאשר.
לאשר פירושו אקט פוליטי של הטלת החוק הישראלי על שטחים שישראל לא החילה עליהם את חוקיה ומי יודע איזו התקפה תבוא על מי שמאשר דבר כזה? האמריקאים יכריזו שזה סיפוח למעשה והאירופים יכריזו שהאישור אינו חוקי. בועדה לזכויות אדם בז'נבה ידרשו להעמיד את ישראל לדין על הפרת אמנת ז'נבה ובאו"ם יהיה גינוי נוסף לישראל ללא התנגדות מלבד מיקרונזיה .
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יונה סוקולובסקי |
|
|
4 |
|
|
(1) למה מפתיע אותך שדני דנון מדבר אנגלית שוטפת, אולי בתפיסתך, השמאל קשור לשכל ולנאורות, והימין נֶעבֶּעך לבורות ולפרימיטיבסקיות, חשוב על זה, הראית כאן בשבוע שעבר ניצנים של יושרה (עם פרישתך משטוטת ז'נבה) שאינם אופיינים במחנה שלך, וייתכן שתתסכים אתי, ומכאן ולהבא תתבטא אחרת (2) לו הייתה קפאת בנייה בפועל בשטחי יהודה ושומרון המאוכלסים בערבים, לא הייתה שם כל סיכוי למחייה, וידוע שחלקים מהם חיים בתנאים קשים, אך כולם בונים ללא הפסק, ואין מי שיהין למנוע מהם לבנות, כפי ששלטונות המדינה מונעים בחודשים האחרונים מהתושבים היהודים בשטח, ולא יכולה למנוע עוד, מאותה סיבה - פרו ורבו. הן נתוני הלמ"ס שלנו והן נתוני הלמ"ס הפלשטיני מצביעים על גידול משמעותי בכל שנה באוכלוסייה הערבית ביהודה ושומרון, ואלה לא גרים תחת כיפת השמיים ראה http:. אז אנא חדל לקשקש, שמא נשייך אותך לחבריך, מקשקשי קומקום מדופלמים. מותר לך להתנגד לבניה באריאל, כפי שלי מותר להתנגד לבנייה אצלך בבית, מדינה חופשית, אבל בוא נשמור על רמת אינטגריטי ואמת בויכוחים, כי אחרת מכלים אנו את זמננו לשוא.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
5 |
|
|
הלאומנות הימנית הקיצונית, הגזענות הנפשעת והפאשיזם היהודי-הישראלי הנתעב והנאלח מבית מדרשם של 'הליכוד', דני דנון והימין הלאומני, הגזעני והפאשיסטי הנתעבים - לא יעברו!!!!
לסגת לאלתר מכל השטחים הכבושים - צו השעה!!!!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
די לכיבוש המזויע! |
|
|
6 |
|
|
הכבוש הערבי מוסלמי של ארץ ישראל שלנו בשנת 635.
ואת הכבוש הזה צריך להשיב אחור |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פנחס |
|
|
|
|
|
מר פנחס , מה שאתה מבקש רק יביא לחורבן הבית השלישי.
מה שאני מבקש זה לשמור על הבית השלישי, ולכן יש להקים שתי מדינות לשני העמים ולהפסיק עם הכיבוש שתחילתו 5.6.1967. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ידידיה אבן חן |
|
|
|
|
|
תקשיב למה ששכינך אומרים ואל תתמון את הראש בחול |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
7 |
|
|
מר דנון צועק שלום.
מר דנון צועק ,שהוא אינו מוכן לשלום כל עוד הפלשתינאים בונים ואנחנו היהודים איננו בונים בתי ספר וגני ילדים לאוכלוסית המתנחלים. איננו בונים לאוכלוסיה שהתרחבה.
מר דנון אינו סופר את הערבים שכבר 43 שנים בחלק הארי של השטח אסור להם לבנות. חוץ מירח דבש קצר בתקופת רבין וחוץ מאזורי A'ו-B' אחרי אוסלו.
דנון מדבר על שלום אבל לצערנו יש לנו נציג של ימין שבהו חושיו המוסריים עם הכיבוש . לא אכ]ת לו שבשורה ארוכה של ישובים לא ניתו אישור והתר בניה כבר 43 שנה.
הבעיה היא שלא רק דנון לא מתרגש שהעם איתו מבקשים היום לחתום על הסכם שלום , כבר 43 שנה הקפיא את הבניה ברוב עריו וכפריו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבי יצחק וישמעאל |
|
|
8 |
|
|
זה באמת לא בסדר שלא נותנים למתנחלים לבנות את ביתם. אבל מה פתאום לחשוב שיש כאן עם שמקפיאים בניגוד לרצונו את הבניה כבר שנים רבות ולא רק עשרה חודשים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אברי בן צדוק |
|
|
|
|
|
אני בהחלט מסכים איתך שיש כאן עם , העם הפלשתינאי, שכמעט בשני שלישים של השטח , ישראל מקפיאה את הבניה לא עשרה חודשים , אלא כבר שנים רבות.
אף לא בקשה אחת שהוגשה קיבלה התר בניה.
חבל שההתנסחות היפה של מר דנון אינה כואבת את האיסור המוחלט על בניה בישובים הפלשתינאים בתחומי שטח C, כפי שהיא כואבת את כאבם של אנשי עופרה ובית אל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן קלינסקי |
|
|
|
|
|
שאתה יוצר דו שיח רק עם אנשים שמסכימים אתך? אני יודע שאין הרבה כאלה, אבל דווקא משום כך, היית צריך לדבר עם הצד שכנגד, הרי הבדידות לא קלה על האדם. ואם נשים בצד את הדאחקות, הרי שניתן להבין את אלה שישובים על הטריבונות ולא יורדים למגרש, אוהדים, צועקים, מקללים, מפצחים גרעינים, אבל לא יורדים, לא מתחכחים מימין ולא מתחכחים משמאל. אפשר גם להבין כמובן את השחקנים, אלה שעל כל תנועה של היריב, מגיבים ב 20 תנועות ושיגועים, כיף לפעמים לראות אותם, הם לא חיים בלי היריב, ובכל מאודם מתייחסים כמעט רק ליריב. אפילו השופטים מתייחסים במידה שוה לשני הצדדים. ואתה, יורד למגרש, מלטף את מלטפיך, ומאלה החולקים על דעתך, אתה מתעלם. עד כמה חושב אתה שגישתך זו מועילה ל CASE שאתה מנסה לייצג? זה אפילו לא ויכוח על משקל נסוג, כי אתה נסוג עוד הרבה לפני תחילת הויכוח, ואולי זה כל סיפור הנסיגה של המחנה שלך, עושים שלום עם החברים לתנועה, ומפני כל מי נראה כאילו הוא חזק, או כאילו הוא שונה, אתם נבהלים ובורחים?. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
|
|
|
בדרך כלל עניתי לאנשים שחולקים על דעתי. וכך עשיתי הפעם שעניתי ליונה ס.
השתדלתי לנהל דיאלוג בעיקר עם הימין. אודה שהחלטתי להפסיק לענות לחולקים על דעתי, כאשר נתקלתי במלים כמו :יא טמבל, בוגד ועוד מלים המתייגים אותי עם הנאציזם והטליבאן .
לכן לא נותר לי אלא להתנצל בפניך שלא עניתי לך, הגם שדבריך החולקים על דעותי, היו בהחלט ראויים לתגובה.
ולעצם העניין, אני בקשתי ברשימה הקצרה להאיר רק נקודה אחת והיא - שבכשני שלישים של השטח יש הקפאה מאונס של הבניה בישובים הפלשתינאיים התחומים בשטח C כבר כמה שנים, למרות שיש להם אותם צרכים קיומיים כמו למתנחלים שהבניה הוקפאה בישוביהם לעשרה חודשים.. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן ק. |
|
|
|
|
|
אני רק מבקש להוסיף לאיזון, שכעת ככל הנראה "על הנייר" אין בניה לא ערבית ולא יהודית בשטחי יו"ש, אך בפועל, המדינה מפעילה את כל ה"תותחים" רק נגד הבניה היהודית: כוחות אכיפה ושיטור קרקעיים, דרך מזל"טים, ולא אתפלא אם שיעבדנו גם את הלווין עמוס למטרה ה"נעלה" הזו, במקום לאסוף עוד נתונים על הגרעין האיראני והטילים הסוריים.
ככל שהבנייה בשטחי יהודה ושומרון היא חטא (ואני ודאי לא חושב כך) הרי שהיא חטא קדמון, של ממשלות שמאל בעיקר, אשר תבוא לידי פתרון או בהאשרת ההתישבות על הקרקע תוך מתן אישורי בניה, או הורדתה מהקרקע, ואז לא יהיה צורך באישורי בניה, ולכן פתרונות הביניים החד צדדים, נעים בין טעות היסטורית לבין רע הכרחי, תלוי ברמת ההיסטריה, וברמת הלחץ האמריקאי המופעל עלינו. אם תופסק הבניה יהיה זה ניצחון טקטי בנקודות לצד שכנגד, וההחלטה אם לתת לצד שכנגד את סוכריית הניצחון הזו היא החלטה טקטית, אשר מחירה כבד, אך ודאי שהיא בסמכות הדרג המחליט. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
9 |
|
|
מדינת-דת יהודית קיימת זה מכבר בבני-ברק;
מדינת-דת יהודית קיימת זה מכבר במאה שערים;
מדינת-דת אינה יכולה להיות מדינה דמוקרטית, לכן איראן אינה מדינה דמוקרטית;
מדינת-אפרטהייד אינה יכולה להיות מדינה דמוקרטית;
התנחלויות של אזרחי מדינה כובשת בשטחים המוחזקים תחת כיבוש וממשל צבאי - הופכת את המדינה הכובשת למדינת אפרטהייד מובהקת.
אשר על-כן, מדינת-ישראל כיום היא מדינת-דת אפרטהיידיסטית. |
למיטיבי קרוֹא |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידן סובול |
|
|
|
|
|
רק הראש המעוות שלך ממציא "מדינת דת". מדינת ישראל היא המדינה של היהודים.אם לא ברור לך מה זה יהודים תשאל את החברים שלך הנאצים. רק הראש הסמולני שלך פועל על פי הקודים
של הבולשביקים שאוצר המילים שלהם מוגבל לאפרטהייד,פאשיסטים וגזענים. מה שלא נכנס לך למוח יכנס דרך הגרון.תקרא ותפנים:
1.מדינת ישראל היא המדינה של העם היהודי
2.לבני המיעוטים לא יהיה שוויון מלא למרות שיהנו מזכויות רבות.
3.המשטר הוא דמוקרטי מתגונן מפני כל מי שינסה לפגוע בעיקרון א',מי שיפגע במדינה שלא יצפה להגנה מהדמוקרטיה.
4. תרשום את הIP של הטוקבק הזה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
|
|
|
אלישמע, גזענית קטנה, מושתנת ופחדנית תמיד היית והינך, וככזאת תשובי בבוא יומך לעפרך.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידן סובול |
|
|
|
|
|
אני מצר שבויכוח אתה משתמש במשפט "החברים שלך , הנאצים". אין הצדקה להשתמש בביטוי הזה עם אדם, שאתה משוכנע שהוא אינו צודק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן ק |
|
|
|
|
|
מדובר בפאשיסט קטן שמכנה את המדינה ואת המתיישבים בתואר הזה
על בסיס כמעט קבוע. אני יודע לדבר בשפה שלו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
|
|
|
השימוש היומיומי במילים כמו "בוגדים" , "וירוסים" , "ג'וקים מסוממים", "עוכרי ישראל" , "סרטן בגוף האומה" וכיוצא באלה - לקוחות ישירות מהמילון היומיומי של הימין הקיצוני; ימין שממנו יצא חובש הכיפה שרצח את ראש ממשלת ישראל, יצחק רבין; ימין שממנו יצא האברושמי שרצח את איש השלום אמיל גרינצווייג; ימין שממנו יצא רוצח המתפללים במערת המכפלה, ד"ר סטריינצלאב גולדשטיין, ועוד. |
ועוד ועוד פשיסטים יהודים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עידן סובול |
|
|
|
|
|
השוטים.תזמין את גם אבא הוא ישמח. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
10 |
|
|
לפעמים לא ברור אם אתה משמש כאידיוט שימושי של הפלשתינים, או שאתה פשוט פאשיסט פלשתיני.
מדבריך אפשר לחשוב שלא בונים ביהודה ושומרון הפלשתינאים כתוצאה מכבוד לחוק הישראלי , ושכך הדבר גם בגליל ברהט ובירושלים.
גיוון שהמציאות מראה שאפילו מילימטר של אמת אין בדבריך, וזה מתחבר עם כל הכתיבה השוטפת הלא ציונית שלך,
נשאלת השאלה.. האם זוהי הפנסיה שלך ???? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דמגוגיה של איתן |
|
|
|
|
|
רק לעירית ירושלים הוגשו כ-100 בקשות. כל בקשה גם מחויבת בהוצאה כספית גדולה. אף לא בקשה אחת אושרה!!!!!!!!
יתרה מזאת הוגשה הצעות לתוכניות מתאר לשיקום שכונות. חלקן שוכבות חודשים ולא נענו בכלל. ליתר הבקשות הושבה תשובה שלילית.
חבל שהכותב המשתמש בעברית "מנומסת" לא טרח לברר בעירית ירושלים כמה בקשות הוגשו, והאם אושרה אפילו בקשה אחת..
באיזור C סמוך לחוורה הוגשו במשך עשר שנים למעלה מ-200 בקשות. ושוב כל בקשה היא נטל כספי. חלקן ממתינות שנים לתשובה. וכמה תשובות חיוביות היו? התשובה היא -0.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן ק. |
|
|
|
|
- בקשות |
|
יונה סוקולובסקי | 26/09/10 14:42 |
|
|
מר קלינסקי.
עבדתי זמן מה בועדה מקומית לתכנון ובניה. הדברים שכתבתי לך קודם כתגובה אנם המצאות.
הועדות הללו אינן מוציאות אישורי בניה על נקלה. בועדה בה עבדתי היו ארכיטקטים, מהנדסים ולקוחות פרטיים באים בליווי עורכי דין (הוצאות כבדות) כי אחרת לא היתה הועדה מאשרת דבר ועובדיה היו נוטים לפסול כל תכנית שהוגשה להם ולו רק כדי שיוכלו לטפל בתכניות קודמות.
התופעה הזו אינה מפלה בין יהודים לערבים. זו תופעה של ביורוקרטיה מזרח אירופית ידועה ומוכרת.
ההבדל העקרי בין האזור בו עבדתי לבין שטחי C הוא שבאזורי היו מוציאים צווי הריסה לאנשים שאצה להם הדרך וגם מבצעים אותם.
באזור C בונים ללא אישור וללא תכנית בין אם יש תב"ע ובין אם לאו.
כל הריסה המבוצעת שם זוכה לכותרות גדולות ומזמנת מייד את אנשי שלומך לבנות מחדש מה שנהרס ולהוסיף עליו כהנה וכהנה.
אם אתה כועס על אי מתן רשיונות בניה, כעסך מוצדק בתנאי שתכלול גם את כל הישראלים בשטחי 67 שהגישו בקשות לאישורי בניה ובקשתם נדחתה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יונה סוקולובסקי |
|
|
|
|
|
נאמנה עלי עדותךבקשר לשטח C. אבל קשה לי לקבל שבעיר ירושלים נוצרה מציאות שהועדה המוסמכת מקבלת כ-1000 בקשות במשך עשר שנים. הובהר לי שלכל בקשה מתלווה הוצאה כספית די גדולה. ובעיר ירושלים לא נענתה אפילו בקשה אחתֱ!!!!. מאות בקשות הוגשו רק בשכונה אחת בעיר - בשכונת סילוואן - שלא נענו , למרות שהשכונה הכפילה את תושביה.
אני מקבל את הטענה של דנון שישנה מצוקה קשה בישובים היהודים כתוצאה מהפסקת הבניה לעשרה חודשים. מה עם המצוקה של אלו שאין להם אישורי בניה כבר שנים רבות.
קשה לקבל תרעומת על הקפאה לעשרה חודשים, שממי שמבקשים לעשות איתו שלום מקפיאים את זכותו לבניה שנים רבות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן ק. |
|
|
|
|
- סילואן |
|
יונה סוקולובסקי | 26/09/10 16:49 |
|
|
חבל שהעלית את השם סילואן. שטחי C גדולים יותר.
אני מוכן לקיים אתך דיון על "שכונה" זו.
לברר כיצד זה הוכפלה בה האוכלוסיה הערבית? מאין הגיעו מכפילי האוכלוסיה?
על כפר השילוח בודאי שמעת. למה גורשו היהודים של כפר השילוח? מי גר בבתיהם?
כאמור - חבל שהעלית את השם הזה.
אינני מכנה אותך בכינויי גנאי. זו אינה דרכי. אם אתה כל כך תאב לעמוד לצד תושבי המקום כדאי שתדע מי הם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יונה סוקולובסקי |
|
|
|
|
|
האמת אינה נר לעיניו, הוא עסוק בשטיפת מח יומית , לזרוק כל פעם משהו רחוק, לא כדי לבדוק אמת , אלא לזרוע חצאי אמת.
כשהוא זורק משהו , אתה רואה לבד שהבלון שלו מתכווץ, כי לשקר אין שתי רגלים, ולבלון של חוסר אמת , יש המון יציאות לנפיחה.
מי שרוצה להיות חוקר אמת , לא קופץ כל בוקר לגיזרה אחרת, להשמיץ, אלא ממשיך לבדוק את הבעיה. כיוון שחבריו בונים ללא אישור בניה,
"העובדות" : כמה ביקשו לא רלוונטיות,
כי ממילא הן היו רק עשן לבלבול ....
כשהוא יציג לך כמה עבריינים בנו בלי מזוזה בירושלים, באותה יחידת זמן, תדע שהאמת מעניינת אותו....
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יונה אתה צודק |
|
|
|
|
|
כתבת 1000 בכותרת, זה ירד ל 100 כבר אחרי שורה
ובכלל לא התייחסת לכמה הוגשו בכלל , וכמה נבנו בלי אישור..
אבל האמת הרי לא מעניינת אותך. אחרת היית בודק כמה עבירות היו בגליל, או בנגב, או בשומרון.....
האם הפנסיה שלך מתקבלת מהממנים אותך בכתיבה המסנגרת על עברייני בנייה ?? או שאתה סתם מתנדב להשמיץ את מדינת ישראל , על כל אזרחיה היהודים ?????
זה זמן טוב לגילוי נאות מצידך ......!!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן המתחסד |
|
|
|
|
|
סליחה שנפלה הספרה 0. לא כ-100 אלא כ-1000.
אתה מתעלם מהעובדה שהמתנחלים גזרו על עצמם הקפאה של 10 חודשים. בשני שלישים של השטח יש הקפאה מוחלטת כבר שנים רבות.
נכון שכתוצאה מאי מתן אישורים נבנו בתים ללא התר.
אני התיחסתי למשפט החוזר ונשנה בדבריו של מר דנון."מדוע הפלשתינאים בונים ללא הפסק ברחבי הגדה בהתר וברשות ואילו המתנחלים צריכים לגזור על עצמם הקפאה של עשרה חודשים ונמנע מהם ההתר והרשות שיש לפלשתינאים". אגב אותה טענה השמיע גם כבוד שר המדע בישראל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן קלינסקי |
|
|
|
|
|
טענת שברוב יהודה ושומרון אין בניה ערבית ... כמה התרחקת מהאמת. שאלתי אותך אם תוכל להציג את כל האמת , ולא רק שברים:
כמה בתים נבנו בלי רשיון באותה תקופה בירושלים???
כמה סך הכל ??? ,
אבל הרי אמת זה לא התחום שלך
האמת מחייבת חיפוש רציני
מהתחלה.. א דרך האמצע מ ועד הסוף ת....
לכן השקר יכול להקיף את כל כדור הארץ, בזמן שהאמת נועלת נעליה.. כי השקר הוא מיקבץ צמוד שלוקחים "שקר"
אכן אתה כבר מחר תזיל דמעה על איזה מקום אחר, כדי שלא יתפסו אותך בשאר העובדות, שהתעלמת מהם, ולא במקרה.
גם לא במקרה , לא סיפרת האם את הפנסיה שלך מממן אירגון כלשהו ??? .... קוראים לזה גילוי נאות...
אבל מה לשמאל ולמילה אמת ???
ועוד תצטט אחר כך מהתנך, על ישמאל עשו , וצדק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טחינת ביוב |
|
|
11 |
|
|
מר קלינסקי (שאותו אני מכבד כאדם ואמן)סובל משתי בעיות נפוצות: מיקוד סלקטיבי של הראיה (SELECTIVE FOCUS) וכן הגבלת שדה הראיה (LIMITED FOV ) שתי הבעיות גורמות לו לראות את המציאות בצורה שנוחה לו. ומסקנותיו בהתאם. |
|
כתובת IP: |
188.120.139.179 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אופטומטריסט |
|