X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
צבי גלברד מהנדס אלקטרוניקה ומערכות תקשורת
היכן היושרה של תומכי הזרים? מדובר בהמוני מסתננים שקיבלו משום מה מעמד "פליט" למרות שאין מלחמה במולדתם, או סתם שב"חים שהגיעו ממקומות שונים העובדים הזרים וצעקת העם (ב')
▪  ▪  ▪
האם תושבי רמת אביב יסכימו לקלוט אלפי מסתננים שב"חים "פליטים"?

תומכי הזרים הופכים לפתע לרועים רוחניים ואוהבי מסורת ישראל. הם סונטים בנו "ואהבת את הגר...". נכון שהתורה מחייבת אותנו לאהוב את הגרים. אבל אל נא תתבלבלו, גרים הם מי שרוצים להצטרף לעם היהודי. זו אינה משאת נפשם של הזרים המסתננים אלינו בזרם מתגבר. איננו חייבים לאהוב את הזרים, שחלקם אף שונאי ישראל. מי בכלל אוהב את הזרים?
האם תושבי רמת אביב יסכימו לקלוט אלפי מסתננים שבחי"ם "פליטים" ? זו אולי שאלה היפותטית, אבל פורסם לאחרונה על אירוע שאירע ברמת אביב : חב"ד ניסו לפתוח שם סניף, אך מאות מתושבי השכונה התארגנו והפגינו בישיבות מועצת ת"א, בסיסמאות: "אל תשלח ידך אל הנער", "חרדים מול ילדים ואיפה העירייה?". לבסוף הצליחו למנוע את פתיחת הסניף. שערו בנפשכם: לחב"ד יש סניפים בכל קצווי תבל, רק ברמת אביב נאסר עליהם. האם ילדי רמת אביב אמורים להכיר את חב"ד רק כתרמילאים בהודו? אם עדיין יש תושבים ברמת אביב שתומכים בזרים, אז "נאה דורש נאה מקיים": במסגרת של "פינוי בינוי" או בקומת הקרקע תקצו חלק מהדירות לטובת הזרים.
היכן היושרה של תומכי הזרים? למה הם רומסים את תושבי השכונות, ומפילים עלינו את כל הזרים? לא מדובר כאן, בעובדים זרים בחקלאות, בנייה וסיעוד שנמצאים עם אשרה חוקית. מדובר בהמוני מסתננים שקיבלו משום מה מעמד "פליט" למרות שאין מלחמה במולדתם, או סתם שבחי"ם שהגיעו ממקומות שונים, האשרה שקיבלו- פג תוקפה, אך הם החליטו להישאר כאן בניגוד לחוק. תומכי הזרים תוקפים מכל הכיוונים: "ילדי זרים" "פליטים" "שבחי"ם מסכנים" . כך מצטברים מאות אלפי זרים, והם מערערים את צביון הקהילה ואת מירקם החים בשכונות. מפלס הפשע בעלייה, פחד ללכת ברחובות. גם בפארקים לא נעים לפגוש שבחי"ם שיכורים. אני שואל את הרועים הרוחניים של תומכי הזרים: מה עם "כל ישראל חברים" "ואהבת לרעך כמוך" ? מי החברים שלכם- אנחנו או הזרים?
אני הולך בחוף הים בעירי אשדוד, ורואה מחזה "מרנין": עובדי העירייה יושבים בצד כאילו הם נופשים, ונותנים לזרים לעבוד. כנראה יש יותר מידי זרים שניתן להעסיק בשכר אפסי, אז נותנים להם עבודת דחק: שני זרים מקרצפים מחלודה וצובעים את מתקני האשפה, מאות סבכות ברזל שבתוכן נעוצות שקיות אשפה גדולות. במדינה מתוקנת היו ממחזרים את הברזל ומעמידים מתקני אשפה נאים ועמידים יותר לקורוזיה או מוצאים פתרון טוב יותר לבעיית הניקיון. אבל אנו כנראה הופכים למדינת עולם שלישי, לא ירחק היום, ונוכל לרדת לשוק בלי המכונית, כי נוכל לשכור תמורת כמה גרושים, שירותי ריקשה אנושיים כמקובל בארצות רבות בעולם השלישי. מה רע בכך? ממש "סבבה" תלוי היכן גרים כל הזרים הללו. אם הם פלשו לשכונה שלך, "אכלת אותה".
אני הולך למרכז רובע ב' ורואה המון זרים בחנויות ש"שודרגו" לפאבים, בעברית- בתי מרזח. אחד מהם ממש מתחת לאף של משטרת הקהילה, ואני תמה אם יח' עו"ז בודקת אותם לפעמים. מעניין איך משטרת ההגירה נאלמה דום, דווקא תחת שרביטו של שר לביטחון פנים "לאומי". אני ממשיך ללכת ברחוב הראשי הנושא את השם הסמלי "קיבוץ גלויות". מולי מתקרב זוג צעיר, הוא סודני היא ממזרח אסיה. האם ל"קיבוץ גלויות" שכזה התכוון המשורר?
חברות וחברים: הזרים הם בעיה לאומית. אל תלכו שולל אחרי תומכי הזרים וחסידיהם השוטים. התעוררו כי כבר מאוחר מידי.

תאריך:  27/09/2010   |   עודכן:  04/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"ואהבת את הגר... או את הזר?"
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
השמאל האנטישמי לא מבחין בין או
קורןנאוה טבריה  |  27/09/10 17:28
2
ונכון
מפחיד  |  27/09/10 17:34
3
צבי צודק
לינדה  |  27/09/10 21:23
4
ישר כח!
מיפס  |  27/09/10 21:24
5
הגר המקראי הוא אכן זר!
יוסי פלס  |  28/09/10 01:27
 
- הגיע החכם בלילה
כמובן  |  28/09/10 08:26
 
- גיור בתורה?!
יוסי פלס   |  28/09/10 14:38
 
- תשובה לפלס התועה והטועה
צבי גלברד 2  |  2/10/10 18:26
 
- תשובה למר גלברד
יוסי פלס   |  4/10/10 21:33
 
- ליוסי פלס:
צבי גלברד 4  |  5/10/10 09:22
6
משטרת ההגירה
חכם חלפון  |  28/09/10 09:16
7
כשחיים במקום מוצףףףףףףףףףףףףףף
בואו לגור איתנו  |  28/09/10 16:19
8
יש חוק בישראל !!!
דן ה  |  3/10/10 19:21
9
ואהבת את הגר
טל משה  |  22/02/20 09:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יגאל לביב
אנחנו בישראל עסוקים כל-כך בבעיה הביטחונית ובשכנינו המאיימים על קיומנו, אבל ממש מתחת לאף, ולמרות כל נורות האזהרה שמרוב שהבהבו כבר אבד כוחן, יש לנו בעיה קיומית אחרת שגם צה"ל שלנו לא יכול לסייע בפתרונה: התפוצצות סולרית    בכל זאת, אף לא אחד מה"מנהיגים" שלנו מצא לנכון להתייחס לממצאים המדאיגים
עקיבה לם
כמו תמיד מאיימים גורמי הימין להפיל את הממשלה במקרה והיא תקבל החלטה הנוגדת את עקרונותיהם.אולי כדאי שיחשבו על פתרון חלופי אמיתי במקום לדחות מה שלא מסתדר בעין.
אורי אבנרי
מהטמה גנדי הבין מה שכל אדם הגיוני צריך להבין: בכדי להתחיל בשלום צריך להפסיק את המלחמה. גנדי היה לא רק אדם מוסרי מאוד, אלא גם אדם חכם מאוד (ואולי זה אותו הדבר)
ג'וליה צ'ייטין
בדואר-אלקטרוני שקיבלתי נכתב שסילוואן בערה, ואף אחד לא שמע על כך. למה לדווח על זה בטלוויזיה או בעיתון? חבל לקלקל את החג
צילה שי אל
בימים אלה בהם חוגג מזל מאזניים את יום ההולדת    מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/או שלא... לשאר המזלות    אלו מכם שנולדו במזלות האוויר והאש: דלי, תאומים, טלה, אריה וקשת - מוזמנים גם אתם לקרוא את הכתוב, ולהקיש מהנאמר, ביחס לעצמכם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il