X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
הרעיונות של ליברמן על חלופי האוכלוסין אינם מועילים וגם ההסכמה המשתמעת להקמת מדינה ערבית כלשהיא בארץ ישראל המערבית או המזרחית היא בלתי הגיונית ובלתי אפשרית ובלתי מוסרית ומנוגדת לפתיחת ספר בראשית
▪  ▪  ▪
ליברמן קבע את שהכל יודעים: אין כל סיכוי לשלום [צילום: פלאש 90]

תהליך אוסלו הוא כידוע כינוי אחר לניסיון להשמדת עם ישראל בארצו, ליברמן קרע לרגע בנאומו באו"ם את מסכת האשליות ועל כך יבורך. הוא כנראה היה זוכה בעוד עשרה מנדטים אילו היו הבחירות לכנסת מתקיימות היום. אך גם אם תתקיימנה בעוד חצי שנה מעמדו הפוליטי השתפר. גם אם נתניהו יוכל להשלים את המפץ הקטנטן ולהיות הזנבנב של ציפי לבני לתקופה קצרצרה.
ליברמן קבע את שהכל יודעים! אין כל סיכוי לשלום עם העולם הערבי והאיסלאמי במצבו בכל טווח הנראה לעין לפני תבוסתו המכרעת כשלא יהיה עוד כנעני בבית ה'. בינתיים אסור לרדוף ולהמציא אשליה של שלום באופק כי סכנתו המוכחת מרובה מתבוסה במלחמה הקרובה והבלתי נמנעת.
מאידך הרעיונות של ליברמן על חלופי האוכלוסין אינם מועילים וגם ההסכמה המשתמעת להקמת מדינה ערבית כלשהיא בארץ ישראל המערבית או המזרחית היא בלתי הגיונית ובלתי אפשרית ובלתי מוסרית ומנוגדת לפתיחת ספר בראשית. ירדן כמדינה פלשתינית הוא העמוד עליו נשענת "היוזמה הישראלית " בראשות בני אילון ובמנכלות העיתונאי יואב שורק כמוה כפלשתין בירושלים.
ירדן אינה יכולה להפוך לפלשתין שבכל כינוי עצמאי שלה תהיה תמיד חזית מזרחית האורבת לישראל ומתעצמת ללא פיקוח ומסוכנת בהרבה מירדן ומחמאס. ואילו ירדן ככל שתצטרף למלחמה הבאה תסייע רק להרחבת גבולות ישראל למלוא גבולות המנדט המקורי כפי שצוירו בוועידת השלום בסן רמו לאחר מלחמת העולם הראשונה ב-1922.
יחסי הערבים והיהודים לא יוכרעו ללא מלחמה נוספת וכל מי שמנסה להדחיק או להרחיק את הגלולה המרה רק מעמיק את התוצאות החמורות של המלחמה הבאה לערבים וליהודים.
מאידך כל זמן שלא ייסגר הפער בין המדינה היהודית שהיא מדינת -העל הנפקדת -נוכחת במציאות המטא-היסטורית העולמית לבין מדינת ישראל לא תהיה למדינת ישראל מטרה אמיתית למלחמה הבאה וגם לאחר ניצחון, אם יהיה, שעשוי לעלות במאות אלפים הרוגים בצד הישראלי, ה' ישמר, עדין ישראל עלולה לחזור לתקליטי האמש, רדיפת השלום על בסיס 'מדינת ישראל' כחברה דמוקרטית במשפחת העמים על בסיס שוויוני של מדינת כל אזרחיה למעשה.
אמנם, כבר היום, אפילו ממשל אובמה מבין בעל כורחו שהעניין הזה, שוויוניות ישראל במשפחת העמים הוא שקר, גם אם יאמץ לטאטא עניין המדינה היהודית ולהסתפק בכינוי מדינת ישראל כ'בית הלאומי' היהודי כלשון המנדט. מצד אחד הצביעה ארצות הברית יחד עם מאה ושמונים אומות באו"ם על פירוק נשקה הגרעיני של ישראל ומאידך הוא מבין כי לא ניתן לבוא בדרישה שוויונית כזו אל ישראל שתעצים את הממד האיסלאמי לממד שעשוי למחוק את ארצות הברית, גם אם הוא, אולי, לא ממש יצטער על-כך כנקמה אישית על תבוסתו הקרבה. רק השמאל הקיצוני בעולם שמוכן להקריב את ישראל ללא נדנוד עפעף יחד עם מצרים ואירן, סעודיה וסודן ממשיך ללחוץ על פירוקה של ישראל מנשקה הגרעיני. ואמנם אובמה גם הוא היה מוכן להצטרף ללא מסכות נוצריות לצד השמאלי אלא שיש לו צרות עם אנשי הביטחון האחראים במדינתו שאינם מוכנים עדיין להפקיר את ארצות הברית לניצחון האיסלאם. בלבולו של אובמה הוא זה שיתרום לנפילתו אבל גם למסע אנטישמי אדיר בארצות הברית המתחיל בנטישת הספינה של אובמה על-ידי יהודיו.
התרגום שחלק מהעולם נותן בסתר ליבו ובסתירתו הפנימית מתוך הסתר פנים כביכול לזכותה של ישראל להתקיים בינתיים גם במחיר אי השוויון משקף ממד עמוק וערכי הרבה יותר, גם אם הוא מוכחש והוא זכותה של מדינת ישראל האמיתית, העמוקה והיהודית, הקדושתית והמלכותית להתקיים מכוחו של מלך מלכי המלכים יוצר בראשית שברצונו נתנה לנו ונטלה מהם היא התקווה החתרנית של חלק מאומות העולם למלכות ה'. מחבר ראשית לאחרית:
אַשְׁרֶיךָ יִשְׂרָאֵל מִי כָמוֹךָ עַם נוֹשַׁע בַּה' מָגֵן עֶזְרֶךָ וַאֲשֶׁר חֶרֶב גַּאֲוָתֶךָ וְיִכָּחֲשׁוּ אוֹיְבֶיךָ לָךְ וְאַתָּה עַל בָּמוֹתֵימוֹ תִדְרוךְ.

אפילו ממשל אובמה מבין בעל כורחו שעניין שוויוניות ישראל במשפחת העמים, הוא שקר [צילום: AP]
תאריך:  03/10/2010   |   עודכן:  03/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מדוע לא צודק איווט ליברמן
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אין צורך בעוד רעיונות מארקסיסט ל"ת
זה כבר מגעיל  |  3/10/10 12:24
2
זה אותו אלוהים שהרע לנו?
יריב א.  |  3/10/10 17:37
3
מה אומרים לפנטי כזה?
בן דוגית  |  3/10/10 18:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם בן-עזרא
מה שלא נגרם בשל שלילת חופש דעות פוליטיות, ייגרם בשל הפגיעה בכיס, וכך יורחב הגרעין האופוזיציוני שלא ישתוק ולא ישקוט
נרי אבנרי
בפרפראזה לקלישאה "מי שיש לו חמאה על הראש, אל יצא אל השמש", אנחנו מייעצים לאולמרט: מי שנתפס מנמנם קשות, אל ילעיז על מנמנמים    להגנתו יטען ברק שהמונולוגים האינסופיים של ראש הממשלה אולמרט היו כל כך משעממים, שרק מי ששתה חצי דלי אספרסו, הצליח לשלוט בעפעפיו
יוסי אחימאיר
מר נתניהו, הכל זה עניין של מנהיגות וסמכותיות, נחישות וקור רוח, אמונה וחזון ציוני, שמונעים סטייה מהדרך שמוביל ראש הממשלה
צבי גיל
כל העם רואה ושומע את הקולות של שר החוץ אביגדור ליברמן    חודש ספטמבר נגמר ומפלגת העבודה עדיין לא הגיחה מן הגומחה החמה ששמה ממשלת ישראל    מה היא תעשה בחודש אוקטובר אם שיחות השלום עם הפלשתינים לא יחודשו    על כך היא חייבת תשובה לציבור    לא במילים כמו של השר פואד בן-אליעזר, אלא במעשים
רוני אלוני-סדובניק
כריתה שיטתית של רחם לילדות ברשות הפלשתינית - עוד חוק מתוך "חוקי נירנברג" החדשים נגד נשים ברשות הפלשתינית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il