X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מסעדת הצמרת "שגב אקספרס" ברמת-החייל מצטיינת בטעמה המשובח
▪  ▪  ▪
המסעדה מעוצבת בטוב טעם [צילום: יח"צ]
[צילום: יח"צ]

השף משה שגב [צילום: יח"צ]

בין שפע המסעדות הגודשות את רמת החייל בתל אביב נחשבת "שגב-אקספרס" (רחוב הברזל 38) למסעדה המובילה, המותירה הרחק מאחור את כל שכנותיה מימין ומשמאל.
כמסעדת-צמרת אקלקטית היא אימצה את שילובם המוצלח של המטבח האיטלקי, עם זה הצרפתי והים-תיכוני. שף הצמרת המנוסה שלה, משה שגב, מראשי השפים עתירי התהילה בארץ, איננו זקוק להמלצותינו. שמו הולך לפניו בזכות היצירתיות הרבה שלו, תוך שימוש בחומרי-גלם מוקפדים.
"שגב-אקספרס" המרווחת מעוצבת בטוב-טעם כשדרה תל אביבית טיפוסית, עם תפאורה צבעונית, מזרקה עם דגים, ריהוט אלגנטי ומטבח בוהק בניקיונו הרב. על-אף שהיא גדושה תמיד, משרה המסעדה על סועדיה אווירה של רוגע ונינוחות, הרבה בזכות האקוסטיקה המעולה שלה. לאלה הממתינים לשולחן פנוי מצפה, על אחד מספסלי ה"שדרה", קוקטייל של אפריטיף מעורר תיאבון.
מלוא הנקודות
היינו בשניים ולמנת הפתיחה הוגשה לנו בטטה מהטאבון, אפויה במלח גס ועשויה בידו האמונה של השף שגב. החרתה-החזיקה אחריה מנת הדים-סאם, נוסח וייטנאם, של כיסוני-אורז מאודים במילוי שרימפס, עם רוטב-סויה, מנגו טרי וצנון. אל שתי המנות התלוו פוקצ'ה טעימה, חמימה ונימוחה, עם צמחי-תבלין, שפע של שומשום ומלח-ים, שהייתה אפויה בטאבון, ובקבוק גדול של סודה.
מתפריט העיקריות המגוון בחרנו בלינגוויני עם כבדי-עוף צלויים, מעוטרים בשקדים, בצל, שום, עגבניות מיובשות, צמחי-תבלין, צ'ילי וכמהין - מנה דשנה ופיקנטית. מנתה של בת הזוג - פסטה בשרימפס, מוקפצת בשום, יין לבן, שמנת וצמחי-תבלין, הייתה עשירה לא פחות בטעמה. אל שתי המנות התלווה, על חשבון הבית, סלט אסיאתי רב-טעם, גדוש כולו נבטים, עם צנון, ג'ינג'ר כבוש, שומשום וצ'ילי.
מתפריט הקינוחים דלינו פצצה של גלידת-שוקולד איטלקית, שהוגשה בטילון, ובתחתיתה עוגת-שוקולד חמה, עשויה בקרם של אגוזי לוז. לקינוח היה טעם של עוד וכמוהו היה גם המלבי-הלימוני העדין, שכוסה בקרם-וניל, שערות-קדאיף וגרניטה-תות. לשני הקינוחים התלווה אספרסו כפול ודומיננטי בטעמו.
תמורת הארוחה הנשגבה של שגב שילמנו 350 שקל, כולל 12 אחוז לתשר עבור שירות אדיב. בסולם הקולינרי זיכינו, ללא היסוס, את "שגב-אקספרס" במלוא 10 הנקודות.

תאריך:  05/10/2010   |   עודכן:  05/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד משה מכנס
חברת בזק מתיימרת לקשור את לקוחותיה בעסקה-כביכול, ללא קבלת הסכמתם לכך, ומי שמעוניין להתנתק נאלץ להתאמץ ולטרוח, שאם לא כן יחויב בתשלומים הולכים וגדלים עבור מה שלא הזמין
נרי אבנרי
כולנו היינו בסרט הזה: בלי החתימה של החמאס, כל הסכם שלום יעוף באוויר ביחד עם חלקי גופות של יהודים. ולאלה מבינינו שמאמינים וממתינים לחתימה של החמאס, היא תגיע, שעתיים אחרי בוא המשיח...
עו"ד משה גולדבלט
קיים מסע הטעיה לפיו הוויכוח הוא על הארכת הקפאת הבנייה לחודשיים, בעוד שמדובר במהלך שנועד לכפות הסכם בטווח הקצר    שר החוץ מבין ואומר זאת, ומיד מנסה התקשורת לטשטש את דבריו ולתקוף אותו במקום לענות על השאלות
עמוס עמירן
עברתי על רשימת השרים, שר אחר שר ומיד בלטה לעיני תופעה מוזרה - לא את כולם אני מכיר ולגבי רבים אחרים, אפילו אינני זוכר מה תחום פעילותם בממשלה הנוכחית
צבי גלברד
האמת שהתקשורת והשמאל מסתירים    הממשלה המשותקת    הרחמנים המרחמים על-חשבון האזרחים    העובדים הזרים וצעקת העם (ג')
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il