X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פשקוויל מס' 3 של אנשי רוח נגד סעיף הנאמנות בחוק האזרחות - כסעיף של אפרטהייד ופשיזם לא זכורים לי מכתב או הצהרה או הפגנה או כינוסון זוטא כנגד הצהרותיהם והתנהלותם של הח"כים הערביים ומרעיהם שטיילו בסוריה ובלבנון, תומכים בחיזבאללה ובחמאס, מקווים לחיסול המדינה, רוקדים על הגגות בעת מטח הקסאמים ותגובת אנשי הרוח - אין
▪  ▪  ▪
זך. שכח כתוצאה מאדי האלכוהול [צילום: עינת אנקר/לע"מ]

תקראו פעם נוספת את מילות ההמנון ותקראו בין השורות מה הכוונה של ההמנון, מה הציפיות, מה התקוות שהייתה ליהודים בגלות עד התקומה. תקראו בתנ"ך, תקראו את ההיסטוריה של מלחמות היהודים, תזכרו את הצהרת בלפור, את תוכנית החלוקה של האו"מ מ-47, את מגילת העצמאות ואת חוקי היסוד של מדינת ישראל, ותמצאו שם הצהרה מפורשת - שמדינת ישראל הריבונית הציונית היא היא מדינת העם היהודי. ובמה מתבטאת הציונות המעשית, הפרגרמטית, בגאולת קרקעות, בישובי חומה ומגדל במלחמות, מאז מלחמת העצמאות ועד ימינו אלה, במטרה אחת - הקמת מדינה יהודית ציונית דמוקרטית וריבונית.
ואחרי שהבנתם את זה - קל להבין גם את ההמשך שאין כל פסול בסעיף הנאמנות, כיוון שהוא המשך טבעי וטבוע בתוך החזון הציוני של העם היהודי בארצו ובתפוצות. כרגע, הסעיף חל רק על מתאזרחים, ושר המשפטים רוצה להחילו גם על כל מקבל אזרחות ישראלית - לרבות יהודים, וגם בכך אין כל פסול ואין כל מניעה.
העיתוי לא מתאים
טענה שמושמעת השכם והערב, מה יגידו הגויים, מה תהיה תדמיתה של המדינה, למה לעורר שדים ואריות ישנים. טענה שהיפנו גם לבן-גוריון בעת ההחלטה על הכרזת המדינה.
ובכן - מאז הקמת המדינה, משך 62 שנה, לא זכור לי מועד אחד שבו היה עיתוי מתאים למעשה או הצהרה כלשהיא, לא קונבנציונלית של ממשלות ישראל. ולכן, אם נחכה לעיתוי מתאים, בכל תחום, מדיני, פוליטי, צבאי - הסיכוי הוא שלא נעשה כלום.
הפרוטוקולים של מלחמת יום הכיפורים (73') המתפרסמים עכשיו, הם הוכחה ניצחת שלא צריך להתחשב במה שיעשו יחשבו הגויים. גולדה ודיין, פחדו ממכת מנע - נוסח 67, בהתחשב במה יגידו הגויים, איך ניראה בעולם, כתוקפנים, מחרחרי מלחמה, על כך שילמנו בדם יקר של הרוגים, פצועים, פגועים ושבויים וטראומות שלא נרפאו עד עצם היום הזה. לכן, כל עיתוי הוא מתאים אם המטרה מתאימה לחזון הציונות, לביטחון העם ורצון הממשלה הנבחרת.
פשקוויל אנשי הרוח מס' 3 - אחרי פשקוויל מס' 1 של אמנים שהחרימו את אריאל, הגיע תור האקדמאים שהצטרפו אליהם לחרם, עכשיו תורם של אנשי הרוח, למגילת העצמאות, האנטי פשיסטית. הצהרתה של השחקנית חנה מרון - כי "לא נהיה אזרחים של מדינה פשיסטית", מצטרפת להצהרתו של המשורר נתן זך: "לא רוצה לסיים את חיי במדינת אפרטהייד", מצביעה על ליקוי מאורות אינטלקטואלי.
חנה מרון שכחה כנראה ממרחק הזמן מי גרם לנכותה ולמה. נתן זך שכח כנראה, כתוצאה מאדי האלכוהול, למה הצהיר לאחרונה כי הוא מצטער שחזר מאנגליה ב-1978, וכוונתו להצטרף למשט הקרוב לעזה.
ובכן רבותיי, אנשי הרוח, אנשי פשקוויל מס' 3 - אינכם חייבים להיות אזרחים במדינת היהודים, נסתדר בלעדיכם, אתם רשאים לעזוב, לחפש מחוזות חדשים שבהן אין אפרטהייד ופשיזם, כמו באנגליה הנאורה המוצפת במסגדים ובנשים "בבורקות" - כמו באירופה רבתי שם האיסלאם הוא נאור וסובלני או בארה"ב שיש שוויון זכויות מלא לכולם על הנייר. לא נכעס, לא נבכה לא נתגעגע.
אם השמאל האקדמי ואנשי הרוח התומכים בו מצפים שרוב האוכלוסיה היהודית יסכימו למדינה דו-לאומית או מדינת כל אזרחיה, מוטב שיוותרו על האזרחות כבר עכשיו. בג"צ גירש את כלת פרס נובל האירית, שונאת ישראל, הוציאו מזה לקח גם לגביכם.
אחמד טיבי והח"כים הערביים חולמים על הרגעים האלה, שיהיו בסיס לחיסול היישות הציונית - אסור לתת להם תחמושת לכך וכבר טעינו בהסכם אוסלו שהביא את עראפת לשטחי הגדה ועזה - אסור לטעות פעמיים.
סעיף הנאמנות הוא סעיף הצהרתי בלבד אבל פוליטיקאים, שמאלנים מתוסכלים, ימצאו בו קרש קפיצה להיאחז בו במאבקם בממשלה ובאויביה מבחוץ ומבפנים. מעשיהם מוסיפים שמן למדורת השנאה וההסתה נגד המדינה והם משמשים כשכפ"צים חיים של החמאס והחיזבאללה בסיוע אירני - לרצונם העז המובא הפומבי, להשמדת המדינה.
ואם מדובר בעצמאות ישראל, בבטחון המדינה, אני מוכן להיות "קצת פשיסט" מאשר קצת מושמד ומשומד או להתכנס בגבולות שהם לא בני הגנה, בחברה שאזרחיה הערביים לא רוצים שוויון אלא כליה והשמדת המדינה היהודית ואפילו קצת שנוא באירופה הצבועה והמתחסדת שבאה להטיף לנו מוסר כאשר הם טובלים ושרץ איסלאמי בידם.
הפטריוטיות אינה מפלט
היא אינה מצביעה על חולשה, לא על התלבטות אלא גאווה לאומית.
פטריוטיזם נוסח חותמי העצומה, הוא נוסח אוניברסלי של אזרח העולם, שרבים ויפים מבקשים להתהדר בו.
פטריוטיזם יהודי הוא גאווה להיות אזרח מדינת היהודים, בארצו, במדינה ריבונית, דמוקרטית, ציונית בנוסח הכרזת המדינה על-ידי בן-גוריון ככתוב במגילת העצמאות.

הערות בענייני דיומא והיסטוריה

1. להזכיר לצעירים ולמבוגרים שהיו רבים מבין חותמי מגילת העצמאות שטענו בפני בן-גוריון שהעיתוי של הכרזת העצמאות אינו במקומו ובזמן לא מתאים.
2. אז בבקשה - תארו לעצמכם שבן-גוריון היה מקבל את העצה המחוכמת - איפה היינו היום?
3. הנשיא אסד וראש ממשלת טורקיה ארדואן - "צמד הרעים" החדש, "אוהבי ישראל" לדורותיהם, תקפו את ישראל ואת סעיף "הנאמנות" בטענה שזה פשיזם.
4. חנה מרון - אושיית תרבות שלנו (שניצלה מפיגוע התאבדות בחסות אוהבי ישראל מסוג אסד+ארדואן, אחמידניג'אד ונסראללה) - היא שסיפקה להם את הטקסט של פשיזם, אז על מה נלין.
5. נתן זך חולם להצטרף לחנין זועבי למשט נוסף לעזה או לטייס האומלל יונתן שפירא.
6. הפלשתינים לא יסכימו לעולם, כך לפי הצהרתם, להכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית או מדינת הלאום היהודי. למה? כי זה ימנע מהם את השאיפה "לזכות השיבה" והשמדת ישראל מבחוץ או מבפנים.
7. ואל שאיפה זו מצטרפים, שלא מדעת, אוהבי השלום וחותמי העצומות, בעיניים עצומות, ובשאיפה מזויפת לנאורות אוניברסלית במקום אהבת העם והמדינה.

תאריך:  14/10/2010   |   עודכן:  15/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ארץ ציון - וירושלים
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
כל מילה בסלע למעט "טעינו"
בני בנקר  |  15/10/10 10:22
2
מאיזה צד שמביטים בה
עידן סובול  |  15/10/10 18:00
 
- אמרתי לך ואומר שוב
אלישמע  |  16/10/10 08:30
 
- אלישמע הכרמלית, אם יעקרו לך
עידן סובול  |  16/10/10 10:23
 
- אפשר לצפות לקצת יותר יצירתיות
אלישמע  |  16/10/10 16:05
3
פכטר,אתה צודק. ל"ת
אלישמע  |  16/10/10 08:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
פרשת אהבתם של הזמר היווני שכבש את ארצנו בשנות הששים, לזמרת המחוננת עליזה עזיקרי - עומדת במרכז המחזמר הנפלא העולה בסטודיו יורם לוינשטיין
איתן קלינסקי
חובה עלינו לגדל אזרחים פתוחים לקריאת טקסטים המביעים גם את כאבו של האחר    הבנת האחר חשובה לבניית גשרים שחייבים לבנותם על פני מציאות תהומית מדממת במלחמות אין קץ
מני ישי
"לֶךְ-לְךָ מֵאַרְצְךָ וּמִמּוֹלַדְתְּךָ וּמִבֵּית אָבִיךָ, אֶל-הָאָרֶץ, אֲשֶׁר אַרְאֶךָּ"    כמה עוצמה יש בשתי מילים אלה, לֶךְ-לְךָ, ארבע אותיות קצרות ועם זאת כל-כך ממצות
גורי גרוסמן
לכל יהודי ישראלי שעיניו בראשו ברור שאיננו זקוקים לחותמת כשרות פלשתינית שתאשר שישראל היא מדינת היהודים    רק הצבועים יפי הנפש, מתעבי נתניהו, לועגים בציניות לדרישתו להכרה שכזאת
אבי בן שלום
מי אם לא אנחנו הורסים לעצמנו את מה שעמלנו בשבילו קשה כל-כך הרבה שנים    יש מי שבוודאי מתהפך בקברו למראות הקשים ולנזקים שבאים מבית: "שלום עכשיו", "אנשי התרבות" מסורבי אריאל ושאר חבריהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il