X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יצחק (בוז'י) הרצוג. יצליח להחיות את גוויית מפלגת "העבודה"? [צילום: פלאש 90]
בוז'י
ליצחק (בוז'י) הרצוג יש תכונות אישיות טובות מאוד, חלקן מצוינות, אבל כושר מנהיגות אינו אחת מהן ובכל-זאת, גם אדם שכינוי החיבה שלו בוז'י יכול להיות מנהיג העבודה בעיניים
הרצוג הודיע: אתמודד מול ברק
איציק וולף
שר הרווחה הודיע כי יתמודד מול יו"ר מפלגת העבודה על ההנהגה * "אנחנו במשבר הגדול ביותר בתולדות המפלגה, אך איאבק על הבית הזה"
לרשימה המלאה

גם אדם שכינוי החיבה שלו בוז'י יכול להיות מנהיג. אין כל פסול בכינוי הזה, אשר מעצים את דימויו של האיש שהוא מכונה בו כפוליטיקאי מחמד, סולידי, אשר אני מתקשה לדמות אותו בעיני רוחי יוצא מהכלים ומתקשה לשמוע אותו באוזני רוחי מקים רעש בשבירתו אותם. אפילו צעקתו נשמעת לי הסויה, נלחשת.
איש טוב הוא בוז'י. נחמד. הוא לא מלהיב. הוא די אפרורי. תכונות אלה אינן פוסלות אותו להובלת מפלגה שתעתה והוליכה עצמה לא רק לאיבוד אלא ריסקה עצמה לאבדון. אדם רציני הוא בוז'י. פוליטיקאי מתון, לא מתלהם. אין לו חזון אבל יש לו קו. הוא עקבי. איש אינו יכול – אם הוא כן וישר – לזגזג את בוז'י.
הוא מאמין, באמת ובתמים (פתי מאמין?), שניתן להחיות את גווייתה של 'העבודה'; שאפשר לקרום על השלד שלה עור וגידים, למלאה בשר. אשרי המאמין. איש לא יעז לבוז לו, לבוז'י, לכל היותר לחמול עליו. איך הוא מעז לרצות לקפוץ ראש – כלומר יושב-ראש – אל הבריכה הריקה, אשר מעט הצפרדעים המבוססות בתחתיתה הבוצית, הרפשושית, כבר אינן מקרקרות: קולן רפה מכדי ללחוש.
גם הסקרים המעודכנים, לפיהם צפויה המפלגה, שהוא שואף להיבחר לעמוד בראשה ולהנהיגה אל העתיד, לזכות, לכל היותר, בשישה (בספרה – 6!) מנדטים בסך-הכל אינה מניאה אותו. הוא בשלו, בוז'י. פתאום קם אדם ו... סתם. הוא מחליט להמר על עצמו לדעת, כנגד כל הסיכויים. במקום שאין איש הוא מנה וגמר עם עצמו: היי. הנה אני. הנני כאן. אני האיש.
אם מי מכם, הקוראים, ירחיק לכת ויגזור ממשל יותם את דמותו של בוז'י כאטד – אפריך את ההשוואה, אשר עושה עוול לבוז'י. הוא אינו אטד. הוא עץ לגיטימי, מן המניין, ולעניות דעתו הוא עץ מספר אחת. מלך העצים.

כרטיס הביקור האישי של יצחק הרצוג

קול קורא שלא נשמע ושלא יישמע

ליצחק (בוז'י) הרצוג יש תכונות אישיות טובות מאוד, חלקן מצוינות, אבל כושר מנהיגות אינו אחת מהן. הוא נעדר כריזמה. הוא אינו מקרין שום חזון. הוא שקט ואפור. נימוסיו ואדיבותו כמעט מקוממים. דומה שכאשר הוא מדבר לא מקשיבים לו. בקושי שומעים אותו.
הוא נאבק על זכויותיהם של החלשים, של הנזקקים, של מעוטי היכולת ושל חסרי האונים, של נדכאי החברה וחלכאיה. הוא מבקש לשאת גם את קולו של המעמד הבינוני הנשחק, היורד. זה מאבק ראוי, חשוב, חיוני. אבל אפילו בעיצומו הרצוג אינו נתפס כמי שמוביל אותו.
כיום, במצבה (מוות מוחי) מפלגת העבודה אינה יכולה להרשות לעצמה מנהיג אשר חרף יכולותיו, סגולותיו ומעלותיו אינו מסוגל להוביל אותה לצמיחה, לשיקום. הוא אינו האיש שיוכל להחיותה, בעודה מתה מוות קלינית. רק נס יוכל להשיב אותה אל הימים היפים שלה, ימים שהייתה לה נוכחות, אמירה. ימים שהיה לה משקל. ימים שבהם היא הייתה ראויה לטעון לכתר ההנהגה.
אשמח מאוד לראות אתו ממשיך למלא את התפקיד שאותו הוא ממלא בממשלה. תזכירו לי, בבקשה, איזה שר הוא? שר למה?

תאריך:  16/10/2010   |   עודכן:  17/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יצחק הרצוג
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בוז'י
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
עבודה בעיניים - מפלגה מרוסקת
רות לבנוני  |  17/10/10 10:51
2
האם באמת הרצוג יכול להנהיג ?
אני רק שאלה  |  17/10/10 13:23
3
גם אזובי הקיר
חרש ברזל  |  17/10/10 15:40
4
תומך נלהב של הקרן לישראל חדשה
אנשי נעמי חזן  |  17/10/10 19:03
5
מדויק ומשעשע ל"ת
ברנע י.  |  17/10/10 19:45
6
בוזי ביזבוזי,תחמן מארץ התחמנים
אליהו חיים  |  17/10/10 22:34
7
גם עכבר ששאג ייחשב ללביא.
במדינת הגמדים   |  18/10/10 00:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דוד גוטמן
ביושבי שם ביום חם אחד, בעודי בוחן את השוליים החיצוניים של הטירוף, ומחפש שבילי מילוט דרך הגדר, הרגתי זבובים. סידרתי את שלל השואה הקטנה שיצרתי בטבעת גדולה של גופות חרקים. לקול רעש האבנים מאחורי, הרמתי את עיני וראיתי ילד רזה ושזוף, אולי בן עשר, בוחן את שדה הקטל שלי בעיניים גדולות וכהות. הוא היה רציני, אפילו מסוייג; ברור כי לילד השקט הזה לא הייתי "אונזרר מטרוסן". הוא שאל אותי ביידיש: "מה אתה עושה?"
מרדכי ניסן
במזרח התיכון יש לפעמים לפעול בזירות הציבוריות והפוליטיות תוך שימוש מושכל ואף מופרז בדרמה, בתיאטרליות ובדמיון. הפקה ישראלית יכולה להביא את העזתים לדרוש מחמאס את שחרורו של גלעד שליט בעסקת חליפין ולהטיל על הארגון את מלוא האחריות אם זו תיכשל
נחמן פביאן
מספר ימים לאחר פרסום הפרוטוקולים מישיבת הממשלה במלחמת יום כיפור, הייתה התייחסות פוליטית הן בסוריה והן במצרים שהפרוטוקולים מאששים את טענת הערבים כי הם ניצחו במלחמה והפרסום מנתץ לדידם את האגדה שצה"ל הוא צבא בלתי מנוצח    נחמן פביאן מראיין את שאול מנשה
ציפי לידר
בשולי הכותרות: מיהו מר חשוון?    מגבי ועד ביבי: מסתימת פיות ועד קריאת השפתיים ההיסטורית    דת ועדתיות- מה חדש בסקרים?    ומי מפחד ממשטרת המתנחלים?    וגם: מיהו חזירופוב?    למי תודה לרכבת הקלה?    חמש שקל? תשכחו מזה
צ'לו רוזנברג
מתברר שנשיא אירן הוא אשף התעמולה, מניפולאטור ממדרגה ראשונה ובמאי שהוליווד לא הייתה מתביישת בו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il