X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מסעדת "אבו גוש" וה-חומוס
רשימת המסעדות המובילות במעדניהן הייחודיים: ממרק ועד לפתן
▪  ▪  ▪
הריבוליטה של מסעדת "נובה ג'ויה" [יח"צ]

הביורק של מסעדת "שרה" [יח"צ]

הפסטה של מסעדת "איל פאסטיו" [יח"צ]

בשרים במסעדת "פריים-גריל" [יח"צ]

בא לכם על חומוס-אסלי, על מרק משובח, על בשר שלא מהעולם הזה ועל קינוח מהסרטים? מאחר שאת כל אלה לא תמצאו תמיד במסעדה אחת, החלטנו לחרוג הפעם משגרת הביקורת הקולינרית שלנו ולחשוף בפניכם היכן יעלה בידכם ליהנות מן התבשיל או המעדן הייחודי והמובחר, שאין לו מתחרה במסעדה אחרת.
את החומוס המוביל בארץ תמצאו, ללא עוררין, במסעדת "אבו גוש" הוותיקה, בכפר הערבי שבפאתי-ירושלים. ניסיונו רב-השנים של צוות המטבח המקומי הקנה לו את הבכורה באיכותו של המעדן הזה, כשבד בבד הוא זכה כבר להיבחר לשיאן של גינס על שהצליח להכין את החומוס המוביל בגודלו.
מי שנכסף למרק ייחודי ימצא אותו במסעדת "נובה ג'ויה", שבאזור התעשיה של הרצליה. המדובר בנזיד הריבוליטה - מרק-איכרים טוסקני, סמיך ובעל טעמים דומיננטיים של שעועית, סלרי, כרוב שחור, ירקות ושמן-זית - כל הטוב והבריא שבעולם.
פלפל ממולא, שאין שני לו, מצוי במסעדת "שרה", שברחוב יהודה הימית 2 ביפו. תבשיל הביורק הבולגרי אפוי בה בתנור וממולא בגבינה לבנה רכה, שכל ניסיון לחקות אותו במסעדה אחרת - פשוט לא יצלח.
מובחר שבמובחר
מי שמשוגע לפסטה ימצא את המובחרת שבה ב"איל פאסטיו", שברחוב אבן גבירול 27 בתל אביב. מנת הדגל של המסעדה האיטלקית הם הקנלוני הממולאים, אבל גם הרביולי, הניוקי והטאגליאטלה אינם נופלים ממנה. משפחה יהודית-איטלקית, המופקדת על המטבח, יוצרת פסטה עצמית שלא תמצאו בשום מסעדה אחרת.
את הבשר המובחר ביותר תוכלו למצוא דווקא במסעדה כשרה: "פריים-גריל", שברחוב הרברט סמואל 60 בתל אביב, בזכות השף הארגנטינאי שלה, הבא מארץ הבשר המובילה בעולם. כל נתח מן הקצביה שלו הוא מעדן בפני עצמו, כשאנטרקוט, או שקדי-עגל נוסח מוג'חאס על האש, הם ספינת הדגל שלו.
מי ש"מת" על דגים ופירות-ים ימצא את התשובה ההולמת ביותר ב"רוקח 73", שבשדרות רוקח בתל אביב, אם יטעם מקדירת הקזואלה הלוהטת, היישר מן התנור, של פירות-ים בעגבניות, פלפלים וחלב-קוקוס, כשהסרטנים הם הדומיננטיים שבהם.
ועכשיו מגיע תור הקינוחים המושלמים. את הבאקלאווה מספר אחת תמצאו לא במסעדה מזרחית, אלא דווקא אצל "חיים נלו" - מסעדה רומנית לכל דבר, על גבול תל אביב-יפו (רחוב אילת 11). טעמו של המעדן הזה, נוטף הדבש ורווי האגוזים, שפתיים ישק, רק שכדי לפצח אותו דרושה סכין של קצבים.
את הטירמיסו המוביל מצאנו במסעדת "מל ומישל", שברחוב בן-יהודה 155 בתל אביב. המעדן השמיימי הזה מוקצף בגבינת-מסקרפונה עשירה, כשבתחתיתו מבחר בישקוטים, והוא טובל כולו בליקר משכר. ויש גם סלט-פירות חלומי, ללא תחרות, במסעדת "הרברט סמואל", שברחוב קויפמן 6 בתל אביב, המכיל את כל פירות העונה, פירות טרופיים וגלידה משגעת.

תאריך:  18/10/2010   |   עודכן:  18/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
חידוש שליחותו של המתווך הגרמני לביצוע "עסקת שליט" הוא התפתחות חיובית אך נראה שגלעד שליט יישאר בשבי עוד זמן רב    ארגון החמאס איננו מוכן להגמיש את עמדותיו ותנאיו, וראש הממשלה נתניהו יתקשה לבצע את העסקה במקביל למשא-ומתן המדיני עם הרשות הפלשתינית    סוף סוף...
אורי ברעם
רק החתירה לגשר על הפערים, רק הרצון למצוא את המשותף, רק היכולת לשלב ידיים ולשתף יחד פעולה, על-מנת למצוא פתרונות ולהוציא לפועל את מימוש הערכים המשותפים, יוכלו להביא את כולנו יחד למישור גבוה יותר של מציאות מוסרית וערכית בה כולנו נוכל לתרום ולהעניק לצורך התפתחותה והתרחבותה של החברה
רועי רז
לפני שנהפוך ליוגוסלביה של המזרח התיכון, ומיעוטים לאומיים ידרשו עצמאות ריבונית, חובה להתנער מגל הלאומנות הגואה; במידה שלא - תחילת הסוף כבר כאן
איתן קלינסקי
פרשת לך לך חייבת להיות תמרור דרך כדי שנהיה חברה של "מאזני צדק, אבני צדק, איפת צדק והין צדק" ולא חברת "הולילנד"
יורם הר-לב
"מה הטעם בהצהרת אמונים?", שואל ביילין וצודק    יש הבדל בין לא לראות חשיבות בהצהרת אמונים למדינה, לבין סירוב לחתום עליה. סירוב של אזרח להצהרת אמונים למדינה מראה בדיוק זאת - האזרח אינו נאמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il