X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האם הייתם מוכנים שטיסתכם תתארך מבלי שסיפרו לכם מראש, או לחילופין יציעו לכם מחיר מוזל בגלל הטרטור, בזבוז הזמן ובזבוז כוחותיכם ויניחו לכם לבחור אם מתאים לכם?
▪  ▪  ▪
חברה חדשנית?

ביום ראשון (17.10.10) ניתן היה לראות בחדשות בטלוויזיה אייטם יחצני על מרכז בקרה ענקי חדש של חברת אל-על. מרשים ביותר. עלה הרבה מאד כסף, אמור להוכיח לכל נוסע פוטנציאלי כי זו חברה חדשנית, מעודכנת, בינלאומית ובלה-בלה-בלה.
קבלתי מסמכים של נוסעת אל-על: דף טיסה הלוך וחזור, תל אביב פריס, קבלות, עוד דף עם ציון מספרי הטיסות והיעדים. אחרי שתקראו, סביר שתחשבו טוב לפני שאתם יוצאים למסע אווירי בחברה הזו.
חברתי קנתה בסוף ספטמבר 2010 כרטיס לפריס במשרד הראשי ברחוב בן יהודה בתל אביב, בניין אל-על. על דף הכרטיס כתוב: יציאה ב-1 לאוקטובר 2010 מתל אביב יציאה מתל אביב ב-05:00 הגעה לפריס 09:55. טיסה מספר 319. פרשנות: משך טיסה ארבע שעות ו-55 דקות. הטיסה יצאה בזמן, הגיעה בזמן, חברתי טסה לפריס ל-9 לילות, בילתה נהדר והתייצבה בשדה התעופה לחזור לביתה בתל אביב לפנות בוקר ב-1 לאוקטובר.
בכרטיס כתוב בעניין החזרה: 10 לאוקטובר, טיסה 222, פריס תל אביב זמן יציאה 0655 זמן הגעה 1345. מה קרה? הטיסה לתל אביב מפריס הפכה ארוכה הרבה יותר? חברתי הבחינה במשך הטיסה על לוח הטיסות המוצג באותיות ניאון בשדה התעופה.
חברתי שילמה עבור הכרטיס 590 דולר (הקבלות והמסמכים כאמור נמצאים ברשותי). כאשר קנתה את הכרטיס במשרד אל על לא שמה לב למשך הטיסה בדרך חזרה. המוכר לא ציין באוזניה את העובדה המוסתרת מהנוסעים הישראלים והיא התייחסה באמון לחברת אל-על. עבור הטיסה שילמה טבין וטקילין 590 דולר לא מבצע ולא דיל. מחיר מלא.
בשדה התעופה בפריס אמר לה מנהל התחנה כי טיסה זו נוסעת מפאריס לעבדת, מורידה נוסעים נופשים, משתהה וטסה מאוחר יותר לתל אביב. טיסה מספר 222 הגיעה בסופו של דבר לנתב"ג בשעה 14:45. שש שעות וארבעים וחמש דקות. המנהל הסביר כי זו טיסה קבועה של כל ראשון בבוקר. שאר הטיסות לדבריו, יוצאות כרגיל בקו תל אביבי פריס, ללא עיקוף והערמה על הנוסעים הישראלים.
האם הייתם מוכנים שטיסתכם תתארך מבלי שסיפרו לכם מראש, או לחילופין יציעו לכם מחיר מוזל בגלל הטרטור, בזבוז הזמן ובזבוז כוחותיכם ויניחו לכם לבחור אם מתאים לכם? חברה המסתירה מידע לוקחת מחיר מלא ולא משאירה לכם ברירה-מה דעתכם עליה?
אגב שעון תל אביב ושעון פריס הם מאז לפני יום כיפור בדיוק אותה שעה. כך שאין פה הבדל של שעה. אין כלום.

תאריך:  18/10/2010   |   עודכן:  18/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טסים באל-על?
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
סליחה שולמית המתבלבלת.....
הגיוני  |  18/10/10 11:50
 
- למגיב המושלם
שולמית קיסרי  |  18/10/10 12:48
 
- אם זה היה המצב באשר לשאר.....
הגיוני  |  18/10/10 15:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
רשימת המסעדות המובילות במעדניהן הייחודיים: ממרק ועד לפתן
יוני בן-מנחם
חידוש שליחותו של המתווך הגרמני לביצוע "עסקת שליט" הוא התפתחות חיובית אך נראה שגלעד שליט יישאר בשבי עוד זמן רב    ארגון החמאס איננו מוכן להגמיש את עמדותיו ותנאיו, וראש הממשלה נתניהו יתקשה לבצע את העסקה במקביל למשא-ומתן המדיני עם הרשות הפלשתינית    סוף סוף...
אורי ברעם
רק החתירה לגשר על הפערים, רק הרצון למצוא את המשותף, רק היכולת לשלב ידיים ולשתף יחד פעולה, על-מנת למצוא פתרונות ולהוציא לפועל את מימוש הערכים המשותפים, יוכלו להביא את כולנו יחד למישור גבוה יותר של מציאות מוסרית וערכית בה כולנו נוכל לתרום ולהעניק לצורך התפתחותה והתרחבותה של החברה
רועי רז
לפני שנהפוך ליוגוסלביה של המזרח התיכון, ומיעוטים לאומיים ידרשו עצמאות ריבונית, חובה להתנער מגל הלאומנות הגואה; במידה שלא - תחילת הסוף כבר כאן
איתן קלינסקי
פרשת לך לך חייבת להיות תמרור דרך כדי שנהיה חברה של "מאזני צדק, אבני צדק, איפת צדק והין צדק" ולא חברת "הולילנד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il