X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
צחי לא צריך לשלוח קו"ח למשרות פנויות, הוא פוטר מעבודתו בגללו, מכיוון שהשתמש בהרגל הישראלי לסדר ג'ובים לחבר'ה
▪  ▪  ▪
צחי הנגבי. לא כמו כל מפוטר; לו מחכה משרה מובטחת בתום תקופת הקלון [פלאש 90]

צחי הנגבי הוא לא הגרוע שבפושעים שצמחו בחיים הפוליטיים בישראל. ממש לא... היו גרועים ממנו ויש גרועים ממנו. הוא לא מתלהם ולכן, כאשר קיבל את גזר הדין בנושא הקלון שלו, לא התחיל לצעוק כמו רבים לפניו בין נבחרי הכנסת והממשלה: "חפותי תצא לאור" וכדומה. הוא אדם מאופק השומר על רמה (חלילה לא להזכירו בנשימה אחת עם הצעקות ההיסטריות והעלובות של הנשיא משה קצב, למשל); לכן, בסך-הכל הוא רוצה לחדש את המשפט, או להמשיך אותו, כדי שאולי חפותו תצא לאור. הוא מקווה, כי במשפט ההמשך שבו יטורטרו שופטים ומערכת המשפט כולה, תצא תוצאה חדשה. היינו - השקר לא יהיה עילה לקלון.
מובן שכאשר יצא הנגבי מבית המשפט יחד עם בני משפחתו, אמר אל המיקרופון: "זהו יום עצוב" וכולי וכולי. כאזרחית ישראלית, אני מקווה לזכות עוד בחיים האלה, שמישהו יצא מבית משפט ישראלי: א) מבלי שהתקשט בכיפה שחורה; ב) שלא יאמר שהוא מערער, כלומר שבית הדין לא צודק והוא, הוא ורק הוא - הצדק בהתגלמותו.
אני יכולה להזדהות עם צערו של הנגבי, שהיה עליו לפנות את חדרו, להתפטר ממשרתו וכן הלאה; הוא מרגיש כמו כל מי שפוטר ממשרתו בתוספת עלבון-ציבורי-רשמי. מיליוני אנשים בתקופה האחרונה בארץ ובעולם, ובכל התקופות, פוטרו ממשרותיהם. לרובם היוותה המשרה מעמד ופרנסה. היא נתנה להם בסיס וקרקע בחיים, תחושת ערך עצמי ומשכורת שאיפשרה להם לחיות חיים תקינים ואף למעלה מזה. כל מי שפוטר אי-פעם ממקום עבודה, מכיר את התחושה של הקרקע שנשמטת, תחושת הצניחה לבור עמוק, של אובדן, חוסר פרנסה ומחשבות שחורות מן הסוג הגרוע ביותר.
כך הנגבי, קצת מובטל, עם פנסיה שלא תשאיר את משפחתו רעבה ללחם. אבל הנגבי מובטל לזמן קצר, שכן כבר ממתינים לו במפלגתו, קדימה, תפקידים חשובים. המפלגה המנמנמת, שכאילו נעלמה מהאופק, תשמח להעסיק איש אנרגטי ובעל ניסיון בפוליטיקה. הנגבי יוכל אפילו להיבחר לכנסת בבחירות הבאות. אולי בתקופה הקרובה ואולי לא, אבל זו זכותו החוקית.

יש אנשים מסכנים יותר

אני ואתם מכירים אנשים מסכנים יותר מצחי הנגבי. גם אנשים שהם לא פחות מוצלחים ומוכשרים מצחי הנגבי. אנשים שפוטרו מתעשיות היי-טק או מתעשיות קלאסיות, אנשים שהפסידו את רוב הונם בעסקים פרטיים מסיבות שונות. אנשים שלא היה להם המעמד של צחי הנגבי, שיכול היה לסדר פרנסות ותפקידים למקורביו, לחבריו ולחברי מפלגתו (מפלגת הליכוד ומפלגת קדימה). אנשים שלא מובטחת להם משרה בבחירות הבאות (מכיוון שצחי הנגבי יהיה באחד המקומות הראשונים של קדימה בבחירות הבאות, מובטח לו מקום ריאלי). אנשים שלא מצפה להם עכשיו משרה של מעורר-מחזור-הדם-הרדום-של-קדימה.
יגונו של צחי הנגבי, בינו לבינו, ובין מקורביו - מובן. אבל חישבו על כל אותם אנשים שפוטרו מעבודתם, אנשים בעלי תארים שהשקיעו בלימודים, ואנשים בעלי מקצוע שעבדו שנים במפעל תעשיה והביאו לחם וחמאה הביתה וחשו בצדק כאנשים בעלי כבוד העובדים ומביאים פרנסה ביושר. הם פוטרו כי זהו עולם של מפוטרים, של עסקים לא-יציבים, של עליות וירידות בכלכלה ובכספים. זהו עולם ללא צדק וללא ביטחון אישי. האנשים מפוטרים לא כי הם גרמו לפיטורין שלהם בשל התנהגותם, אלא פוטרו בשל מצב השוק או בעיות ניהול של החברה בה עבדו. שום דבר בפיטורין שלהם לא קשור אישית אליהם, אל אופיים, אל השקפת העולם שלהם, או אל הזנחה בעבודה. צחי לא צריך לשלוח קורות-חיים למשרות פנויות, הוא פוטר מעבודתו בגללו, מכיוון שהשתמש בהרגל הישראלי לתת עבודה לחבר'ה, לסדר ג'ובים לחברים. הגיע הזמן שיבוטל המנהג הישראלי לסדר ג'ובים למשפחה, לחברים ולשכנים. הגיע הזמן שצחי הנגבי, אדם אינטליגנטי, יתייצב ויאמר: אכן השיטה היא נלוזה. אכן שיקרתי. אני מצטער. תלמדו ממעשיי - תתנהגו אחרת!!!
זה יקרה, כנראה, כשיבוא המשיח וזה יהיה אחרי שצחי הנגבי יחזור אולי למשרות שהוא רגיל בהן מזה כרבע מאה. הרבה לא ישתנה פה לצערנו. ואתם, אל תרחמו על צחי הנגבי, יש אנשים שבאמת זקוקים לרגשות החמלה שלכם ולעזרתכם הפעילה - לא הוא!

תאריך:  10/11/2010   |   עודכן:  10/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אין מה לרחם על צחי הנגבי
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
כותרת שיקרית! את משקרת כמו צחי ל"ת
למה? למה לשקר?  |  10/11/10 12:43
2
הגירוש מהגוש
יצחק צדוק  |  10/11/10 12:57
3
מי מרחם על הנגבי?
אליהו חיים  |  10/11/10 13:20
4
אני בכלל לא מצטערת
שמחה  |  10/11/10 18:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיר גלבוע
אמנם, חלף יותר מעשור מאז חתם שר המשפטים דאז, צחי הנגבי, על המינוי של השופט צור לכהונה של סגן נשיא בית המשפט השלום בירושלים, אך רוח המינוי המשיכה לנשוב עד היום    היום נפרע החוב
אמילי לנדאו
עמדתה של ארצות הברית התבררה סביב ועידת סבא"א השנתית שהתקיימה בחודש ספטמבר, כאשר מדינות ערב בהנהגתה של מצרים דחקו לאימוץ החלטה הקוראת לישראל להצטרף לאמנה למניעת תפוצת נשק גרעיני
עו"ד אברהם פכטר
אנשי השמאל מבין האמנים המתוסכלים מנסים זו הפעם השלישית - ברוב חוצפתם וייאושם - להחרים את היכל התרבות באריאל    הפתרון - פרט לסלידה מהמעשה ומהעושים - חרם נגדי של הציבור בישראל המתנגד לחרם, על האמנים, על הצגותיהם ועל ארגוניהם    האם המשתמטים מצה"ל מבין האמנים הם שיובילו את המאבק?
מנחם רהט
שלושה אירועים חשובים בתולדות העם היושב בציון אירעו בחודש נובמבר, אך בשל התעלמות ההנהגה והתקשורת משניים מהם – הצהרת בלפור והחלטת עצרת האומות המאוחדות להקמת מדינה יהודית בא"י – נשכחים אירועים חשובים אלה
יוני בן-מנחם
בדמשק התחילו הדיונים בין נציגי הפת"ח לחמאס בניסיון להשיג פיוס לאומי והם מתמקדים בסוגיית הביטחון    בישראל מעריכים כי הסיכויים להשיג פיוס הם קלושים וכי לא מן הנמנע שמדובר בתמרון פוליטי של יו"ר הרשות הפלשתינית מחמוד עבאס
רשימות נוספות
קדימה לרה"מ: "רוצים את ועדת הכלכלה"  /  עופר וולפסון
הנגבי יוכל לכהן כשר כבר בכנסת הבאה  /  איציק וולף
התגובות: "תרומת הנגבי תשפיע שנים רבות"  /  איציק וולף
מדגרת השחיתות של הנגבי  /  ראובן לייב
מהפכת ההגנה מן הצדק  /  ישגב נקדימון
לקרוא למינוי בשמו  /  דפנה ברק-ארז
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il