X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ארה"ב חייבת להתערב ולשכנע את ישראל לקיים בחירות ישירות לבג"צ ובאופן שייצג באופן הוגן את כל סוגי האוכלוסיה מכתב לנשיא אובמה
▪  ▪  ▪
נשיא ארה"ב, ברק אובמה. צריך להבין כי הרוב הישראלי והפלשתיני אכן מעוניין בשלום [צילום: AP]

אל כבוד מנהיג העולם החופשי,
שוחר השלום והחסד,
הנשיא אובמה, שלום רב!
רציתי לשתף אותך בכמה תובנות חדשות שלי ל"הבנת המזרח התיכון" בכללותו ותהליך השלום בפרט. כפעילת שלום וזכויות אדם, האמנתי בכל ליבי בתמימותי לארגונים מסוימים (כדוגמת הקרן החדשה לישראל ואחרים) בטוהר כוונותיהם לקידום תהליך השלום. גם אני, כמו רבים, ואולי גם כמוך, שאלתי את עצמי מדוע בעצם תהליך השלום לא מתקדם. האם הישראלים לא מעוניינים בשלום? מדוע הם כה חוששים?
כמובן שההסבר הפשטני יהיה - בגלל הטראומה של הישראלים ממה שנראה בעיניהם כתהליך הונאה פלשתינית-ערבית שמטרתה לדבר על השלום ובינתיים לקדם הישגים באמצעות טרור, בעצם עד לכיבוש המלא של מדינת ישראל בדרכים כאלו ואחרות. אך לדעתי הסיבות והנסיבות עמוקות בהרבה מעבר לכך.
אני לא חושבת שרוב הישראלים או רוב הפלשתינים לא מעוניינים בשלום. ההפך הוא הנכון. רובם המוחלט מאוד-מאוד חפצים בשלום-אמת ובפתרונות של פשרה ששני הצדדים יוכלו לחיות איתה. אלו לא באמת פערים בלתי ניתנים לגישור.
הבעיה האמיתית היא שמדינות-ערב כפופות רובן ככולן מאחורי הקלעים למדינה מסוימת (לא ערבית) שיש לה מתיחות עם ארצות הברית כבר במשך שנים רבות. מדינה זו בוחשת רבות בכל מה שקשור ליחסי ארצות הברית עם מדינות אחרות, וכמובן גם בענייני מדינת ישראל ויחסיה עם ארצות הברית. דברים אלו מן הסתם ידועים היטב, אך לדעתי לא נלקחים מספיק בחשבון לגבי תהליכי עומק.
אבהיר את דבריי: ישנו הבדל מהותי בין "סוציאליזם דמוקרטי", שהוא שמאל חברתי של סולידריות וסיוע לחלשים בחברה, שמטרתו העיקרית היא הסיוע לחלש ושמירה על זכויות אדם, ושהוא כמובן רואה עצמו כפוף לחלוטין לערכי הדמוקרטיה - לבין פעילות קומוניסטית שלמעשה פעיליה לא באמת מאמינים בדמוקרטיה ושוחרים תמיד ל"מהפכה", ולמעשה חותרים תחת מדינות ועמים כדי להשליט דיקטטורה של חבורת אוכלי-חינם, גוזלי כספי הציבור ושרלטנים קומוניסטים (שבמדינות מסוימות גם לא היססו לרצוח מיליוני אנשים ולהושיב מיליוני "מתנגדי משטר" כביכול מאחורי סורג ובריח, רק משום שהעזו לחשוב בצורה שונה).
קומוניסטים בולשביקים אלו מצאו דרכים חדשות לחדור ולהשתלט על מדינות תוך התמודדות כביכול כתנועות שמאל "ליברליות" בבחירות במדינות מסוימות, או לחילופין באמצעות לחץ של "הון-שלטון", להכניס אנשים משלהם לעמדות פקידות בכירה וכן למערכות המשפט, וכך למעשה להוביל מהלכים לריסוקם של הממשלות והשלטון מבפנים. כך בעצם הם מפלסים דרך להכשיר את הדרך ל"מהפכה" שהיא בעצם השתלטות קומוניסטית לכל דבר ועניין.
מאחר שהאינטרסים של "פעילי המהפכה" במדינות השונות הם בדרך-כלל תואמים (כפי שיש לפעמים תיאום אינטרסים בין ארגונים שונים בעולם התחתון), יש להם אפשרות לתכנן מהלכים לטווח רחוק של יצירת סכסוכים ומלחמות אזרחים בתוך המדינות, כדי להחלישן ולאפשר למערכות הפקידות שכבר "נכבשו" על-ידי פעילים בולשביקים, לשלוט ולנווט ביד רמה ובהדרגתיות עד להשגת שלטון דיקטטורי מוחלט במסווה של "דמוקרטיה".
כמובן, ארגונים ופעילים אלו רואים בארצות הברית אויבת באופן טבעי, מאחר שהיא מדינה דמוקרטית שוחרת שלום וליברלית אמיתית. לכן הם רואים אותה כמאיימת על עצם קיומם בטווח הרחוק.
זה בדיוק מה שקורה גם במדינת ישראל. כך נוצר כאן התיאום המדהים בין האינטרסים של הבולשביקים שהצליחו להשתלט על חלק נכבד במערכות הפקידות במדינת ישראל, כמו גם במערכת המשפט ובעיקר בית משפט הגבוה לצדק - בג"צ, שלמעשה מעולם לא נבחר בבחירות דמוקרטיות ובפועל שם ללעג וקלס את הדמוקרטיה ואת הבחירות לכנסת כמו גם את הקמת הממשלה, מאחר שהוא, כגוף לא-דמוקרטי, שבחירת אנשיו היא אך ורק על-פי קרבתם ונאמנותם ל"בולשביזם" ולשתלטנות, מבטל פעם אחר פעם החלטות ממשלה ומתחכם בהתפתלויות שונות להראות לממשלה, לכנסת, למשטרה, לצבא ולכל שאר גופי הביקורת במדינה, כולל לשופטים בבתי משפט מחוזיים ואחרים, מי הוא השליט הדיקטטור האמיתי במדינה, ודואג באמצעות אנשיו להפחיד ולהטיל אימה על מי שיעז להגביל את כוחם, שממילא מעולם לא קיבל תוקף חוקי, אלא עבר בפשטות תהליך הדרגתי שתלטני בצורת "מהפכה בולשביקית" לכל דבר ועניין (גם באמצעות תפירת תיקים או איום בתפירת תיקים והשלכה לכלא לכאורה). שלא לדבר על תהליך מתמשך של השפלת גופי שלטון החוק כמו משטרת ישראל, שהיחס אליהם הוא משפיל בכוונה תחילה, כדי לקדם דיקטטורה של עריצות. שלא לדבר על חוסר התחשבות מוחלטת באזרח הפשוט, יהודי או ערבי או אחר, והתעלמות מוחלטת מצרכיו ועל אחת כמה וכמה מעתירותיו (כמובן, חוץ מעתירות של הקרן החדשה לישראל או גופים בולשביקים הקשורים בה במסווה של פעילויות חברתיות שונות...). שלא לדבר על זלזול מוחלט בכנסת הדמוקרטית תוך הטלת רפש מתמשך ותוך מסע הפחדה, כאשר לאחר מכן "מסבירים" לנו שהם "נאלצים" להיכנס לחלל שהכנסת מותירה... טוב, ככה זה בדיקטטורה.
הבג"צ, במילים פשוטות, גזל את השלטון מהאזרחים ובאמצעות פקידים בולשביקים ובעזרת בעלי הון, הוא דואג לחסל כל שריד ל"דמוקרטיה", והחמור מכל - הוא מתחזה ל"שלטון חוק". כמובן, לא אמרתי מילה על כך שאין שום גוף ביקורת שיכול ומסוגל לבקר את התנהלותו החמורה, ובוודאי שאין גוף בעל סמכות לחקור חשדות לפלילים ולניגוד עניינים בתוכו. זו איננה דמוקרטיה כרגע לצערי, וההתנהלות הזו הולכת ומחמירה מיום ליום, תוך ניצול ציני של מצב פוליטי מורכב וניצול של המצב הביטחוני הלא-יציב.
אינטרס זה של דיקטטורת הבג"צ תואם להפליא לאינטרסים מקבילים במדינות אחרות של "פעילי המהפכה", ומכאן ניתן להבין לעומק את פעילות הקרן החדשה לישראל ודומותיה.
מי שחושב שמטרות הבג"צ הן "זכויות אדם" או "קידום השלום", טועה בענק. הבג"צ, כמו גם שותפיו מהקרן החדשה לישראל, הם בדיוק כמו ארגון "שלום עכשיו", שכפי שאנו רואים - עסוק בעיקר בחירחור מלחמה ובהעצמת הסכסוך ולא בקידום השלום המיוחל. ארגונים אלו פועלים תמיד יד ביד להשלמת המהפכה השלטונית והפיכת ישראל באופן סופי לדיקטטורה. הם אינם מייצגים את השמאל האמיתי בשום צורה, כי השמאל מטרתו "שלום וזכויות אדם" והם, מטרתם - "מלחמה והפרת זכויות אדם" כדי לקדם מלחמת אזרחים שתסייע להם לשלוט בהמונים, וכך למחוק כל זכר לדמוקרטיה אמיתית.
הבעיה היא שהם לא פועלים לבד. יש להם סיוע עקיף מפעילות קומוניסטית חובקת-עולם, שמממנת אותם וגם קובעת את האסטרטגיה, כמו גם דואגת לכך שמדינות ערב לא ישלימו עם מדינת ישראל. מאחר שזה, בסופו של דבר, יחזק את ארצות הברית והיא הרי האויב מבחינתם.
כך קרה שרוב הישראלים איבדו את אמונם במערכת המשפט בכלל ובבג"צ בפרט. כך קורה שחלק לא מבוטל מהישראלים התייאשו מלהשפיע דרך הבחירות לכנסת, שהרי הם רואים שמה שהם בוחרים לא משפיע כלל על המציאות. מי שקובע בסופו של דבר, אלו הפקידים והשופטים שלא נבחרו בבחירות דמוקרטיות, כמו גם הפקידים "פעילי המהפכה". כך יוצא שרוב הישראלים התייאשו ממשחק השלום, שכפי שהם רואים הפך להיות בידי "פעילי המהפכה" למשחק מלחמה.
המסקנה: ארצות הברית חייבת להתערב ולשכנע את מדינת ישראל לקיים בחירות ישירות לבג"צ ובאופן שייצג באופן הוגן את כל סוגי האוכלוסיה ללא כל סממן גזעני או אחר (כמו אנטי מזרחי, אנטי דתי, אנטי יהודי, אנטי מערבי). כך יחזור האמון של האזרחים במערכת הישראלית, וממילא כפועל יוצא כמובן גם בתהליך השלום.

תאריך:  11/11/2010   |   עודכן:  11/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בין סוציאליזם דמוקרטי לפעילות קומוניסטית
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
סימביוזה: בגצ- פרקליטות שמאלני ל"ת
רויזיה בפרקליטות  |  11/11/10 20:03
2
סימביוזה: בגצ- פרקליטות שמאלני ל"ת
רויזיה בפרקליטות  |  11/11/10 20:37
3
כתבת היטב
אהוד ג  |  11/11/10 21:27
4
מאמר מדהים בבהירותו.
עדי ג.  |  12/11/10 06:27
5
מצויין
איש ימין  |  12/11/10 09:43
6
אכן בגצ הוא סכנה למדינה!
שמאל ירוק  |  12/11/10 12:25
7
פעילת זכויות אדם?
יוסי פלס  |  12/11/10 18:58
8
כל-כל הרבה שטויות במאמר אחד?
ניצן ש  |  13/01/11 17:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חננאל ובר
מדוע מכל הנשים הגדולות שזכינו להן, דווקא רחל אמנו היא זאת שמבכה על בניה?    הייתכן שבגלל התרפים של אביה לבן?
יוסף קנדלקר
אולי נוותר על השירות-בכוח של אמנים ונאפשר להם להמשיך להיות זמרים מובילים מבלי להפריע להם עם תורנות הנפת הדגל
עידן סובול
על הדמיון המצמרר בין הצעת חוק האזרחות והצעת חוק ישובים קהילתיים במדינת ישראל – לחוקי נירנברג
הרב אליהו קאופמן
מאחר שהציבור המרכזי והשמאלי נתן את רוב קולותיו ל"קדימה" - זאב ימני בעור של כבש מרכזי - נוצר מצב שקרוב ל-80 ח"כים הם בעלי השקפה ימנית קיצונית
חנה פנחסי
הקשר בין המילה "זכר" לשורש שממנו נוצר הזיכרון מלמד על האופן שבו המקרא והעברית יוצרים היסטוריה יהודית שמותירה את הנשים אילמות ונעלמות    הזכרים הם הזוכרים, כותבת חנה פנחסי    כעת, על הנשים להקשיב מחדש לצירוף 'אישה זוכרת'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il