X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לעם היהודי אין זכויות בארץ, מפני שאין עם כזה, יש רק דת יהודית הטיעונים הפלשתינים מתוחכמים, עם זאת, ראייתם שטחית ושיפוטם לקוי, משום ששכחו שהיהודים לא איבדו את יצר הקיום
▪  ▪  ▪
[צילום: מבט לתקשורת הפלשתינית]

ב"דיאלוגים" שבין ישראלים-יהודים לפלשתינים מצטייר תמיד הצד הערבי כמדבר בכנות ובתובענות, בעוד שהטיעון מן הצד היהודי הוא מתגונן ומתחמק. שלטונות רמאללה דוחים בשתי ידיים את תביעת נתניהו להכיר בישראל כמדינה יהודית, מפני שהכרה כזאת סותרת את ה"נרטיב" שלהם.
מהו הנרטיב הזה?
לעם היהודי אין זכויות בארץ, מפני שאין עם כזה, יש רק דת יהודית. צאצאי העם היהודי, ושל כל העמים האחרים שהיו כאן, הם הערבים הפלשתינים. ישו הנוצרי היה לוחם חירות פלשתיני.
האידיאולוגיה הציונית היא שקרית, גזענית ואימפריאליסטית, ולכן אין הבדל בין תל אביב לאריאל - שתיהן כבושות, שתיהן התנחלויות. כיבושי 67' יבוטלו על-ידי גירוש חצי מיליון המתנחלים היהודים מירושלים ו"הגדה המערבית" (1/3 מן התושבים!) וכיבושי 48' - על-ידי הזרמת מיליוני הצאצאים של פליטי תש"ח ל"מדינת כל אזרחיה", שזמן מה עוד תיקרא "ישראל".
זה הנרטיב, בעזה וברמאללה כאחד. מנהיג ישראלי שיישב לשולחן כל עוד הנרטיב הזה בראשיהם, כורה קבר לעצמו ולעמו.
לצד היהודי יש עכבות לחשוף את הנרטיב הזה בכל תפריו הגסים, ועוד יותר קשה לו לחשוף ללא כחל ושרק את העמדה הציונית, שאינה "נרטיב", כי אם היסטוריה, ובהיסטוריה לא היה עם פלשתיני. הערבים שבכאן ראו את עצמם "סורים דרומיים" ועל פלשתין לא שמעו. מה גם, שבני ישמעאל הם שמים והפלשתים היו ארים. הבריטים, שקיבלו את הארץ מידי חבר הלאומים (1922-1920), קראו לה בתרגום מן הרומית - "פלשתין" וכך נודע לערבים המקומיים שהם "פלשתינים". הבריטים קיבלו את הארץ עם הוראות בכתב המנדט, להקים בה "בית לאומי לעם היהודי", "לסייע להגירה יהודית ולעודד, בשיתוף פעולה עם הסוכנות היהודית, התנחלות צפופה של יהודים על הקרקע...", וכל זאת "מתוך הכרה בקשר ההיסטורי של העם היהודי לפלשתין ולעיקרון הבסיסי של הקמת ביתו הלאומי מחדש בארץ זו"...
זה המשפט הבינלאומי, והוא תקף עד היום.
ומי הם ה"קונטרה" הפלשתינים, הרודפים אותנו כצל? מצרים שהובאו לכאן על-ידי מוחמד עלי (1831), חורנים שהועסקו בבניית צינור הנפט ונמל חיפה, מהגרים מן המגרב, מסוריה, מתימן. יש גם משפחות ערביות ממוצא יהודי, שאבותיהן גורשו לכאן על-ידי מוחמד: מעניין, למה דווקא לכאן? ולמה היטלר גירש לכאן גם אותי, בסיסמה "יהודים לפלסטינה"? האם בעל בריתו, המופתי "הגדול" של ירושלים, האב המייסד, לא הסביר לו שליהודים אין קשר לפלשתין?
גם את חוצפת הדרישות הדמוגרפיות הפלשתיניות אנחנו מהססים לגלות בכל ערוותה. הם תובעים "פינוי ההתנחלויות" ו"זכות שיבה", כלומר - מדינה פלשתינית "נקייה" מיהודים ומפליטים ערבים ומדינת ישראל עם 1.2 מיליון ערבים פלשתינים אזרחים, פלוס מיליוני צאצאי פליטי תש"ח שיציפו אותה עד שתיחנק. זה ההסדר "המקיף וההוגן" שהם מציעים לנו.
מעל לכל הם אוהבים להאשים אותנו בהפרת המשפט הבינלאומי. למה לא יספרו זאת לגרמנים, שכמוהם פתחו במלחמה תוקפנית והפסידו, ויעוצו להם לדרוש בחזרה את החבלים שנלקחו מהם - הסודטים, פרוסיה המזרחית, פומרניה, שלזיה - כדי לגרש מתוכם את המתנחלים הצ'כים, הפולנים והרוסים ולהחזיר במקומם 15-12 מיליוני גרמנים שגורשו? שיסבירו, מדוע כאן "המשפט הבינלאומי" שהמציאו לעצמם אינו חל? וגם לא, למשל, על עשרות מיליוני פליטים הודים ופקיסטנים שגורשו/ברחו באותה שנת 48'?
הטיעונים הפלשתינים מתוחכמים. קל לשכנע בהם בורים ותמימים. עם זאת, ראייתם שטחית ושיפוטם לקוי, מפני שהם מניחים שהיהודים, להוציא השוליים השמאלנים הבאים איתם במגע, הם גם פתאים וכסילים וגם איבדו את יצר הקיום.

תאריך:  11/11/2010   |   עודכן:  11/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הנרטיב הפלשתיני
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
הנרטיב שלהם אינו נחלתם בלבד,
הניה  |  11/11/10 18:52
2
היטבת להסביר את הבגידה של ביבי ל"ת
והטירוף של רבין  |  11/11/10 20:44
3
חזן בתגובה:"רצינו לגדל דור של
קורןנאוה טבריה  |  12/11/10 03:12
4
במה הם שונים
ע.ג4  |  12/11/10 06:53
 
- אם לא הבינות את ההבדל
אז הרי לך הסבר  |  12/11/10 11:26
 
- זה מה שאמרתי
ע.ג4  |  12/11/10 17:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרב אריק אשרמן
חיילים במסיק זיתים באדמות ג'ית בגדה המערבית, ושוטרים בשכונת שייח' ג'ראח בירושלים המזרחית - "רק ממלאים הוראות"
אברהם בן-עזרא
במקרים לא מעטים, כאשר מתגלים ליקויים בדירה ומתעורר הצורך להגיש תביעה נגד הקבלן, מוגשת גם תביעה נגדית ע"י הקבלן נגד התובעים במטרה להחליש את טענותיהם, ליצור קיזוז כספי, להרפות את ידיהם ואולי גם לדחוף את התהליך לכיוון של ביטול תביעות הדדי בפשרה
אלכסנדר ס. שכטמן
הכרעת ביהמ"ש בעניינו של צחי הנגבי נותנת תחושה עגומה שביהמ"ש אינו מבין את המצב שבו שרויה המערכת הפוליטית הישראלית מחד-גיסא, וכי הוא נתון להשפעה חיצונית המשפיעה לרעה על פסיקותיו מאידך-גיסא
ד"ר צ'לו רוזנברג
נוח לישראלים שיש בארה"ב יהודים המשפיעים והמוכנים להשתדל עבור ישראל. יחד עם זאת, אין לנוח על זרי דפנה
אברהם שרון
עולם בלי גחליליות הוא עולם ריק ועצוב. תארו לעצמכם איך ייראה העולם, אם מה שקרה – אולי – לגחליליות יקרה גם – הו לא – לפרפרים? איך ניראה בלי רפרופם, מעופם, יופיים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il