|
1 |
|
|
איתן, אנחנו מבקשות ממך לא לענות למגיבים המשתמשים בלשון לא מכובדת ועם מידה רבה של גסות רוח. זה יפה שאתה מבקש לנהל דיאלוג עם קרובים ורחוקים , אבל מי שנוקט בלשון בוטה לא יאה להתייחס אליו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אפרת ושולה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ברלב יהיה מפכ"ל, הוא ראוי להיות מפכ"ל, וחטאיו, כראוי, רק מרחיקים אותו מהכס הרם, זמנית.
בר לב ראוי מקצועית לתפקיד, התפקיד ראוי מקצועית לו, כולנו זקוקים לו, והעדות לצורך הזה אלה ניסיונות הסיכול הרבים, ככל שיותר ויותר אנשים לא רוצים אותו במפכלו"ת, כן ברור כמה הוא נחוץ בתפקיד הזה.
ועל פי הנתונים שד"ר אינס מסרה בכנסת רואים שההנחה של ועדת קרפ משנות השמונים הייתה שאחוז התלונות הקנטרניות בעניין עבירות בין בני זוג היה 20% בעת ההמלצה לחוקק את החוק למניעת הטרדה מינית, הרי שהיום, (לאחר שנים רבות שהחוק תקף, ונותן כוח לא סביר בידי הנשים, הערכת המשטרה שאנו באזור ה 50%.
ואת התלונות הקנטרניות והעלילות בתחום שבינו לבינה לא אנו המצאנו, בראשית, ל"ט פרשת השבוע, אשת פוטיפר סריס פרעה עוגבת ומפתה את יוסף להזדווג אתה, יוסף, משרתו של הסריס מסרב, היא מנסה לאנוס אותו, הוא בורח ומשאיר פיסת בגד בידיה.
עם פיסת הבגד הזו, היא הולכת לפרעה ומעלילה על יוסף כאילו ניסה לאנוס אותה, קנטרנית קנטרנית התלונה הזו.
יא וַיְהִי כְּהַיּוֹם הַזֶּה, וַיָּבֹא הַבַּיְתָה לַעֲשׂוֹת מְלַאכְתּוֹ; וְאֵין אִישׁ מֵאַנְשֵׁי הַבַּיִת, שָׁם--בַּבָּיִת. יב וַתִּתְפְּשֵׂהוּ בְּבִגְדוֹ לֵאמֹר, שִׁכְבָה עִמִּי; וַיַּעֲזֹב בִּגְדוֹ בְּיָדָהּ, וַיָּנָס וַיֵּצֵא הַחוּצָה. יג וַיְהִי, כִּרְאוֹתָהּ, כִּי-עָזַב בִּגְדוֹ, בְּיָדָהּ; וַיָּנָס, הַחוּצָה. יד וַתִּקְרָא לְאַנְשֵׁי בֵיתָהּ, וַתֹּאמֶר לָהֶם לֵאמֹר, רְאוּ הֵבִיא לָנוּ אִישׁ עִבְרִי, לְצַחֶק בָּנוּ: בָּא אֵלַי לִשְׁכַּב עִמִּי, וָאֶקְרָא בְּקוֹל גָּדוֹל. טו וַיְהִי כְשָׁמְעוֹ, כִּי-הֲרִימֹתִי קוֹלִי וָאֶקְרָא; וַיַּעֲזֹב בִּגְדוֹ אֶצְלִי, וַיָּנָס וַיֵּצֵא הַחוּצָה. טז וַתַּנַּח בִּגְדוֹ, אֶצְלָהּ, עַד-בּוֹא אֲדֹנָיו, אֶל-בֵּיתוֹ. יז וַתְּדַבֵּר אֵלָיו, כַּדְּבָרִים הָאֵלֶּה לֵאמֹר: בָּא-אֵלַי הָעֶבֶד הָעִבְרִי, אֲשֶׁר-הֵבֵאתָ לָּנוּ--לְצַחֶק בִּי. יח וַיְהִי, כַּהֲרִימִי קוֹלִי וָאֶקְרָא; וַיַּעֲזֹב בִּגְדוֹ אֶצְלִי, וַיָּנָס הַחוּצָה. יט וַיְהִי כִשְׁמֹעַ אֲדֹנָיו אֶת-דִּבְרֵי אִשְׁתּוֹ, אֲשֶׁר דִּבְּרָה אֵלָיו לֵאמֹר, כַּדְּבָרִים הָאֵלֶּה, עָשָׂה לִי עַבְדֶּךָ; וַיִּחַר, אַפּוֹ. כ וַיִּקַּח אֲדֹנֵי יוֹסֵף אֹתוֹ, וַיִּתְּנֵהוּ אֶל-בֵּית הַסֹּהַר--מְקוֹם, אֲשֶׁר-אסורי (אֲסִירֵי) הַמֶּלֶךְ אֲסוּרִים; וַיְהִי-שָׁם, בְּבֵית הַסֹּהַר.
אבל אלוהים הוא עם הטובים (בד"כ) יוסף הלך לכלא ומשם עלה לגדולות, ברלב - טעית, קבל עונש, אתה ראוי ותחזור בגדול. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
|
|
|
אשת פוטיפר ניסתה לכפות עצמה מינית על יוסף.
יוסף גילה ריסון איפוק עידון .
מכאן סלולה דרכו של יוסף לעוד מנת סבל ויסורים . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן קלינסקי |
|
|
|
|
|
"אשת פוטיפר ניסתה לכפות...." מה זה כל המילים המכובסות האלה?.
(א) הייתה שם הטרדה מינית מתמשכת (מאסר שנתיים) (ב) ניסיון תקיפה מינית, מעשה מגונה תוך ניצול יחסי מרות (מאסר שנתיים) (ג) הוצאת לשון הרע (פלילית) (שנת מאסר אחת) (ד) בידוי ראיות (3 שנות מאסר) (ה) עדות שקר בעד טובת הנאה (9 שנות מאסר) - שלא לדבר על כל נזקים הממוניים, של אובדן הכנסה שהיו ליוסף עקב ישיבתו הארוכה בכלא. קשה שלא לראות קשר בין עדת המעודדות שלך איתן, ובין התייחסותך המכובסת לעבריינות של נשים כלפי גברים בתחום המיני. הקהל שלך נוטה לחשוב שגופה של אישה הוא קדוש בידיה, ונוטה שם לחשוב שגופו של גבר קדוש בידיה, השיטה היא עם פחות כוח פיזי, אלא עם הונאה, מניפולציה, פיתוי ונקם - שאיננה פחות חמורה מהפעלת כוח פיזי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
2 |
|
|
יעקב נכשל כאבא . הוא מעדיף בן אחד על אחרים. כל הבנים כורעים תחת נטל עבודה קשה בשדות , ואם צריך גם הרחק מהבית. ואת יוסף הוא מלביש בכתונת פסים.
יעקוב, ששיקר לאביו העיוור, הוא גם אינו עומד במבחן האבהות. רק הסבל והיסורים של יוסף בבור מחלצים אותו מיהירות השווא אליה הוא נקלע , כי אביו בחינוכו הלקוי דחקו לשם.
הרשימה היא מענינת, רק חבל שעשית הנחות ליעקוב וגם ליוסף במידת מה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן אבי איתמר |
|
|
3 |
|
|
מניפולציה ונקם, לנשים מותר.
גם לי יש ביקורת על המידתיות של תגובת בני יעקב למעשיהם של בני שכם, אך מנגד רכרוכיותו של יעקב - לו הייתה שלטת, הייתה עולה לנו ביוקר.
בני יעקב היו מככבים בדו"ח גולדסטון ובצדק, אך 7 שנים של חסר מעש רכרוכי ואווילי בסגנון יעקב, הוא זה שהביא עלינו את דוח גולדסטון, כי כאשר נותנים לבלון להתמלא ולהתמלא, הוא מתפוצץ בקול רעש אדירים.
ונדבר קמעא על נושא הנקם.
נקם הוא תכונה מאד רעה "לא תיקום ולא תיטור" אנו הרי מצווים בצו אנושי לנהוג בסבירות ובהגיון, ונקמה היא פעולה אשר עיקר המניע שלה הוא צריבה מן העבר, אשר ייתכן מאד שמידת הרלונטיות שלה כעת, מוטלת בספק.
אך גם אלה הסוברים שהנקם הוא לגיטימי וגם אלה הסוברים שאינו לגיטימי לא יכולים לומר דבר והיפוכו באותו משפט: על תמר אומר המחבר בלשון מאד חיובית: "היא יוזמת, פועלת, נ ו ק מ ת ומשיגה את יעדיה" ועל בני יעקב אומר המחבר בלשון מאד שלילית "על שנתנו דרור ליצר ה נ ק ם וטבחו ללא רחם בכל" - דומני שבאופן כללי יש סברה שלנשים אשר כוחן הפיזי קטן יותר מהגברים מותר לנקום וליטור, ולגברים אסור, וראוי אולי שבימים של "העצמה נשית", נאזן גם את ההיתרים שהחברה מתירה לנשים, לשתמש בכל אותם כלים שלו גבר היהמשתמש בהם היה מוקע אלי קיר, ואף אלי משפט: פיתוי עד כדי הטרדה, נקמה עד כדי גרימת נזק בזדון, מניפולציה עד כדי הונאה.
וכרגיל איתן מספר לנו רק טפח אחד מעשרת טפחי האמת.
תמר הייתה אשת ער בנו של יהודה. עם מותו של ער חלה חובת ייבום על אחיו הבוגר אונן, אך אונן ידע שאין לו יכולת ללדת ילדים ולכן לא נשא את תמר לאישה, ואז יהודה ביקש מתמר שתחזור לבית אביה עד שבנו הצעיר שֵלָה, יישאנה לאישה. וכך קרה. ומשנודע לתמר שיהודה מגיע לסביבה, היא פעלה באופן מיניפולטיבי, מזיק ומעליל, היא פשטה את בגדי אלמנותה, "וַתָּסַר בִּגְדֵי אַלְמְנוּתָהּ מֵעָלֶיהָ, וַתְּכַס בַּצָּעִיף וַתִּתְעַלָּף, וַתֵּשֶׁב בְּפֶתַח עֵינַיִם, אֲשֶׁר עַל-דֶּרֶךְ תִּמְנָתָה: כִּי רָאֲתָה, כִּי-גָדַל שֵׁלָה, וְהִוא, לֹא-נִתְּנָה לוֹ לְאִשָּׁה. טו וַיִּרְאֶהָ יְהוּדָה, וַיַּחְשְׁבֶהָ לְזוֹנָה: כִּי כִסְּתָה, פָּנֶיהָ" והיא הייתה זונה, אחושרמוטה של זונה: מַה-תִּתֶּן-לִי, כִּי תָבוֹא, אֵלָי. יז וַיֹּאמֶר, אָנֹכִי אֲשַׁלַּח גְּדִי-עִזִּים מִן-הַצֹּאן; וַתֹּאמֶר, אִם-תִּתֵּן עֵרָבוֹן עַד שָׁלְחֶךָ. יח וַיֹּאמֶר, מָה הָעֵרָבוֹן אֲשֶׁר אֶתֶּן-לָךְ, וַתֹּאמֶר חֹתָמְךָ וּפְתִילֶךָ, וּמַטְּךָ אֲשֶׁר בְּיָדֶךָ; היא אפילו לא הסתפקה בתשלום - היא דרשה ערבויות!!!!!!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
4 |
|
|
איתן, כתיבתך היא תשובה שהשמאל פניו גם לארון הספרים היהודי, אפשר להלחם לצדק חברתי. אפשר להלחם לשלום בין ישראל ופלשתין, כאשר אנחנו נושאים איתנו גם ארון הספרים היהודי |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נורית בן |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
מר קלינסקי טוען שאין להפעיל אלימות בדרך להשגת יעדים לאומיים והוא צודק, אלא שכדרכו הוא מכוון אלינו ולא לצד המשתמש ומאיים תמיד באלימות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוא"ב |
|
|
|
|
|
אני מגנה שימוש באלימות פלשתינאית נגד יהודים ושימוש באלימות שלנו כלפי פלשתינאים כדי להשיג יעדים מדיניים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן קלינסקי |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
או הצלופן ומה שבתוכו.
אנו רואים כאן בתכיפות תגובות של "מעריצות קלינסקי" (כמו מעריצות כוכב נולד רק פי 6 עד 10 בגיל), הן קוראות לקלינסקי להתעלם מהתגובות הבוטות.
חשבתי, אולי הן צודקות, ואולי חובה על הכותבים בעיתונות, ועל המגיבים בעיתונות לכתוב בלשון "תרבותית"
אז הלכתי לתקנון האתיקה של מועצת העיתונות, בתקוה למצוא שם סעיפים מובילים בענין נימוס ולשון תרבותית.
למרבה הפלא, לא מצאתי שם כלום בנוגע לנימוס, אלא העיקר שם זו האמת, והרי כולנו יודעים שהעיתונות בימינו היא לא כל כך דבקה באמת.
ואני מצטט בקצרה מהסעיפים הראשונים של התקנון:
"....חופש העיתונות ואחריותה המקצועית.... ובפרסום מדוייק, הוגן ואחראי של ידיעות ודעות......יושר והגינות....נאמנות לאמת.....בדיקת העובדות.....אוביקטיביות..."
כלומר על פי קריטריונים עיתונאיים, המגיבים הבוטים ביותר, הצמודים לאמת, עושים עבודה הרבה יותר רצינית מקלינסקי עצמו, שנצמד בד"כ לשוליים התפלים של האמת, כאשר את הסיפור האמיתי הוא מחביא מתחת לשטיח.
חושבני שמן הדין ש"מעריצות קלינסקי" תבננה שהן חסידות שוטות של תמונה מעוותת הנוצרת על ידי איש משכיל היודע ומכיר את התמונה האמיתית, ותיקראנה לכל המגיבים לחדול מלהגיב, עד אשר יקיים קלינסקי חובתו הציבורית, וידבק באמת, בכל האמת.
בואו לא נסתכל בצלופן, (הנימוס) אלא מה יש בו, האם אמת היא, כל האמת (סוכריית שוקולד) או רסיסי אמת, כאשר האמת לאמיתה מוסתרת (גללי עזים, בעלי צורה דומה)
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
|
|
|
מדוע אתה מתפלא מעדת המחמיאים לקלינסקי - אצל הסטאליניסטים
מורגלים למחוא כף גם לעצמם.
מכל התגובות המצוטטות והמושקעות שלי בנושא מרצחי מחמד,
שותפיו הטיבעיים של הדמגוג הבולשביקי מעולם לא קיבלתי מענה
מסיבה מאוד פשוטה - אין לו מענה, פרט ל: "אני מצר" ובלה
בלה בלה.
עיין בבקשה בקוראן בפרשת עובדי האלילים (כמדומני, פסוק לו)
מדובר שם ב"נביא" שעגב על..........כלתו וכפה על בנו
המאומץ לגרשה על מנת שהוא יוכל לצרפה לאוסף הנשים שכבר
היה לו......18.
אלה הזבלים שבהם מחמד קלינסקי רואה "פרטנרים לשלום".
למה כבר ניתן לצפות מייצור כזה ? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מורה נבוכים |
|
|
|
|
|
ובכל זאת יש בעיה קשה עם גסות רוח, כי גסות רוח מרתיעה את הקורא, ויוצרת אצלו רושם כאילו האדם צועק, כי אינו צודק. מסתבר שאם מכניסים לנו מאחור זמבורה עם וזלין אנו צוהלים (שקרי השמאל-בלשון חלקלקה), ואם נותנים עם סוכריה בראש (אמת פרקטית על מצבנו הלאומי - בלשון מאד מאד בוטה ומחספסת) אנו מתעצבנים. אז אל תכניסו לנו מאחור, עם וזילין ובלי וזלין, ואל תתנו לו בראש לא סוכריות ולא פטישים, תנו לנו סוכריה בפה, תנו לנו את האמת, כל האמת, ושפה המכבדת ככל האפשר את בעליה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
|
|
|
יש לתת כבוד לברית הישנה לברית החדשה ולקוראו.
יש לתת כבוד לרבנים יהודים לאימאמים מוסלמים לחשמנים נוצרים.
יש לתת כבוד לבית הכנסת למסגד ולכנסיה
לא צריך לתת כבוד לניבולי הפה של מורה נבוכים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למורה נבוכים |
|
|
|
|
|
וזאת לגבי קלינסקי. לגבי מעריצותיו הפותות יש לך צפיות..
לכל גורו יש מעריצים שוטים ומול הערצתן האוילית מתפוגגים הערכים. האמת הופכת לשולית בחשיבותה, המעריץ מאבד יכולת לחשוב ולהסיק באופן עצמאי. מכיר את הנושא מקרוב.
קלינסקי הוא איש מסוכן.כתבתי על כך לא פעם.בנופת צופים הוא מעביר את מסריו המורעלים,העובדות והאמת הם אמצעי עבורו להשגת מטרה ותו לאו. קומיסר מובהק של אידאולוגיה בולשביקית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
|
|
|
עם כל המעריצים ובני המשפחה קלינסקי יתקשה למלא אוטובוס.
התעלמותו המכוונת ממרצחי מחמד נועדה למצוא חן בעיני הפשיסט
המוסלמונאצי מחמד ברכה.
ולקינוח (משהו עבור נפתלי רז ה"מומחה לאיסלם"):
המופתי של לבנון בנאום באוניברסיטת אל-אזהר:
"היהודים הינם הכלבים של האנושות. הם אינם עם או אומה
אמיתיים. רישעותם מועברת לכל אורך ההיסטוריה באמצעות
מורשתם התרבותית.....הם מעוררים שנאה ונרדפים על ידי כל
אלה שבאו איתם במגע...הם ראויים לגורלם".
פשוט חבל. באם המופתי הזה היה זוכה לפגוש את ה"משורר"
קלינסקי מאוד יתכן שדעתו הייתה.....רק מתחזקת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מורה נבוכים |
|
|
|
|
|
אנחנו כבר מכירים אותו.גם אלף מסכות,דרשות והטפות נוטפות דבש לא יכסו על מניעיו האמיתיים.הוא עוד שייך לדור הבולשביקי הבטוח שכולם מטומטמים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
|
|
|
אלישמע, אני מעיד על עצמי שאני מכיר את איתן כמעט שבעים שנה. קשה להגיד עליו שהוא גורו.
ומנגחיו שמשתמשים בלשון עברית מנומסת כמו גריאטריה, אז קצת דרך ארץ . אפשר לשלול את דעותיו, אבל, דחילק, לדבר עברית , לכתוב בעברית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ידידיה |
|
|
|
|
|
השאלה היא רק מה זה גורו. על פי ויקיפדיה "במקורה מורכב המושג מהמלים "גו" (חושך) ו"רו" (אור) כלומר אדם המוציא אנשים אחרים מחושך לאור, כיום ניתן התואר הזה על ידי חסידים של זרמים שונים למוריהם, אין אמת מידה אחידה המבדילה מי זכאי לתואר זה." אז קודם אין אמת מידה ולכן המחלוקת היא במקומה, דבר שני קלינסקי ודאי מדבר מתוך הארה, עם זאת מילותיו אינן מתנשאות יתר על המידה (בניגוד למתנאי השמאל האחרים) והוא פונה בלשון של בני אור, אך עם אמת מעוותת לחלוטין אשר גם בני החושך מסרבים לקבלה. והוא בפרוש מתייחס אל הקוראים כמורה אל תלמידיו, וכגורו אל חסידיו, וחסידיו (ובעיקר חסידותיו) גומלים לו באותה מידה. אתה כ"חסיד" של הגורו האנושי הזה, שומע בפעם הראשונה אולי שאתה חסיד, וזה לא מוצא חן בעיניך, ולכן לטעמי אתה מנסה להוציא את קלינסקי מגורויותו, אבל דרכך לא תצלח כי אתה חסיד (לטעמי שוטה במובן החסידי של המילה) והוא גורו, אם אממא של הגורו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
|
|
|
לתפל. לקלינסקי מכלול תכונות של גורו. מעבר לסגנון ההטפות שלו,השמוש המוניפולטיבי בעובדות והתאמתם ליעדיו הוא גם משתקף בפני מעריציו.כך זה תמיד עם הגורוס. למקרא התגובות שלכם שעוסקות בהטפות כמו שלו ולא בטיעונים והנמקות של חשיבה עצמאית,מה לומר - קשה להגיע למסקנה אחרת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
|
|
|
חוץ מתשפוכת של גידופים הבעת פעם דעה, מר אלישמע.
מה עש במאמר הזה שאינו עובדה מוכחת.
איזו עובדה או הנחה שישנה במאמר היא מוניפולטיבית.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לאלישמע |
|
|
|
|
|
כפי שאני טוען במשך תקופת הכרותי עם תופעת קלינסקי. כך הוא בונה לעצמו תדמית של איש מוסר הומני כדי לשתק את הקורבן בשעה שהוא מזריק את הרעל אידאולוגי שלו. גידופים וקללות? במוחך הקודח. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
9 |
|
|
כאשר יוסף חלם שגם הירח והשמש משתחווים לו, אז יעקב שלח את יוסף אל אחיו, בידיעה שהם מבקשים את נפשו.
כדי שיהרגו אותו.
רק תאוות הבצע של האחים שהייתה גדולה מתאוותם לרצוח אותו הניעה אותם למכור אותו במקום לרצוח אותו, וכך ניצל,
להפתעת יעקב,
יעקב דווקא קיווה ש "טרוף טורף יוסף". |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עיניה |
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
על חלקו השני של מאמרו בפרשת וישב ועל התובנות הנובעות הימנו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ניצן אביב |
|
|
|
|
|
"תובנות" מרסיסי אמת ומעיוות של המציאות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איש עצוב |
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
צו השעה!!!!
די לכפייה הדתית-חרדית הנתעבת והנאלחת!!!
הרוב החילוני הגדול במדינה משחק לידי קומץ של דתיים-חרדים בכך שהוא אדיש לדרישותיהם ולכפיית הדת על אורחות חייו החילוני, קרי: מניעת תחבורה ציבורית בשבת וחוקיים דתיים-חרדיים דרקוניים המנוגדים תכלית ניגוד לרצונו של הרוב החילוני.
בנוסף כדאי לזכור את השחיתות האיומה שפשתה בחוגי החרדים וזכרו כמה מנציגיהם הואשמו בדין וריצו תקופות מאסר על עבירות שחיתות שונות.
יש להתנער איפוא מהכפייה הדתית ולדרוש את הפרדת הדת מהמדינה ל-א-ל-ת-ר!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ניצן אביב |
|
|
13 |
|
|
|