X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לעיתים האריזה שלנו משרתת ומקדמת אותנו ולעתים היא בולמת ומעכבת אותנו לעיתים כאשר יש חוסר הלימה בין המסרים המילוליים לבלתי מילוליים, יגבר המסר הבלתי מילולי ותוכנו הוא זה שיקבע
▪  ▪  ▪
האריזה עוזרת ומקדמת, או לחלופין - פוגמת

בעידן הנוכחי, בחברה ההישגית בו אתה המנהל נחשף מדי יום לאנשים שבניהם ישנם כאלו העשויים להשפיע על הצלחתך,ואף לשנות את מהלך חייך,עלייך להעביר מסרים קצרים ומדויקים בזמן קצר.
גורם מרכזי המשפיע והאחראי על מידת הצלחתך בחיים המקצועיים והחברתיים היא התדמית אותה אתה משדר לסביבה.
התדמית הראשונית שהינך משדר היא זו שעל פיה אתה נשפט. לכן, המסרים שהתדמית שלך משדרת מהווים את הקשר הראשוני עם הלקוח והיא זו אשר תקבע האם האיתותים שלך משקפים את מלוא היכולת שלך.
האם אתה בין אלו המסוגלים להציג את עצמם טוב יותר מאחרים? האם אתה מצליח לעורר במהירות אמון וביטחון? מקצועיות? מצליחנות?שהרי כולנו רוצים
להתחבר ולהיות חלק מהצלחה
התדמית שלך תקבע אם אתה זה שתקודם או הקולגה שלך. אם אתה זה שתסגור עסקה או המתחרה. כדי למתג את עצמך גבוה מעל האחרים עלייך לשדר תדמית עצמית אפקטיבית. המלה "תדמית" נגזרת מהמלה ד. מ. ה, כלומר חוסר ביטחון לגבי המהות האמיתית. לכן כדי שהתדמית שלך תשדר את האיכויות הפנימיות והאמיתיות שלך יש צורך לשווק אותך, להציג את יתרונותייך, לציבור בו אתה חפץ לקדם את עצמך בו,וזאת באמצעות דגש על האריזה שלך.
לעיתים האריזה שלנו משרתת ומקדמת אותנו ולעתים היא בולמת ומעכבת אותנו. האריזה שלנו כוללת את המיומנויות התקשורתיות: התקשורת המילולית - התוכן ואפיוני הקול, והתקשורת הבלתי מילולית-הויזואלית: שפת הגוף וההופעה החיצונית.
לעיתים כאשר יש חוסר הלימה בין המסרים המילוליים לבלתי מילוליים, יגבר המסר הבלתי מילולי,ו תוכנו הוא זה שיקבע.
מאחר שסיכויי ההצלחה שלך נתונים בידייך רצוי להתייחס למספר גורמים בהופעתך החיצונית.
קוד לבוש
רצוי לבחור את קוד הלבוש בהתאם לתדמית החברה,ולמסר אותו אתה רוצה להעביר. הבגדים שלכם מדברים עוד לפני שפציתם את פיכם. רצוי להיות מסונכרנים עם האופנה העכשווית, במידה ואתם רחוקים מצו האופנה הנוכחי, אנשים עלולים להניח שמחשבותיכם ורעיונותיכם הם בהתאם. יחד עם זאת רצוי מאד שתהיה התאמה בין פרטי הלבוש למבנה הגוף. שכן בעזרת הלבוש המתאים ניתן לשנות או לרכך גזירות גורל שנחתו על מבנה גופינו. כלומר באמצעות הבגד המתאים ניתן לטשטש את חסרונותינו ולהבליט את יתרונותינו.
בגד נכון יכול לעזור לנו להראות גבוהים או נמוכים עבים או דקים. לצבעי הבגד מסר עז, גוונים כהים משדרים מקצועיות וסמכותיות, זו הסיבה שרצוי לאמץ חולצות מכופתרות בגוון אחיד, מכנסיים כהים, חגורה בצבע הנעליים. נעליים איכותיות מעור. (רצוי שתהיינה מתוחזקות היטב) גרביים בצבע הנעליים או בררת מחדל בצבע המכנסיים.
רצוי להציג חזות נקייה ומסודרת ושיער נקי ומטופח בעל עיצוב עדכני .במידה והקרחת מתקרבת לפדחת יש צורך לשמור על תספורת קצרה, או גילוח הקרקפת (אנא הימנע מלהשתמש בקצוות שיער ארוכות כדי לכסות על הקרחת).
רצוי שהידיים והציפורניים יהיו מטופחות, והפנים מגולחות למשעי. גם לאביזרים תפקיד מהותי, הם הסממן לסטאטוס שלך, התיק, הארנק, החגורה, העט, השעון, אבזם החגורה וכמובן הטלפון הסלולארי חייבים להיות איכותיים ועדכניים.

מתי עובדיה היא בעלת תואר ראשון בחינוך ותעודת הוראה וסיימה לימודים לתואר שני בתקשורת וייעוץ ארגוני. מרצה ומנחת קבוצות בכירה באוניברסיטה הפתוחה והמכללה למנהל, חברה בלשכת המאמנים הישראלים ובארגון הישראלי ליועצי תדמית ונוהג.
תאריך:  03/12/2010   |   עודכן:  03/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תדמית אישית למנהלים בדרך למיתוג אישי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סיגל שפיץ טולדנו, דניאל אגמון
מושג ה-"סיכון" הפך בעשור האחרון לבסיס המקובל להערכת הבקרה בארגון וכן לנקודת המוצא לביקורת הפנימית. זיהוי הסיכונים הראשוני, שנעשה על-ידי סקר סיכונים, מצביע על הסיכונים הקיימים אשר מוערכים על-פי הנזק שהם עלולים להסב לארגון ועל-פי הסבירות להתרחשותם    מהו אותו "סיכון" וכיצד ניתן לזהותו?
ציפי לידר
דומה כי הניגוד בין שני האישים, סוקרטס היווני ויוסף הצדיק, הגיבור המרכזי של פרשות וישב ומקץ, מגלם את הניגוד בין התרבות היוונית, המפרידה בין ההתנהגות האנושית לפילוסופיה, בין תיאוריה למעשה, ליהדות שבה לא המדרש עיקר אלא המעשה
אביתר בן-צדף
כך אנחנו נראים    חברה להשכרת רכב מתחבאת בירכתי קריית שדה התעופה ליד נתב"ג, ואינה דואגת לשלט את הדרך אליה    ערב מרגיז בחוצות ארצנו ובכבישיה
גלעד אלעזר
טכנולוגיה שיתנה ומשנה את חיינו בכל יום מחדש. אנו רואים זאת החל משיפורים משמעותיים בטכנולוגיה רפואית מצילת חיים ועד שימושים חברתיים ועסקיים ברשת האינטרנט. עולם האינטרנט משתנה בקצב מסחרר    אם בעבר חשבנו על בניית אתר אינטרנט בנפרד מבניית בלוג כיום אנו נמצאים במקום אחר לגמרי
יעל שמיר
כמה נחמד היה אם היינו אנחנו מצליחים לסנגר על ילדינו לעתים קרובות יותר? אלא שבניגוד לבית המשפט, במקרה זה הסניגור חייב להאמין באמת בצדקתו של הלקוח שלו בכדי להיות משכנע    לא קל להתפעל תמיד מהבחירות של הזאטוטים שאנחנו פוגשים מהבוקר עד הערב, שלפעמים התכונות הכי לא סימפטיות שלהם מזכירות לנו באופן מצמרר את החלקים שאנחנו הכי מתעבים בעצמנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il