X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המסיתים האמיתיים הם שרים בממשלת ישראל 2010, חברי כנסת דהיום, עיתונאים, סופרים, שדרני רדיו, שחקני תיאטרון - אלו בעיקר למעשה, הם נווטי מדינת ישראל הממסדית-פוליטית ויותר מכך נווטי עם-ישראל הסורר דעה שקטה על מנשר הרבנים והתגובות הרועשות
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

בעצם שבועות, חודשים ושנים אלה, מתחוללת הסתה נוראה נגד אוכלוסיה יהודית לגיטימית לחלוטין; לאסוֹר עליהם לגור היכן שהם חפצים, לאסור עליהם לבנות את בית חלומותיהם, כמעט לאסור עליהם להוליד ילדים, איסורים מכל הבא ליד, והסתה איומה לצידם.
ההסתה, ברור היכן היא, היא לא מסתתרת; "בגלל היהודים הללו נמנע מאיתנו השלום! בגלל היהודים הללו אנו נידונים למלחמת נצח! בגלל היהודים הללו כל דבר רע לנו ! הסתה במלוא מובן המילה!"
טיעונים כאלה לו היו נשמעים במדינות אירופה, מובן שהם היו אנטישמיות מזוקקת, אלא שאירופה לא צריכה בדור הזה להפיק אנטישמיות משלה, היא פשוט צועדת צעד אחד אחר המסיתים מבית, בֵּית ישראל, וכמו ידיה נקיות. ידיה אולי כן, ידי המסיתים כאן לא ולא!
המסיתים הם שרים בממשלת ישראל 2010, חברי כנסת דהיום, עיתונאים, סופרים, שדרני רדיו, שחקני תיאטרון - אלו בעיקר. למעשה, הם נווטי מדינת ישראל המימסדית-פוליטית ויותר מכך נווטי עם-ישראל הסורר. לא משנה מיקומם הפוליטי, ממקומם ליד ההגה המנותק מגוף העם ומחובר לגופם, הם נווטים משוכללים להסתה, הסתה המכוונת אך ורק כנגד יהודים.
את מסע ההסתה והאנטישמיות העולמי מובילה ישראל, לא כולה כמובן, אך ורק נווטיה לעיל!
לכן זה טבעי שהמסיתים הנ"ל מתפוצצים על הרבנים שאוחזים בכלי נשקם ממש, אותם כלים שאנשי העניבות, כה שיכללו אותם; חרמות, הצבעה באצבע, הוצאה מהציבור העיקרי, צביעת אזרחים בצבע שלילי וכד'. האמת הגזמתי, הרבנים הם לא טורפים כמו אנשי העניבות, הם פירסמו כתב הזהרה ספציפי מאוד; לא למכור ולא להשכיר ותו לא. אין במינשר שלהם הרס, גירוש, חרמות וכד', יש להם עוד ללמוד פרקים רבים בהסתה, לרבנים הללו. מובן שאין במינשר הרבני הסתה משתלחת בת עשרות שנים, כותרת אחת בעיתון לא מחאה להם כפיים, יחצני"ם לא שיווקו אותם, עיתונאים לא חייכו בהנאה וחיככו ידיים למראה הטרף. פשוט ישבו וכתבו מינשר מדם ליבם, מינשר כואב, מזהיר, הנובע לטעמי מתחושתם ותחושת רבים שמלחמת השחרור ההיא, 48', לא תמה עדיין, רק פניה השתנו והיא הפכה ליותר ערמומית ומסוכנת. מלחמת השחרור היהודית היא למעשה סידרה של קרבות עד ימינו אלה, שעל קרב אחד, הקרב האזרחי על האדמה והבית, כמו איבדנו את הלהט הציוני, שהוא ורק הוא, הכח האמיתי לניצחונות ההם ולניצחונות להבא.
לכן אם עסקינן במסיתים, הבה נביט לפרטים בצמרת שלנו, היא מפעפעת שם, קשה, קנאית, זדונית, מרשעת ואפילו סתם טיפשה ומסוכנת. מיקומה על הגבול הדק בין פוליטיקה חלשה למסיתים חזקים, מעיינותיה ממערכות תקשורת וממסדרונות מימשל, לא הופך אותה ללגיטימית, נהפוך הוא, היא מסוכנת יותר. רק רועה יכול להרֵע לכבשיו, הכבשים התמימות לא מרגישות מאויימות ע"י הרועה ואם כן, אז מאוחר מידי עבורן.
מינשר הרבנים הוא אפוא דף מהוסס ותמים של דרדקי כיתה א' שבדרך פלא המורים מפחדים מהם שיהפכו כמותם, ואז באמת הכל יהיה רע.

תאריך:  10/12/2010   |   עודכן:  10/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מסיתים עם עניבות ולוחמים עם קפוטה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
מסכים עם הכותב ל"ת
בן ישראל  |  11/12/10 13:21
2
מיתיוונים לא מתים הם מתחלפים=ו
קורןנאוה טבריה  |  11/12/10 19:03
 
- מיתיוונים לא מתים הם מתחד"שים! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  18/12/10 04:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
הכיצד ייתכן שראשי מערכת המשפט, נמנעים מלהביע את דעתם בפומבי על מכתבי רבני הערים למכור או להשכיר נכסים לאלו שהם לא יהודים?
אברהם בן-עזרא
מי בדיוק אחראי על ההצתות? על ההצתות, לא על כיבוין    ההחלטה על הקצאת משאבים כספיים לטובת הביטחון הפנימי אינה יכולה להיות נחלתו ואחריותו של שום שר בודד, יהיה אשר יהיה
עדי פלאוט
העסק גדל ומצליח - מצאת עובדים והם ממש מתאימים, עכשיו רק נשאר לסגור איתם חוזי עבודה וקדימה, אפשר להתחיל    בעל הבית אמור להחליט כמה הוא יכול להרשות לעצמו לשלם ומה משתלם וזה לא כזה פשוט    כלל אצבע מפורסם אומר שעלות מעביד גבוהה ב-30% משכר העובד, אבל - זה נטו או ברוטו?    שווה לבדוק את הנושא ולא ללמוד בדרך הקשה
יורם קראוס, יקי אמסלם
כ-250 בתים עלו באש בארבעת ימי שריפת הענק בכרמל    במה כרוכה עבודת השיפוץ ועד כמה הוא מורכב וארוך יותר משיפוץ רגיל?
עדי פלאוט
עבור עסקים רבים דצמבר מהווה את החודש החזק ביותר בשנה    שנת הכספים מגיעה לסיומה וכל מי שעובד עם תקציב מסודר מחפש עכשיו כיצד להוציא את הכספים, שעדיין לא נוצלו    זה הזמן לתת את מאה אחוז ועוד קצת - איך עושים את זה?    על סלילת הדרך לשבירת שיאי מכירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il