X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עלינו להיות מודעים לעובדות ולנתונים שלהלן, מפני שאחרי שזיהינו את האיומים המרכזיים על הריבונות היהודית בארץ יקל עלינו למקד את מאבקנו ולנצח, כמו תמיד, במערכה על קיומה של הריבונות היהודית השלישית
▪  ▪  ▪
עובדה ולא נרטיב

שורש הסכסוך היהודי ערבי היום הוא קיומו של הנרטיב הפלשתיני מול המציאות ההיסטורית. מי שמצדד בנרטיב הפלשתיני שולל באחת את ההיסטוריה. האמת ההיסטורית היא לא פוסט מודרנית, היא פשוט אמת. כמו שהייתה שואה ואין נרטיב גרמני מול נרטיב יהודי אז ההיסטוריה של המזרח התיכון היא עובדה ולא נרטיב. נרטיב היא מילה אחרת לשקר. השקר פוגע בכולנו ומונע מהשלום להגיע.
האמת ההיסטורית בקצרה
משחר ההיסטוריה ארץ ישראל היא ארץ שנועדה לעם ישראל. עם ישראל קיים בארץ ישראל ריבונות לאומית ותרבותית שלוש פעמים לאורך ההיסטוריה. עם ישראל עוצב ביציאת מצרים בהנהגת משה רבנו, כשהמטרה היא לקיים חיים לאומיים וריבוניים בארץ ישראל. האמונה שמנחה את העם מדורי דורות, היא שאלוהים ייעד את ארץ ישראל לעם ישראל. מסיבה זו יהושע בן נון כבש את הארץ. הכיבוש נעשה בצו אלוהי ובשם הצו האלוהי הזה הריבונות של העם לאורך הדורות התנהלה באמצעות השופטים, המלכים, בתי המקדש, הנביאים, הכוהנים וחכמי התורה.
במשך כאלף שנה עם ישראל השתרש בארץ ישראל וגיבש זהות לאומית כה חזקה שמצליחה לשרוד ולשגשג עד היום.
שלילת קיומה של הריבונות הישראלית בימים ההם
לאורך כל ההיסטוריה קיומו של העם הישראלי לא היה מובן מאליו. בימי קדם לחמו בנו האשורים, הבבלים, הפלישתים ועוד, ולא יכלו לנו. תמיד התעקשנו לשרוד ולנצח ותמיד חזרנו אל ארצנו. גם בימי בית שני היוונים והרומאים לא השלימו עם קיומנו ועשו מעשים נוראיים כדי להשמיד את העם היהודי ולחסל את הריבונות היהודית בארץ.
בסופו של דבר הם הצליחו לחסל את הריבונות שלנו אבל לא הצליחו לחסל אותנו.
לאחר השמדת הריבונות הישראלית בארץ ישראל, יהודים המשיכו לחיות בארץ ששמה שונה על-ידי הכובשים הרומאים לפלשתינה. היהודים חיו תחת שלטונם של כובשים רבים ששינו את שמה ומעולם לא נתנו לה מעמד של מדינה ריבונית לעם כלשהו. תחת הכיבוש הטורקי שמה של ארץ ישראל שונה לדרום סוריה בכלל.
אבל היהודים בארץ ישראל וברחבי העולם שמרו על זהותם, על לאומיותם, על תרבותם ולא הפסיקו לשאוף לחדש את הריבונות היהודית בארץ ישראל. לאורך אלפיים שנה רבנים עלו לארץ. היו ניסיונות להקים מדינה בטבריה. נפוליאון רצה להחזיר ליהודים את הריבונות. לאחר הרבה ניסיונות לחדש את הריבונות היהודית בארץ ישראל, בסופו של דבר התנועה הציונית היא זו שהצליחה לחדש את הריבונות היהודית בארץ ישראל.
שלילת קיומה של הריבונות הישראלית בזמן הזה
כמו בימים ההם ממש, גם בזמן הזה יש גורמים ששוללים את עצם קיומה של הריבונות היהודית, ממש כפי ששללו אותה הפלישתים, הבבלים, האשורים, היוונים והרומאים בתקופות הריבונות הראשונות.
מי ששולל את זכותה של הריבונות היהודית להתקיים הם הערבים. מדינות ערב שוללות את זכותה של המדינה להתקיים בכלל, והם פועלות באמצעים צבאיים להשמיד את המדינה. לעומתם הערבים בארץ ישראל נוקטים בלשון חלקות ו"רק" שוללים את יהדותה של הריבונות היהודית בארץ ישראל, תוך שהם דורשים שהיא תהיה מדינת כל אזרחיה, או כלשונם, מדינת כל לאומיה. הם אינם מקבלים את הריבונות היהודית מכל וכל וחותרים לביטולה ולהחלפתה בריבונות ערבית. מנהיגי הערבים בישראל מובילים את המאבק נגד הריבונות היהודית תוך חבירה למדינות ערביות ולארגוני טרור שפועלים לחיסול מדינת ישראל באמצעים צבאיים, כאמור.
השמאל האנטי ציוני הניאו מרכסיסטי שולל את קיומה של מדינה יהודית
במאבקם לחיסול הריבונות היהודית חוברים הערבים ליהודים שגם כן מתנגדים לריבונות היהודית, בחסות אידיאולוגיה ניאו-מרכסיסטית אנרכיסטית שהיא אנטי לאומית במהותה ואנטי ציונית כמובן. הם פועלים להחליף את הריבונות היהודית במשטר מרכסיסטי רב תרבותי שאינו יהודי.
העם היהודי חפץ חיים וחפץ לקיים את הריבונות הלאומית שלו למרות כל הגורמים שחותרים נגדה.
בעת האחרונה, אוייבנו ממדינות ערב חברו לגורמים ערביים במדינת ישראל במטרה להשתלט על יישובים יהודיים, לקעקע את מרקם החיים היהודי ולנקוט שם בכיבוש שקט תוך השתלטות על נכסי נדל"ן ושטחים חקלאיים, ממש כמו שעשו הציוניים לפני מאה שנה. במקביל שותפיהם מן השמאל המרכסיסטי, מסייעים להם באמצעות ערעור על הזהות היהודית של המדינה. באמצעות קידום אג'נדה אנטי-ציונית, אג'נדה רב תרבותית, מרכסיסטית, אנטי דתית, אנטי יהודית בעיקר, השמאל פועל לקבוע עובדות בשטח על-ידי הצפת המדינה בעובדים זרים, פליטים ומסתננים וכמובן ערבים. בחסות סיסמאות דמגוגיות שהמדינה צריכה להיות ליברלית, סובלנית ודמוקרטית, הם מוקיעים את הגורמים הלאומיים במדינה תוך תיוגם כגזענים, אנטי דמוקרטים, פאשיסטים, נאצים וכל כינוי גנאי העולה על הדעת. בשם קידום האג'נדה האנטי ציונית שלהם הם אינם בוחלים בשום אמצעי ופועלים תוך הפרת כל כללי המשחק.
העמדות הלאומיות, היהודיות, ההיסטוריות והציוניות, מותקפות ומוקעות כחשוכות ולא לגיטימיות. השמאלנים צובעים את העמדות הלאומיות הלגיטימיות בצבעים של נאציזם וממש כמו האו"ם בשנות השבעים, הם הופכים את הציונות, את הלאומיות היהודית, לשם נרדף לגזענות.
השקר הפלשתיני
הנשק התועמלני הראשי של השמאל ושל הערבים, לחיסול הריבונות היהודית בארץ ישראל, הוא הנרטיב הפלשתיני. הנרטיב הפלשתיני הוא כולו שקר מיסודו והוא אינו אלא כלי שנועד לערער על עצם הלגיטימיות של הריבונות היהודית בארץ. הנרטיב הפלשתיני השקרי נועד לסלף את האמת ההיסטורית של העם היהודי ומשמש את אויבנו הערבים יחד עם השמאל המרכסיסטי, לעוות את ההיסטוריה הלאומית היהודית ולהמציא היסטוריה שקרית שנועדה לערער על אושיותיה של הריבונות היהודית במדינת ישראל ולהכשיר את החלפתה בריבונות לא יהודית.
להיות מודע פירושו לשרוד
לסיכום דבריי: עלינו להיות מודעים לעובדות ולנתונים הללו. עלינו להבין שמצד אחד יש את אמת ההיסטורית ומן הצד השני את השקר הערבי.
הערבים פועלים באמצעות סילוף ההיסטוריה לערער ולעקור את הלגיטימיות של קיומה של מדינת ישראל. תוך כדי כך הם גם פועלים לקבוע עובדות בשטח והם משתלטים על מרחבים גיאוגרפיים יהודים כדי לקעקע את אופיים היהודי.
הם פועלים יחד עם מדינות עוינות כדי לסייע באיסוף מודיעין ואגירת אמל"ח שישמש אותם ביום פקודה נגד הריבון היהודי.
אותם ערבים שמתנגדים לקיומה של הריבונות היהודית, חברו לשמאלנים אנטי ציוניים, ניאו מרכסיסטיים שפועלים לחסל את הריבונות היהודית על-ידי החלפתה בריבונות רב תרבותית מרכסיסטית.
אחרי שזיהינו את האיומים המרכזיים על הריבונות היהודית בארץ יקל עלינו למקד את מאבקנו ולנצח כמו תמיד, במערכה על קיומה של הריבונות היהודית השלישית.

תאריך:  11/12/2010   |   עודכן:  12/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האיומים המרכזיים על הריבונות היהודית
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר רדוד ועילג
שמאלני33  |  11/12/10 12:30
 
- 3 שלבים לאמת:
צבי גלברד  |  12/12/10 01:01
 
- אני עפר ועפר לעומת רבני יצהר ל"ת
אורי ברעם  |  12/12/10 02:07
 
- כל הכבוד אורי -חומר וקליפים
ArielW7  |  13/12/10 15:30
 
- sorry,Uri- here it is
ArielW7  |  13/12/10 17:56
2
מאמר מצוין - האמת תנצח !
הפשוט   |  11/12/10 17:18
3
ההסטוריה בקצרה
Rafoe  |  12/12/10 00:36
4
מאמר שנאה מטופש
אחד העם  |  12/12/10 15:04
5
sorry,Uri-here it is
ArielW7  |  13/12/10 18:02
6
O.K.-last try
ArielW7  |  13/12/10 18:08
7
O.K.-last chance
ArielW7  |  13/12/10 18:14
8
O.K.- last chance
ArielW7  |  13/12/10 18:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
אלפי ראשי בקר וצאן נשחטים ברצועת עזה תוך גרימת סבל ניכר לבעלי החיים    במקרים רבים השחיטה מבוצעת ברחוב או לעיני קהל הכולל ילדים    ישראל מעבירה לעזה אלפי ראשי בקר לשחיטה בכל שנה
אלכסנדר וורונל
כמעט באותו זמן, הופיעו בזירת הקולנוע המודרני שניים שההצלחה האירה להם פנים: מל גיבסון בסרטו "הפסיון של ישו" ולארס פון טרייר בסרטו "דוגוויל" - כל אחד וסגנונו האמנותי, המייצגים שתי גישות הפוכות כלפי התרבות הנוצרית-מערבית
נחמן פביאן
בעקבות הכרזת ברזיל, ארגנטינה ואורוגוואי על הכרתם במדינה פלשתינית בגבולות 1967
יוסף אורן
למה היה צריך להעמיס על סיפור המעשה של הנובלה אירועים סוריאליסטיים ולייחס כוחות מאגיים לאותיות הכנעניות-עבריות הקדומות? על "עשרת הימים הנוראים"
לאה טרן
המאור השלישי הוא מתחום הפילוסופיה היהודית - הרמב"ם. הוגה דעות ורופא    בספרו החשוב "שמונה פרקים" ובהקדמתו למסכת אבות מאמין הרמב"ם, שייעודו הנעלה של האדם הוא במימוש יכולתו השכלית, וזאת ניתן לעשות רק על-ידי שלמות מוסרית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il