X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
צבי גלברד מהנדס אלקטרוניקה ומערכות תקשורת
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מתברר שכיבוי אש לא עניין באמת את ערוץ 2. הם הקרינו כתזכורת- תוכנית מ 2005 על המצב הקשה של מכבי האש, ומה הם עשו מאז? כפי שציינתי במאמר קודם: זו שיטת "אמרנו לכם", לעשות תוכנית קטנה ולשים אותה בצד לצרכי כסת"ח
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

בשולי החדשות שבוע שעבר, עמדה ידיעה מעניינת: 81 אסירים נשרפו למוות בבית כלא בצ'ילה. השריפה פרצה לאחר שהאסירים מרדו והציתו מזרונים. אך מותם נגרם כי שלטונות בית הכלא, מנעו כניסת מכבי אש להצלת האסירים. רק לפני מס' חודשים היינו מרותקים לתקשורת שהביאה את התמונות של חילוץ כורי הפחם. התקשורת בצ'ילה לא דרשה ועדת חקירה, להיפך היא חיזקה ועודדה את הממשלה. גם כעת לא שמעתי תלונות על הפקרת האסירים.
אבל כאן בישראל התקשורת השתגעה. בעוד שכוחות ההצלה עוסקים בכיבוי השריפה בכרמל, וערוץ 2 קורא: "אין ממשלה" , "ממשלה מכוערת", ממש זורע פאניקה ודמורליזציה. אילו ערוץ 2 היה קיים בתש"ח או מלחמת יום הכיפורים, המדינה הייתה נמחקת. יונית לוי שואלת בחוצפה את השר אלי ישי : "מדוע דיברת רק על ילדי הזרים ולא על מכבי האש?". באמת יונית: מי הפריע לך לשאול את השר, כל שאלה שהעלית על הדעת? מתברר שכיבוי אש לא עניין באמת את ערוץ 2. הם הקרינו כתזכורת- תוכנית מ-2005 על המצב הקשה של מכבי האש, ומה הם עשו מאז? כפי שציינתי במאמר קודם: זו שיטת "אמרנו לכם", לעשות תוכנית קטנה ולשים אותה בצד לצרכי כסת"ח, לא כדי לטפל באמת בבעיה.
ערוץ 2 וגם ערוצים 10 ו 1 שטפו את מוחנו, עם "רק 400" ילדי הזרים, וגם בנושא הזה נמנעו מהצגת השאלות הנכונות: מה עושים עם מאות אלפי המסתננים והשבחי"ם? האם מישהו מתכוון לאזרח אותם? מתי מתכוונים להשיבם את מולדתם? עד מתי נסבול מפלישת המסתננים? התקשורת הזו כאילו חיה בפלנטה אחרת, מתעלמת ממצוקות האזרחים, ומגויסת למען "הפליטים המסכנים". היא הפכה לשופר תעמולה של "הסוכנות היהודית החדשה" אוסף של ארגוני זכויות אנטי ציוניים, ששואפים לפורר ולהרוס את המדינה.
אני דורש שהתקשורת, תחקור ותשאל את כל שרי הממשלה על תפקודם:
את שרי הבריאות, הרווחה והחינוך- על ההפסד של מאות מיליוני שקלים בגלל המסתננים והשבחי"ם. כמו החובות האבודים של בתי חולים שטיפלו בהם.מי מעודד "ערבוב/שילוב" של המסתננים והשבחי"ם איתנו?, מי דוחף את הזרים למוסדות ולבתים שלנו?, מי נתן רשות לרמוס אותנו?
את שר המשפטים הנאמן לעם ישראל?, מי התיר ל"נציבות האו"ם" להיות "הנציב העליון"?, מי מפריע למשרד הפנים לגרש את המסתננים והשבחי"ם?.
את ליברמן שר החוץ ואהרונוביץ', השר לביטחון פנים: מה אתם עושים? למה משטרת עו"ז השתתקה? למה לא מקדמים תוכנית להשבת המסתננים אל מולדתם? מצד אחד עשו "חוק נאמנות" ומצד שני לא עוצרים את השיטפון של המסתננים. אולי ליברמן מדמיין שהם "עולים חדשים" שיחתמו לו על "נאמנות"? מישהו יודע מה קורה פה? אולי אלה שמתהלכים עם הפרסומת "מאמינים לליברמן" יכולים לספר משהו שאנו לא יודעים?
הכי חשוב: לומר לרה"מ נתניהו: נרדמת בשמירה, והאויב חדר לתוך בתינו. מתי תתעורר?. נדרשת תקשורת חדשה, אחראית, מקצועית ושאכפת לה מעם ישראל וארץ ישראל.

מהנדס אלקטרוניקה ומערכות תקשורת; פעיל בוועד למניעת מסתננים ושבחי"ם
תאריך:  13/12/2010   |   עודכן:  13/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי יחקור את התקשורת?
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
אני רוצה לצ'ילה
יוקו  |  13/12/10 09:57
2
מסתננים שחדרו ממצרים ניתן
זהבה ג.  |  13/12/10 10:07
 
- אז זהו ...
יוקו  |  13/12/10 11:09
3
כל יפי הנפש למיניהם,רובם ...
רווית  |  13/12/10 10:47
4
התקשורת מבצעת את תכנית הקרן
שינשין  |  13/12/10 12:36
5
מאמר מצויין ל"ת
ייחודי  |  13/12/10 19:02
6
תקשורת שתלטנית עד עויינת
מיקלוש  |  13/12/10 19:33
7
אלוהים=ובמהרה בימינו=סמרטוטי ה
קורןנאוה טבריה  |  14/12/10 04:10
8
השמאל התרסק, ופועל מהתקשורת.  ל"ת
עזרי  |  16/12/10 02:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתן פלג, שחר גולן
אומנם, יהודי כמו כל אדם אחר בימינו, יוכל ליהנות מזכויות אדם בכל מדינה דמוקרטית שבה יהיה אזרח, אבל מבחינה תרבותית, הציונות טוענת שאת מירב הזכויות וההגדרה העצמית, ואת היכולת לבטא את תרבותו, ערכיו ועצמיותו, יוכל היהודי להשיג אך ורק בבית לאומי ותרבותי משלו
אברהם שרון
מעולם לא נורו עליי פגזים, פצמ"רים או טילים, אבל לא קשה לי להזדהות עם מי שמאוימים תדיר על-ידי כלי הנשק האלה ואף לחוש את תחושותיהם, אף כי ודאי ב"עצימות" - עוד מושג מכובס נמוכה
שבתאי עזריאל
מה אומרים ה"נאורים" על מכתב הרבנים נגד השכרת דירות לערבים?    מה אמרו אותם "נאורים" כשיהודים החרימו שוב ושוב מכללות, תוצרת מעבר לקו הירוק, אנשי שירות הביטחון וכיוצ"ב?
אבי דוידוביץ
לטראומה שפקדה את המדינה יש לקרוא "אסון המ"ג", ע"ש 43 הנספים בגלל רשלנות וליקויים בפיקוד ובשליטה    רק ועדת חקירה ממלכתית יכולה לברר מי אחראי לאסון ולהביא להענשתו    רק מי שחרד לישבנו או אדיש לעתידנו מתנגד להקמת ועדת חקירה    וגם: כמה מילים על המשילות במדינת-ישראל
פרופ' מיכאל פורה
נכון שיש לתת עדיפות ראשונית למניעת שריפות, אך במקביל יש לפעול לכיבוי ולמיתון נזקי שריפות בבניינים ובמשאבי הטבע ע"י תכנון מגובש של אסטרטגיה, תקנות ועקרונות פעולה, וכמובן אכיפתם    מומחה בינלאומי למניעת שריפות "מכבה את האש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il