X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הגיעה העת לשים קץ לאשליות לראש הממשלה, ארדואן, מדינאי איסלמי דתי-קיצוני, אין שום אינטרס ליישר את ההדורים עם ישראל מעל כל יש לו מחויבות עמוקה לעולם הערבי חברותו בלב ובנפש לאירן ולחיזבאללה רק מרחיקה אותו מכל מגע אפשרי עם ישראל
▪  ▪  ▪
ראש ממשלת טורקיה,

צריך לשים קץ לאשליות: יחסי ישראל-טורקיה, שעלו על שרטון יישארו ככל הנראה גם להבא בשפל המדרגה. הם לא ישובו לתקנם כל עוד ארדואן יושב על כס השלטון באנקרה.
אסור לשכוח שראש הממשלה הטורקי ומנהיג "מפלגת הצדק" השלטת, הוא קנאי מוסלמי-דתי, שאין לו כל עניין בשיפור יחסיו עם מי שהייתה עד לא מכבר בעלת-בריתו הצבאית.
מעל לכל יש לארדואן מחויבות עמוקה לעולם הערבי בכלל ולאיסלאם הקיצוני בפרט. כמי שרוחש שנאה תהומית לישראל, אך טבעי הוא שבעלי-בריתו האידיאליים הם אירן והחיזבאללה, שאינם מסתירים את שאיפתם המוצהרת להשמיד את ישראל עד היסוד.
שום פיצויים על המשט הטורקי, גם לא כל התנצלות, אילו הייתה, לא יזיזו את ארדואן מעמדתו הנחרצת. הגלגל לא יחזור אחורנית, אף לא בלחצה הכבד של ארצות-הברית עליו.
כוח אבסולוטי
בתוך כך צריך לזכור שיותר משטורקיה זקוקה לישראל - זקוקה ישראל לטורקיה, מדינה המצויה במוקד-איזורי אסרטגי. אלא שטורקיה כבר הבהירה, בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים, כי לא תתן לישראל גישה למרחק האווירי שלה, גם אם יתעורר הצורך בכך.
אבל שנוא-נפשו של ארדואן איננו רק השלטון הישראלי, כפי שהוא משתדל להעמיד פנים בהצהרותיו. הוא שונא גם את הישראלים עצמם ונוסף לכל הצרות הוא גם שונא את יהודי-ארצו. כל ניסיון לרכך את עמדתו הקיצונית רק יעלה בתוהו.
ארדואן גם איננו זקוק לתיירות מישראל - אגדה שמשום מה מהלכת אצלנו. כמדינה תיירותית מובהקת, מהמובילות בעולם, יש לו תיירים מעל ומעבר, ורק הגרמנים בהמוניהם, הנוהרים לארצו, ממלאים את המכסה הדרושה לה. על כן הוא בז לחרם הישראלי העכשווי על טורקיה.
לישראל לא נותר אלא לחרוק שיניים ולייחל, מהר ככל האפשר, לחילופי-שלטון. לרוע המזל, אלה אינם נראים כרגע באופק, כי כוחו של ארדואן בארצו הוא ממש אבסולוטי.

תאריך:  13/12/2010   |   עודכן:  13/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניצב-משנה (בדימוס) אבי דוידוביץ
המירוץ ללשכת המפכ"ל מתקרב לסיומו    ברגע שמבקר המדינה, הנהנה מהמצב שהכול מחכים לפסיקתו, יוציא את חוות דעתו בעניין ניצב יוחנו דנינו, ואם לא יתעורר סקנדל חדש, יודיע השר אהרונוביץ מי יהיה המפכ"ל ה-17    גם ניצב שחר איילון הוא מועמד ראוי    חבל שבהליך המינוי נפלו פגמים שהסבו נזקים מיותרים למועמדים הראויים באמת, וגם לניצבים אחרים שראוי היה לחסוך מהם את עגמת נפש שנגרמה להם
ציפורה בראבי
לפעמים יש קשר בין התייחסות המשפחה, הסביבה, לאכילה, לבין הפרעות אכילה
דודו קוכמן
מזה שנים שהתחושה בקרב אזרחי המדינה שהמנהיגות רופסת ואת מקומה תופס "שלטון הפקידים"    זהו דבר שהשלכותיו עלולות להיות הרות גורל למדינת ישראל
מאיר אלרן
קהילה פעילה, מוכנה ומעורבת, היא קהילה עם חוסן גבוה    כך גם קהילה עם מנהיגות מקומית משפיעה וקונסטרוקטיבית, בעלת רשתות חברתיות פעילות, עתירות התנדבות    ניתן וחשוב להכין את הקהילה לחירום, ההשקעה בכך אינה רבה
אורן פרסיקו
ידיעות אחרונות ו"ישראל היום" נראים כעיתונים מפלגתיים לכל דבר    ומעריב מתחרה בעצמו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il