X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פתאום, כל ממזר מלך: כל ח"כ משחק באש אסון האש הזכיר לכמה אנשי ציבור כי הם אנשי ציבור... מהתעסקות אובססיבית בענייני החוץ של המדינה לענייני הפנים זה נראה כמו הצגה, או עלייה על טרמפ הו כרמלית, כרמלית
▪  ▪  ▪
מושחתים [צילום: AP]

עם אש סביב בורקת ונוגהת/כי את אחת ומתוכנו את עלית/ואין שנייה - למעננו את יפית/הו כרמלית, כרמלית [מתוך השיר "כרמלית", יחיאל מוהר].
באותו השבוע בו נודע כי שכר הח"כים והשרים יעלה בתחילת שנה הבאה דחתה הכנסת העלאה של שכר המינימום המינימלי. לצורך ההגינות נציין כי המדד "אשם". הכול עולה, גם שכר "שליחי" הציבור. יום אחר יום מתגלים הם בעליבותם, במערומיהם, בתככיהם, בכרסם, עסוקים בשלהם ולא בשלנו. זוועת האש חשפה טפח ממחדלי המדינה הקטנה והחכמה, העשירה והענייה, מדינת הקומבינות, בה מדד השחיתות מהגבוהים בעולם המערבי.
והיא, אמיתית היא ולא סמל, לא מרכינה ראש בפני גיבוריה, טרם יבשו דמעות המשפחות, טרם נסתיימו ימי האבל של "האסון הלאומי", אותו מיהר להגדיר רה"מ, אלא שוטפת עצמה במי תעמולת התירוצים. ואלו, מי התעמולה, השוטפים בלי הרף, קודחים עוד חור בסלע - ומה פלא שהשיטפון התעמולתי הזה הצליח לפורר את סלע ההכרה הציבורית בהם?
עלו על כרמלית התעמולה
הפשע חוגג, המשטרה חלשה, הכבאים נשרפים, הנהגים דורסים, הפערים גדלים, אנסים אונסים, בתי החולים מלאים, הגליל לא "מתייהד", הקפיטליזם חזירי, והחזירות חוגגת. פתאום, הכרמל! הכבאים!, נבחרי העם תפסו טרמפ, עלו על כרמלית התעמולה. הבו לנו משמיים כמה ימי גשם רצופים והמדינה סגורה, בתים מוצפים, בתוך שעות אנו הופכים למדינת עולם שלישי, אבל אצלנו, מבחוץ - הכל נוצץ, צבוע בצבעי הקשת, חיצי ההגנה כבר מוכנים. ואיך יכונה זה, החדש? "אסון המים?". ומי יהיה אשם בו? "שר ההיסטוריה" אשם, טען פעם אבא אבן.
אף נציג ממשלה לא הגיע לנחם את משפחת אבן-חן שבתה טופז נספתה באסון. רק שמעון פרס, הנשיא של כולם, זה שהיה פה מקום המדינה, שעבר כמעט את כל התפקידים, הפך ממלכתי, היה לנשיא-השלום, אחרון המוהיקנים שעוד לחשו על אוזנו של בן-גוריון, עבר מבית לבית, מניחום לניחום, הוא - חף מביקורת.
ההצגה של ציפי לבני: גברת ניקיון מלכלכת
"שוו בנפשיכם מדינה שבה יודע כל שר וראש ממשלה שעל מחדל גדול לא כל טעות הוא משלם בכסאו ומשאיר את המפתחות לאדם ראוי ממנו. ישראל יכולה להיות כזאת, אבל צריך לדרוש ולעמוד על כך". כך, "ציפי - הראויה - לבני", בנאום בכנסת.
ציפי לבני לא חתומה על-אף מהלך או מעשה משמעותי. מאז פניית הפרסה מהימין ל"מרכז השמאל" לבני מנפנפת בידה, זועקת, ואולי עדיין לוחשת לעצמה כי "עשרים ושמונה גדול מעשרים ושבע". לבני ניצחה את נתניהו בבחירות אך הפסידה במערך הכללי. מאז, חשה עצמה כמי שיכולה להוביל את מדינת ישראל קדימה, עם מרכאות. בחוסר טאקט משווע שמה דגש על "ההצגה התקשורתית" של ראש הממשלה. כן, נתניהו בקלות יכול להיחשד במהלך תקשורתי, בהצגה. נו אז מה? זה אולי מתכון טוב לטוקבקיסטית, לא למועמדת לראש ממשלה.
ציפי לבני נתפסת בתור "גברת ניקיון". ואכן, לבני נקייה מחשדות של שליחות ציבורית, לא ראינו את הלהט של לבני בענייני פנים, בדאגה לעם, לניצולי שואה, לפערי השכר מהגדולים בעולם המערבי, במאבק על חוף פלמחים מפני איילי הון המשחיתים כל חלקה טובה. ניקיון סובייקטיבי.
"שכר השרים והח"כים יעלה באלפי שקלים"
עד שהכותרות הללו לא ימושו מעל דפי העיתון, עד שלא יסתלקו מעל אתרי האינטרנט, אנחנו נמשיך לכנות אתכם במילות גנאי.
88% אחוז מהציבור מאמין שהמפלגות הפוליטיות מושחתות, כך לפי סקר שפורסם.
ש מ ו נ י ם ו ש מ ו נ ה!, כמעט כל אחד.
ואנחנו מצדנו/נמשיך לדמם/תחתים ובטנים/ימשיכו לשעמם/היסריחו כלשהו/שואלים את הז'נט/שירותי המטבחון/שירותי הקבינט [מתוך שירו של מאיר אריאל ז"ל, "בטנים ותחתים"].
ובינתיים מדממים.

תאריך:  14/12/2010   |   עודכן:  14/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דניאל גיגי
ראש הממשלה מנהל מדיניות שנראית כאילו היא צועדת בכיוון חיובי של תמיכה בהקמת מדינה פלשתינית, אך מצד שני הוא מתקשה להציג עמדה קוהרנטית על הסדר קבע עתידי אל מול הפלשתינים
ראובן לייב
צילומים נדירים מחיי היומיום של מעפילים, שרידי השואה ומסורבי העלייה לארץ, במחנות המעצר בקפריסין, מתועדים בתערוכה מהממת במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב
עו"ד משה גולדבלט
אם לשכת עורכי הדין היא רק ארגון מקצועי א-פוליטי אין הדבר מעלה או מוריד, אולם כאשר מתכוונת הלשכה לחרוג מתפקידה המקצועי ולחדור למגרש הפוליטי, אזי מוטב לברר מה הן העמדות הפוליטיות המדויקות של המתמודדים על הנהגתה והאם הן מתיישבות עם העמדות הפוליטיות של רוב החברים בלשכה
עפר דרורי
אילו הרמטכ"ל היה רוצה לספר בשבחם של בני תורה יכול היה לנסוע לישיבת הקיבוץ הדתי ושם היה נפגש בבני הספרא והסיפא האמיתיים, ללא קומבינות וללא תחמנות    בני תורה המשרתים שלוש שנים מלאות קרביות ועוד שנתיים בזמנם החופשי בלימודי תורה
אורן פרסיקו
ריצ'רד סילברסטיין, בלוגר אמריקני ממוצא יהודי, שוב פירסם פרטים בנוגע לפרשה אסורה בפרסום במדינת ישראל. הצנזורה: איננו עוסקים בבלוגרים מחו"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il