X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מה באמת גרם לרבנים מכובדים להפיץ מכתב כה חשוך הקורא שלא למכור בתים לערבים? התשובה מתחילה מההטפה הצדקנית של בנימין נתניהו, האיש שהורה באופן רשמי לשלול בניית בתים ליהודים ועוד: העובדות שהתקשורת החליטה שאסור שנדע עליהן
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו, ראש הממשלה. גם הוא בעצם אומר "לא למכור בתים ליהודים" [פלאש 90]
50 רבני ערים קראו שלא למכור בתים לערבים
איציק וולף
50 רבני ערים הצטרפו לקריאתו של רבה של צפת, שמואל אליהו, שלא למכור או להשכיר דירות לערבים * "מן המפורסמות הוא שבעקבות מכירה או השכרת דירה אחת יורד מחיר כל דירות השכנים אפילו כשהקונים והשוכרים נחמדים בתחילה. וזה המוכר והמשכיר הראשון גורם לשכניו הפסד גדול ועוונו גדול מנשוא" * קריאות לפטר את הרבנים ולפתוח בחקירה פלילית
לרשימה המלאה

"איך היינו מרגישים אם מישהו היה אומר לא למכור דירה ליהודים?... אסור שדברים כאלה ייאמרו... במיוחד לא במדינה יהודית ודמוקרטית שמכבדת את המוסר של מורשת ישראל והתנ"ך". מילים כדרבנות של ראש הממשלה שהתייחס למכתב הרבנים המתנגדים למכירת בתים לערבים. ובאמת, מה גרם לרבנים מכובדים להפיץ מכתב כה חשוך?
התשובה מתחילה לצוץ כבר מההטפה הצדקנית, חסרת הבושה, של בנימין נתניהו, האיש שהורה באופן רשמי לשלול בניית בתים ליהודים בלבד ומקפיא בפועל את ירושלים ויו"ש. הוא בעצמו אותו "מישהו שאומר לא למכור בתים ליהודים", וכך, כנראה, אמורה להצטייר בעיניו "המדינה היהודית הדמוקרטית המכבדת את המוסר של מורשת ישראל והתנ"ך".

ביטוי של הגנה

רוב התקשורת החליטה שאסור שנדע את העובדות הללו, ורק בהיעדר תמונה אמיתית של העבריינות הערבית, מוצג מכתב הרבנים כקיצוני ובלתי מובן.
נוכח פשיטת הרגל של המדינה, מהווה המכתב עוד ביטוי של הגנה עצמית הצומחת מלמטה, לבלימת ההשתלטות הערבית על שכונות ויישובים. זהו פסק הלכה מנהיגותי ואמיץ שאינו מנסה להתחבא מאחורי ניסוחים פתלתלים. כותביו וחותמיו ידעו מראש היטב כי הדבר יציב אותם על מסלול התנגשות חזיתית עם כרישי ההסתה, הצביעות, הפחדנים מול האויב והגיבורים על יהודים צייתנים. אם הם יחזיקו מעמד ולא יתקפלו, גם נוכח איומי פיטורין וכלא, נדע כי צומחת כאן מנהיגות אמיתית.

העובדות המוסתרות

מסע ההסתה הצבוע שאליו בחר נתניהו להצטרף מטשטש את מסע ההשתלטות הערבי השיטתי על קרקעות ונכסים יהודיים. תחת מטחי ארטילריה תקשורתיים המציגים את הערבים כמקופחים, מתכסה הארץ באלפי מאחזים ערביים בלתי חוקיים שכבר כבשו שטחים ניכרים, בייחוד בנגב. עסקים רבים בדרום המופקר אינם מתקיימים ללא תשלום דמי חסות לעבריינים בדואים, ובצפון נתפסו ועדיין מסתובבות כנופיות של ערבים המבצעים מעשי אונס ביהודיות על-רקע לאומני. רוב שריפות היער מוצתות במזיד. 45 שריפות נוספות הוצתו בידי ערבים בשבוע של שריפת הכרמל כחלק ממעורבות גוברת בטרור מצד ערבים "ישראלים".
צדיקי חמולת ג'ואריש השתלטו וסיפחו אדמות של קיבוץ נצר סרני. קיבוץ כפר הנשיא "תרם" שטח נכבד לטובת טובא זנגריה, כפר שצבר מוניטין של מוקד פשיעה ממאיר. הם אינם הקורבנות היחידים להשתלטות האלימה והשיטתית. מי שמתנגד זוכה לחבלות, לשריפות, למכות ואף לניסיונות רצח. התקשורת אינה מדווחת שמדי פעם נאלצים כוחות מג"ב לאבטח הסעות עובדי מפעלים ביטחוניים בגליל. התנועה האיסלאמית מדליקה את הר הבית, אימאמים המקבלים משכורות מהמדינה מסיתים מעל צריחי המסגדים ומפעילים טרור אקוסטי נגד שכנים יהודים. במקרים רבים כשערבים נכנסים לגור ביישוב יהודי, חלקם במימון זר, הם מתנהגים בקולניות מתגרה ומשליטים טרור של בריונות כלפי מי שמעז להעיר להם. פתאום גדל פלאים אחוז הגניבות, החבלות וההטרדות המיניות. והמשטרה? אינה קיימת.
בג"צ מתייצב כמעט אוטומטית לצד הערבים ואילו המדינה אינה מתפקדת. הפעם האחרונה שהמשטרה פעלה היטב הייתה ב"מהומות אוקטובר" 2000. אז, בתיאום עם יאסר ערפאת, שפתח במלחמת אוסלו, התפרעו אלפי ערבים, ניתקו כבישים וצמתים, יידו אבנים, ירו על שוטרים, ניסו להתנפל על ישובים יהודיים ושרפו סניפי בנקים ודואר. השוטרים, שהצליחו לקטוע את המרד בעודו באיבו בפעולה נמרצת, ובמחיר של 13 ערבים הרוגים בלבד, שילמו ביוקר. ראש הממשלה, אהוד ברק, שהיה זקוק לקול הערבי, הקים ועדת חקירה שהרכבה הבטיח מראש תוצאות שהושיבו את המשטרה על ספסל הנאשמים. התוצאה היא "נוהל ידיים בכיסים" מצד השוטרים היודעים כי מול הערבים אסור לנקוף אצבע מאחר שהמשחק מכור על-ידי השמאל, התקשורת ומערכת המשפט - המדינה לטובת הפורעים.
שי דרומי שירה בגנב בדואי, נרדף על-ידי "מערכת הצדק" שפתאום התעוררה. גודל האבסורד הוביל לכך שנחקק חוק עוקף משטרה ומשפט, המתיר לירות בפורצים.
יהודים שנקעה נפשם הקימו את ארגון "השומר החדש" שתוצאות פעילותו כבר ניכרות בשטח. מה שלא ברור הוא שאם חזרנו למצב שהשמירה מתבצעת על-ידי מתנדבים כמו בתקופת האנגלים והטורקים, מי בכלל צריך את מערכות המשטרה והמשפט, הרעות והכושלות, שרק מפריעות?

תאריך:  23/12/2010   |   עודכן:  23/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התמונה המלאה של הגזענות
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
יישר כח
רחמים  |  23/12/10 14:04
2
בועז העצני חושף את האמת
איש שלום דוד  |  23/12/10 22:50
3
בועז העצני צודק ואף ממעיט
דוד איש שלום  |  23/12/10 23:12
4
המציאות חמורה יותר מהתיאור
ירון זכאי  |  24/12/10 00:47
5
העצני צודק  ל"ת
צבי גלברד  |  24/12/10 15:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
גורמים בכירים במערכת המדינית והביטחונית מותחים ביקורת על התבטאויותיו הפומביות של הרמטכ"ל גבי אשכנזי בנושאים ביטחוניים רגישים    התאפקות והימנעות מהצהרות מיותרות לתקשורת רק תסייע לו לסיים את תפקידו באווירה טובה
יצחק מאיר
אין חכם שאינו רואה את האסון המתרגש על מדינה שמאבדת את השליטה על כוח-האדם היצרני שלה בשל התפשרויות בלתי סבירות בעליל עם הווה שאינו יודע לאיית את המילים "אחריות לאומית"; אין חכם שאינו מודה כי זה מעוות שלא יוכל לתקון
אלון דהן
מעטים הם השמאלנים המסכימים לרעיון ביטול הגבולות וביטול המדינה שחוזים עבורנו מנהיגי השמאל; ישנו נתק ברור בין חזון מנהיגי השמאל, לבין הציבור השמאלני ברובו    כיצד הפך השמאל הישראלי לאופוזיציה למדינה היהודית, ומדוע מתנגדים ראשי השמאל לרעיון 'שתי מדינות לשני עמים'
איתמר לוין
פרקליט המדינה חייב לחתום בעצמו על הערעור בפרשת צחי הנגבי. הנימוק של שבירת שביתה ועיקרון השוויון אינו קדוש
ראובן לייב
במאה השנים האחרונות שימש המבנה הארכיטקטוני המפואר שבצפת כבית-חולים, כאכסניית-פליטים, כבית-ספר, כבית-הבראה, כמעון-קליטה וכגן-אירועים    עכשיו מאיימת חרפת גרזן הכורת הנדל"ני גם עליו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il